Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Tippeligaen: Sarpsborg 08 - Vålerenga, 20.08.2011, kl. 18:00

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

JaaaaaaaAAA!!!

Comment

Sånn det føles å ta 3 poeng ja! Deilig

I andre omgang var vi best og vi fortjente seiern. Flinke til å bruke bredden i dag. Gøy å se Stoor komme på overlapp på høyre! Det har jeg savna!

Nyt seiern, folkens

Comment

Fy faen det var deilig!! Nå ser vi oppover!

Comment

Deilig å være happy igjen. Ingenting slår dette

Comment

Endelig!

Vinnes resten av kampene, blir det GULL!

____

Comment

Originally posted by engagutt1986 View Post
              Sånn det føles å ta 3 poeng ja! Deilig

I andre omgang var vi best og vi fortjente seiern. Flinke til å bruke bredden i dag. Gøy å se Stoor komme på overlapp på høyre! Det har jeg savna!

Nyt seiern, folkens
              Veldig enig med deg der. Stoor er veldig god når han får lov til å gå fremover. Fantastisk godt med en 3 poenger igjen, litt spent på hva MA gjør nå som Ogude er tilbake til neste kamp om vi får se han og Doffen istedet for Sing eller om han blir satt på benken(noe jeg tviler på) og litt ang. spiss plass VPG gjorde det greit med Fellah i 2 omg hvor de byttet plasser, men usikker på om det er en god løsning når vi møter de litt bedre lagene. Sitter fortsatt å håper topp 3 å europaliga plass. Men med JOJO ligaen over alle så blir det vanskelig. Men det er mulig å det er det viktigste

Comment

Nå har vi 3. TRE(!) hjemmekamper på rappen. Tar vi 9 her, er vi i medaljekampen!

Fy faen. Kom igjen Enga!!

Comment

På gråten, nå tar jeg en tur og terper på biljardspillet.
                  Og forøvrig mener jeg at Lyn og LSK må oppløses og brennes.

Primary Mission 1: Accomplished.

Comment

Herlig! Godt med innsatsvilje, for en gangs skyld. Fellah og VPG har fått i gang et brukbart samarbeid. Får de med Bojan der, så kan det bli en fryktet trio.

Comment

• Deilig med seier, men ro dere ned..

Vi friskmeldes ikke fordi vi spiller en god omgang mot ett bunnlag, men absolutt tendenser.

Håper klagingen vår hjelper så gutta skjerper seg ytterligere!!
                      I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

• Originally posted by Jepp View Post
                        Deilig med seier, men ro dere ned..

Vi friskmeldes ikke fordi vi spiller en god omgang mot ett bunnlag, men absolutt tendenser.

Håper klagingen vår hjelper så gutta skjerper seg ytterligere!!
                        15-0 ville ikke friskmeldt oss, men man må glede seg over kamper man vinner. Synes vi spiller en god andreomgang.

Nå er det vel kun i teorien vi kan rykke ned. Vi kan senke skuldrene og få tilbake godfølelsen inn mot 2012.

Ubeseiret siste tre kamper i Tippeligaen.

Comment

• Tusen takk alle gutta, detta har vi venta på!

Syns også vi kjempa bra, selv når spillet ikke helt satt, og sier meg enig med martin i at det var en 20-25 minutter i 2.omgang hvor vi "linga oss sjøl"!

Bra jobba alle mann, nå gjelder det bare å holde koken og skaffe 3 avb 3 hjemmeseiere!

Kom igjen Enga!

Comment

Working...
                          X