Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Tippeligaen: Sarpsborg 08 - Vålerenga, 20.08.2011, kl. 18:00

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Mysh View Post
    Jeg tar gjerne en 7-5-seier! Har du fortalt Martin at dette laget garanterer minst 6 mål på lørdag?
    Tre mann bak tror jeg blir katastrofe. Dessverre løper ikke våre sentrale midtbanespillere nok til at vi klarer det. 4 bak er et must.

Glad for at Hoås ikke spiller, tror at Særp kunne skapt mye på innlegg - da er Hoås skummel i boksen.

La oss bruke kantene litt, please. Da kan Stoor være vår mest offensive mann fra backfireren og vi kan kanskje klare å skape noe fra innlegg. I teorien skal jo Kone være en sterk mann som kan score på sånt.

Comment

Originally posted by Lord Of The Dusk View Post
      Særp sliter med plenty skada spisser:

http://www.vif-fotball.no/article3210254.ece
      Ligger ann til 0-0 da med andre ord...
      Hater,hater,hater bergen by!!!

Comment

Originally posted by Hjesus View Post
        Foreslår dette laget:
        Lars Hirschfeld
        Benjamin Dahl Hagen - André Muri - Andreas Nordvik - Lars Vincent Andersen
        Kristofer Hæstad - Bojan Zajic
        Veigar Páll Gunnarsson
        Dawda Leigh - Håvard Nielsen - Chuma Anene
        Liker dette laget (og troppen)

Vet ikke hva en prestasjon mot Skarp teller for, men det er jo tydelig på dere som ser mange andrelagskamper at Anene og LVA har prestert godt, lenge.

Tror riktignok at dette laget er ekstremt lite sannsynlig. MA har vist gang på gang at han heller starter med de antatt beste hver gang og rokkerer på de fremfor å slippe til andrelagsspillere. Dette gjelder uansett form og prestasjoner.

Comment

Ett poeng er Gull.

Klarer vi ett poeng er helga redda, for å vinne det gjør vi ikke.
          Da holder vi avstanden til Sarp i nedrykksstriden.
          Håper Start går på nok en smell.
          Her gjelder det å redde stumpene.
          Åssen er det med Ramadangutta våre?
          Orker dem disse viktige slagene om å overleve i TL, eller må MA ty til 2.lags spillere som Lars Iver, Sid o.l.
          Spennende om vi overlever i TL.

Comment

Originally posted by ollie ulv View Post
            Klarer vi ett poeng er helga redda, for å vinne det gjør vi ikke.
            Da holder vi avstanden til Sarp i nedrykksstriden.
            Håper Start går på nok en smell.
            Her gjelder det å redde stumpene.
            Åssen er det med Ramadangutta våre?
            Orker dem disse viktige slagene om å overleve i TL, eller må MA ty til 2.lags spillere som Lars Iver, Sid o.l.
            Spennende om vi overlever i TL.
            Hvis jeg ikke husker helt feil, så spilte vel Ramadangutta, hele kamper, gjennom hele ramadan i fjor også? Så regner med at de spiller nå og (klippekort) Syns heller Haidar snart burde få sjansen!
            Hater Bergen by!

Comment

Originally posted by Hjesus View Post
              Foreslår dette laget:
              Lars Hirschfeld
              Benjamin Dahl Hagen - André Muri - Andreas Nordvik - Lars Vincent Andersen
              Kristofer Hæstad - Bojan Zajic
              Veigar Páll Gunnarsson
              Dawda Leigh - Håvard Nielsen - Chuma Anene

Benken:
              Gudmund Taksdal Kongshavn
              Aleksander Solli
              Nikolai Næss
              Harmeet Singh
              Adnan Haidar
              Youssuf Koné
              Morten Berre

Begrunnelser:
              Fredrik Stoor er skada og skal holdes helt ute av troppen, så han får trent seg opp og blir klar til serieinnspurten. Sendes han utpå så slår han bare opp skaden igjen, slik alle våre skada spillere har gjort i hele år. Samtidig er Freddy dos Santos og Stefan Strandberg skada, og Fegor Ogude har karantene. Jeg mener vi da har igjen seks forsvarsspillere som er aktuelle, i tillegg til de fire oppsatte er det Solli og Næss.
              Andersen storspilte mot Skarp i rekruttkampen mandag og er tydeligvis i toppform. Med de skadeproblemene vi har i forsvar, så bør han derfor få sin debut nå, mens han er i slag.

I angrepet så foretrekkes Nielsen som midtspiss framfor Koné på grunn av evnen til å stresse forsvarsspillere. Jeg mener spillestilen vår er helt avhengig av at spissene gjør en god jobb som førsteforsvarer. Sammen med Leigh og Páll Gunnarsson skapte han det vi hadde mot Odd. Leigh får derfor fornya tillit. Anene kommer inn på venstrekanten også etter innsatsen på rekruttlaget. Alternativet er Berre, men han var så regelrett elendig mot Odd at jeg går for spilleren som beviselig er i form.

Med to debutanter på venstrekanten går jeg for rutinen til Hæstad og Zajic på midten. Jeg er litt usikker på Hæstad, om han kjenner noe som helst til skaden sin, så vil jeg ha inn Singh i stedet. Samme begrunnelse som med Stoor.

At Felllah er helt ute av troppen skyldes at han faster og erfaringsmessig blir han dårligere og dårligere jo lenger ut i fastetida vi kommer. På lørdag har han fasta i nesten tre uker og derfor anser jeg ham som uaktuell.
              Stort sett enig her, men det blir for spett og ferskt framover, så ville nok hatt med Berre.
              Dessuten vil jeg ikke ha Bojan i en defensiv rolle, men heller Haidar som har litt tempo i kroppen.
              "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Hva er grunnen til at ingen har med Sisou på hverken laget eller benken - er det noe jeg ikke har fått med meg? Det er jo så mange som har vært positiv til han i det siste...
                Panzer er gud og Vålenga min rellion

Comment

Originally posted by Bohem1 View Post
                  Hva er grunnen til at ingen har med Sisou på hverken laget eller benken - er det noe jeg ikke har fått med meg? Det er jo så mange som har vært positiv til han i det siste...
                  Hvis du mener Sidoine Oussou, så foreslår jeg at du leser igjennom tråden fra forrige rekruttkamp. Chuma Anene, Shåresh Ahmadi og Jibril Bojang starta kampen. Han kom inn i andre omgang for en skada Bojang. Når Gary Chapman (og forsåvidt også undertegnede) mener han ikke er god nok for startoppstillinga på rekruttlaget, så er han heller ikke god nok for benken på a-laget.
                  in Absinthia

Comment

Tipper 2-0 til Sarpsborg.

Comment

minner om at det er 6 poeng opp til 3 plass

Comment

Originally posted by Boj007 View Post
                        minner om at det er 6 poeng opp til 3 plass
                        På hvilken tabell? Eller har jeg misforstått no nå?

Comment

Ser ut til at 08 ikke er så plaget av skader på offensive spillere likevel
                          http://www.sarpsborg08.no/?ItemID=4611

Hoås, Wiig og Mo ser ut til å bli fit for fight.
                          Hev din røst og STØTT ditt lag...

Comment

Vi slo dem 2-0 i kampen i Oslo.
                            Håper den er blitt analysert grundig og at vi har overtaket psykisk før lørdagens kamp.

Klarer vi å demme opp for Hoås så tror jeg endel er gjort.
                            Sarpsborg er hvertfall dårligere bakover enn framover og det må vi utnytte.
                            EVIG VIF

Comment

Originally posted by problembarnet View Post
                              På hvilken tabell? Eller har jeg misforstått no nå?

Beklager, så feil på tabellen.. så på rbk sine poeng

Comment

De neste fire kampene er mot:
                                Sarpsborg (B) lørdag
                                Haugesund (H) 27 aug
                                Start (H) 11 sept
                                Odd (H) 14 sept

Her bør vi ikke avgi poeng.
                                Da har vi 35 poeng og er på andreplass tre poeng bak molde og to poeng forann brann. Med mindre noen over oss på tabellen tar poeng selvfølgelig.

Comment

Working...
                                X