Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Bønn til gutta

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• arvegods
    replied
    [QUOTE][/QUOTE][QUOTE=zider;260876]Ja 30 000 mindre er vel en liten trøst hvertfall
    Jeg regner med at folk faktisk har fått med seg at blussing stort sett betyr bøter. (ikke alltid)
    Vet det har blitt sagt før men jeg klarer ikke la være
    Det var faktisk en gang i tiden at tifo var ulovlig i Norge også. Man stoppet ikke å lage tifo av den grunn. Å i dag er Tifo en flott del av tribune livet i Norge. ( I mine øyne da )
    Så ved å fortsette å kjempe for blussing på tribunen så håper jeg vi en dag kan få til et reglement for lovlig blussing på tribunen.
    Om det da skulle skje så vil i hvertfall jeg kunne si at jeg var med å bidra ved å putte en liten slant oppi den bøssa de kom med for å få dekket blusse bota slik at klubben slipper å betale den. ( de sløser bort nok penger på andre ting )
    Om du ikke har lyst til å bidra til blusse bota så la være. Ingen som tvinger deg.

Du er jo selvfølgelig i din fulle rett til å synes bluss er noe dritt. Men jeg er også i min fulle rett til å fortelle deg at jeg synes du er unødvendig negativ til blussing.[/
    QUOTE]

Den er mottatt,akseptert,og respektert!

Forøvrog er det stor forskjell på tifo og bluss da blussen kan utgjøre større sjanse for personskade enn noen uskyldige bannere etc.
    At tifo en gang i tiden var ulovlig er jo veldig merkelig,da tifo er noe av det flotteste og minst "farlige" ting å se på før kampstart.Hvis ikke nff var redd for politiske ytringer på tifo`en da????Tar gjerne en tilbakemld om dette....

Leave a comment:

• zider
    replied
    Originally posted by arvegods View Post
    Så ble det 50000 kr isdet for 80000 kr i bøter,hvis det er en god trøst for deg da Zider
    er det en negativ kommentar eller er det rein fakta??
    Hva man får ut av dette? Jo man får opplyst folk om at bluss gir bøter i bøtter og spann!
    Jeg er såppass i mot blussinge(da det gir bøter,inn med teskjed zider) at jeg synes det er toppen av frekkhet å stå med en bøsse og kopp for å tigge om kroner av meg for å dekke noe jeg overhode ikke ønsker på vår tribune, så lenge dette er i mot reglene til nøff.
    Ja 30 000 mindre er vel en liten trøst hvertfall
    Jeg regner med at folk faktisk har fått med seg at blussing stort sett betyr bøter. (ikke alltid)
    Vet det har blitt sagt før men jeg klarer ikke la være
    Det var faktisk en gang i tiden at tifo var ulovlig i Norge også. Man stoppet ikke å lage tifo av den grunn. Å i dag er Tifo en flott del av tribune livet i Norge. ( I mine øyne da )
    Så ved å fortsette å kjempe for blussing på tribunen så håper jeg vi en dag kan få til et reglement for lovlig blussing på tribunen.
    Om det da skulle skje så vil i hvertfall jeg kunne si at jeg var med å bidra ved å putte en liten slant oppi den bøssa de kom med for å få dekket blusse bota slik at klubben slipper å betale den. ( de sløser bort nok penger på andre ting )
    Om du ikke har lyst til å bidra til blusse bota så la være. Ingen som tvinger deg.

Du er jo selvfølgelig i din fulle rett til å synes bluss er noe dritt. Men jeg er også i min fulle rett til å fortelle deg at jeg synes du er unødvendig negativ til blussing.

Leave a comment:

• arvegods
    replied
    Er det noe som tilsier at vi skal blusse?

Originally posted by zider View Post
    Leit opp fakta først du poenget mitt var at det ikke er noe som tilsier at noen skal blusset i Sarpsborg , så hvorfor slenge ut sånne nagative kommentarer da? Hva får man ut av det? Har de blitt økonomisk lidende av de tidligere episodene?

Til enga : det var ikke rettet spessielt mot det. Kun tilfeldig at jeg quotet ditt innlegg. Som jeg sa over så ser jeg ingen grunn til å slenge ut galle om blussing i sarp om det ikke er noe som tilsier at noen kommer til å gjøre noe.
    Ulv ulv
    Så ble det 50000 kr isdet for 80000 kr i bøter,hvis det er en god trøst for deg da Zider
    er det en negativ kommentar eller er det rein fakta??
    Hva man får ut av dette? Jo man får opplyst folk om at bluss gir bøter i bøtter og spann!
    Jeg er såppass i mot blussinge(da det gir bøter,inn med teskjed zider) at jeg synes det er toppen av frekkhet å stå med en bøsse og kopp for å tigge om kroner av meg for å dekke noe jeg overhode ikke ønsker på vår tribune, så lenge dette er i mot reglene til nøff.

Leave a comment:

• Kong Bojan
    replied
    Slapp av Kong Bojan. Er ikke forbanna på noen som helstg måte. Er bare veldig lei av folk som skal bable om hvor farlig det er å blusse med bøter eller poengtrekk. Dette har blitt diskutert i flere år . Å det har kommet frem i større eller mindre grad at nff ikke kommer til å trekke noen i poeng for blussing. Når det ble kjent at nff truet med å trekke poeng om man blusset flagget folk med en gang at de ville melde seg in i div supporter grupper over hele landet å fyre av.
    Det jobbes kontinuerlig for å få til et lovlig reglement for blussing på tribunen med prøve prosjekter som oss mot lsk i fjor og kjernen blussa hjemme i fjor. (lovlig)
    Så alt jeg ber om er at du ikke blir en del av hylekoret som krisemaximerer blussing og konsekvensene. Så lenge medier og masse folk på forumer skriver om hvor forfærdelig det kan bli eller hvor dumme eller slemme de som blusser er så er du med på å skape negative holdninger til blussing.
    Så om du virkelig er for blussing så synes jeg du skal fronte det på en positiv måte.

Godt (og saklig) poeng.
    Har muligens ikke fulgt godt nok med når NFF har sagt noe om det.
    Hvis det ikke er fare for poengtrekk, er jeg absolutt for blussing. Penger er det nok av.

Leave a comment:

• zider
    replied
    Originally posted by Kong Bojan View Post
    Si meg hvorfor, er du så forbanna??

Nei, det er ingen grunn i spesielt denne kampen. Men i og med NFF har mulighet til å frata poeng, passer det veldig dårlig for VIF.
    Nå har vi vel fått nok "advarseler" iform av bøter, så kanskje det blir poengtrekk neste gang?

Men jeg er egentlig tilhenger av bluss.
    Slapp av Kong Bojan. Er ikke forbanna på noen som helstg måte. Er bare veldig lei av folk som skal bable om hvor farlig det er å blusse med bøter eller poengtrekk. Dette har blitt diskutert i flere år . Å det har kommet frem i større eller mindre grad at nff ikke kommer til å trekke noen i poeng for blussing. Når det ble kjent at nff truet med å trekke poeng om man blusset flagget folk med en gang at de ville melde seg in i div supporter grupper over hele landet å fyre av.
    Det jobbes kontinuerlig for å få til et lovlig reglement for blussing på tribunen med prøve prosjekter som oss mot lsk i fjor og kjernen blussa hjemme i fjor. (lovlig)
    Så alt jeg ber om er at du ikke blir en del av hylekoret som krisemaximerer blussing og konsekvensene. Så lenge medier og masse folk på forumer skriver om hvor forfærdelig det kan bli eller hvor dumme eller slemme de som blusser er så er du med på å skape negative holdninger til blussing.
    Så om du virkelig er for blussing så synes jeg du skal fronte det på en positiv måte.

Leave a comment:

• Kong Bojan
    replied
    Originally posted by Cyrus View Post
    Ble ikke dette avklart i fjor eller noe da, at man ikke skal trekke poeng pga. bluss? Kampen om poengene skal bli avgjort på banen, ikke på et kontor osv....

http://www.fotball.no/nff/Regler_og_...-10/Straffer-/

"j) trekk av inntil ti poeng for inneværende eller kommende sesong,"

Det står i alle fall i reglene at de kan trekke poeng, men om det er noe spesielt (f. eks økonomisk rot) det gjelder for vet jeg ikke. Når det gjelder NFF, tviler jeg aldri

Leave a comment:

• Cyrus
    replied
    Ble ikke dette avklart i fjor eller noe da, at man ikke skal trekke poeng pga. bluss? Kampen om poengene skal bli avgjort på banen, ikke på et kontor osv....

Leave a comment:

• enga
    replied
    Men kan NFF gi poengtrekk for dette? Dem kan vell sikkert gjøre det, men synes det er litt rart.

Da kan man jo ta med seg bluss på en LSK kamp og blusse LSK til nedrykk!

Leave a comment:

• Kong Bojan
    replied
    Gjelder også Kong Bojan

At dere aldri blir lei. Er det noen spessiell grunn til at dere skal være redde for pyro i nettopp denne kampen?
    Si meg hvorfor, er du så forbanna??

Nei, det er ingen grunn i spesielt denne kampen. Men i og med NFF har mulighet til å frata poeng, passer det veldig dårlig for VIF.
    Nå har vi vel fått nok "advarseler" iform av bøter, så kanskje det blir poengtrekk neste gang?

Men jeg er egentlig tilhenger av bluss.

Leave a comment:

• zider
    replied
    Originally posted by arvegods View Post
    Ca 80 000 spesielle grunner antar jeg..........
    Leit opp fakta først du poenget mitt var at det ikke er noe som tilsier at noen skal blusset i Sarpsborg , så hvorfor slenge ut sånne nagative kommentarer da? Hva får man ut av det? Har de blitt økonomisk lidende av de tidligere episodene?

Til enga : det var ikke rettet spessielt mot det. Kun tilfeldig at jeg quotet ditt innlegg. Som jeg sa over så ser jeg ingen grunn til å slenge ut galle om blussing i sarp om det ikke er noe som tilsier at noen kommer til å gjøre noe.
    Ulv ulv

Leave a comment:

• arvegods
    replied
    Gjelder også Kong Bojan

At dere aldri blir lei. Er det noen spessiell grunn til at dere skal være redde for pyro i nettopp denne kampen?
    Ca 80 000 spesielle grunner antar jeg..........

Leave a comment:

• enga
    replied
    Gjelder også Kong Bojan

Nå har jeg aldri vært imot Pyro idet hele tatt, så aner ikke hvorfor du angriper meg her. Eneste jeg sa var at det skulle tatt seg ut om vi vant kampen, men ble fratatt poeng på grunn av pyro.

Igjen jeg er ikke imot pyro idet hele tatt!

Leave a comment:

• zider
    replied
    Originally posted by enga View Post
    Haha, det skulle tatt seg ut. Vi spiller dritbra fotball på lørdag og vinner lett 0-8, men vi får poengtrekk på grunn av pyro!
    Gjelder også Kong Bojan

Leave a comment:

• enga
    replied
    Originally posted by Kong Bojan View Post
    Jeg vil ikke se pyro som enn så lenge ikke er tillatt, og gir bøter og evt. poengtrekk

Og jeg vil ikke høre sangen om en feit og blei Vålerengaspiller.

Eller er jeg helt enig de to andre innlegga
    Haha, det skulle tatt seg ut. Vi spiller dritbra fotball på lørdag og vinner lett 0-8, men vi får poengtrekk på grunn av pyro!

Leave a comment:

• g-maZta
    replied
    Jeg vil at vi skal slippe å skrive dette før og etter hver eneste match!
    Det er min bønn.

Leave a comment:

Working...
X