Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Tippeligaen: Sarpsborg 08 - Vålerenga, 20.08.2011, kl. 18:00

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Oslo-ess
    replied
    Originally posted by maestro View Post
    Slenger meg nesten på denne, Bojan. Men faktisk ville jeg byttet Hæstad med Adnan. Bra fysikk, tempo og uendelig mye bedre pasningsspiller. Og så ville jeg vurdert Fellah opp der du har satt Berre og latt Singh beholde boks-til-boks- rollen. Men nå har ikke jeg sett treninger denne uka, mulig at Berre er litt på gang. Han var i hvert fall grusom mot Odd og basert på den kampen er det umulig å forsvare en plass på laget.
    Synes det er vanskelig å ta ut midtbanen jeg.

"Boks til boks Singh"er viktig,men tror rutinen til Berre kan være greit.
    Kanskje Singh istedenfor Fellah eller Bojan?

På bortebane trenger vi også defensiv styrke og siden Ogude er ute så tror jeg Hæstad bør spille.

Kom igjen,Enga !!

Leave a comment:

• maestro
    replied
    Originally posted by Bojan View Post
    Ønsker dette laget:

Hirschfeld
    Stoor - Nordvik - Muri - Benny
    Bojan - Hæstad- Fellah
    Berre- Pall - Anene

Chuma Anene har vært god på 2.laget.
    Han har fart og er sterk.
    Derfor ønsker jeg han fra start.
    Slenger meg nesten på denne, Bojan. Men faktisk ville jeg byttet Hæstad med Adnan. Bra fysikk, tempo og uendelig mye bedre pasningsspiller. Og så ville jeg vurdert Fellah opp der du har satt Berre og latt Singh beholde boks-til-boks- rollen. Men nå har ikke jeg sett treninger denne uka, mulig at Berre er litt på gang. Han var i hvert fall grusom mot Odd og basert på den kampen er det umulig å forsvare en plass på laget.

Leave a comment:

• Oslo-ess
    replied
    Originally posted by madsruud View Post
    Vil også se Anene - om ikke fra start, i hvert fall i aksjon! Han har selvtillit og tør å utfordre, og slike spillere trenger vi på kantene.
    Håper også det.
    Men kan kanskje være greit han får hoppe inn i debuten og ikke starte.
    Han har mere å vinne da isåfall.

Ellers så blir det spennende hvordan laget blir satt opp.
    Mest spent på midtbanen der vi har Singh,Hæstad,Bojan,Fellah og Haidar tillgjengelige.
    Synes treningene denne uka får avgjøre.

Leave a comment:

• madsruud
    replied
    Vil også se Anene - om ikke fra start, i hvert fall i aksjon! Han har selvtillit og tør å utfordre, og slike spillere trenger vi på kantene.

Leave a comment:

• Oslo-ess
    replied
    Ønsker dette laget:

Hirschfeld
    Stoor - Nordvik - Muri - Benny
    Bojan - Hæstad- Fellah
    Berre- Pall - Anene

Chuma Anene har vært god på 2.laget.
    Han har fart og er sterk.
    Derfor ønsker jeg han fra start.

Leave a comment:

• triptrap
    replied
    Originally posted by Vål'enga View Post
    Vålerengas tropp mot Sarpsborg 08: 1 Lars Hirschfeld, 34 Gudmund Taksdal Kongshavn, 2 Benjamin Dahl Hagen, 3 Andreas Nordvik, 4 André Muri, 5 Aleksander Solli, 7 Fredrik Stoor, 11 Morten Berre, 16 Håvard Nielsen, 17 Mohammed Fellah, 18 Veigar Páll Gunnarsson, 20 Chuma Anene, 23 Kristofer Hæstad, 26 Bojan Zajic, 27 Adnan Haidar, 28 Harmeet Singh
    Ok, med dette laguttaket så endrer jeg hermed min tidligere start 11'er til denne matchen:

Laget:
    Hirschfeld
    Hagen - Nordvik - Muri - Stoor
    Bojan - Haidar - Fellah
    Anene - Pall - Nielsen

Synes Berre kan starte på benken (vet at det ikke skjer, for MA vil ha rutine på banen fra kampstart) og at Anene kan få beskjed om å gå ut og kose på banen som ving i minst 1 omgang fra start.
    Hæstad synes jeg har vist alt for lite i det siste og også han bør starte på benken (vet at det ikke skjer, for MA vil ha rutine på banen fra kampstart), la Haidar få sjansen sentralt, han kan umulig være dårligere enn det Hæstad har vært i det siste.
    Ser gjerne en formasjon med 4-3-1-2

Leave a comment:

• Pingu
    replied
    16 mann

Stiller med en 16'mans tropp til møtet med sarp på grunn av skader, det blir bare helt feil. Skandale, Konè skadet på trening.. Hva skal til før det blir aktuelt og spare han på trening så vi har spillere til å stille lag?

Leave a comment:

• FuriousMachine
    replied
    Originally posted by Vål'enga View Post
    Vålerengas tropp mot Sarpsborg 08: 1 Lars Hirschfeld, 34 Gudmund Taksdal Kongshavn, 2 Benjamin Dahl Hagen, 3 Andreas Nordvik, 4 André Muri, 5 Aleksander Solli, 7 Fredrik Stoor, 11 Morten Berre, 16 Håvard Nielsen, 17 Mohammed Fellah, 18 Veigar Páll Gunnarsson, 20 Chuma Anene, 23 Kristofer Hæstad, 26 Bojan Zajic, 27 Adnan Haidar, 28 Harmeet Singh

Hyggelig at Anene er med og sjansene for å få spille er vel større nå som vi kun klarer å stille en 16-mannstropp.
    Veldig spennende å se at Anene er i troppen. Håper han får spilletid da det er en spiller jeg hører mye bra om her inne, men aldri har sett i action selv.

Leave a comment:

• Daniel
    replied

Hyggelig at Anene er med og sjansene for å få spille er vel større nå som vi kun klarer å stille en 16-mannstropp.

Leave a comment:

• stsj
    replied
    Originally posted by bohem33 View Post
    Med mindre noen over oss på tabellen tar poeng selvfølgelig.
    That's the spirit!

Leave a comment:

• bohem33
    replied
    Vi møter ett av tippeligaens dårligste lag borte og attpåtil et lag som prøver å spille og ikke bare murer igjen. Hjemmekamper mot (3) middels eller under middels lag er alle kamper vi bør vinne men det er så definitivt hjemmekamp mot sogndal også. Vi tar nok neppe 12 poeng, men 9-10p bør være mulig. Mest realistisk er vel 6-8p.

Leave a comment:

• Jajcan
    replied
    Originally posted by bohem33 View Post
    De neste fire kampene er mot:
    Sarpsborg (B) lørdag
    Haugesund (H) 27 aug
    Start (H) 11 sept
    Odd (H) 14 sept

Her bør vi ikke avgi poeng.
    Da har vi 35 poeng og er på andreplass tre poeng bak molde og to poeng forann brann. Med mindre noen over oss på tabellen tar poeng selvfølgelig.

Det er jo lov å drømme da! Har faktisk ikke troa på at vi ikke skal avgi poeng her..
    Men man stiller alltid opp uansett!
    KOM IGJEN ENGA!!

Leave a comment:

• bohem33
    replied
    De neste fire kampene er mot:
    Sarpsborg (B) lørdag
    Haugesund (H) 27 aug
    Start (H) 11 sept
    Odd (H) 14 sept

Her bør vi ikke avgi poeng.
    Da har vi 35 poeng og er på andreplass tre poeng bak molde og to poeng forann brann. Med mindre noen over oss på tabellen tar poeng selvfølgelig.

Leave a comment:

• Boj007
    replied
    Originally posted by problembarnet View Post
    På hvilken tabell? Eller har jeg misforstått no nå?

Beklager, så feil på tabellen.. så på rbk sine poeng

Leave a comment:

• Oslo-ess
    replied
    Vi slo dem 2-0 i kampen i Oslo.
    Håper den er blitt analysert grundig og at vi har overtaket psykisk før lørdagens kamp.

Klarer vi å demme opp for Hoås så tror jeg endel er gjort.
    Sarpsborg er hvertfall dårligere bakover enn framover og det må vi utnytte.

Leave a comment:

Working...
X