Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Sarpsborg 08 - Vålerenga 0-2 20.08.2011

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

5 poeng på de siste 3 kampene har holdt bunnlaga unna. Alt for tidlig å snakke om toppplassering. De som ligger i toppen vinner jo kamper de også. Men det er hyggeligere med sekspoengs kamper mot toppen istedenfor bunnen. Først ut er Haugesund - og vi kan gå opp i ryggen på dem med 3 poeng hjemme!

Comment

Alltid deilig med 3 poeng! 1.omgang var ganske jevn, Sarp startet best, så hadde vi et massivt trøkk rundt tverrligger-treffen til VGP, før det dabbet av igjen frem til pause.

2.omgang derimot var ganske bra. Vanskelig å si om det var vi som var så jævla gode eller om Sarp rett og slett ikke orket/evnet. En kombinasjon antageligvis.

Eneste skår i gleden var at Fellah fikk karantene mot FKH. Synd, for han var en av våre beste i går, og viste så smått 2010-takter igjen.

Hyggelig med Chuma-debut også de 8 minuttene han fikk En Muri Norge, samt at VGP åpnet scoringkontoen hos oss.

Comment

Deilig med 3 poeng.

Nøkkelen til suksess var etter min mening backer som er med på overlapping og utfordrer. (Spesielt Stoor var offensiv)
        Det skaper mere rom for våre sentrale spillere.
        Pluss at det var 100% innsats gjennom masse løping og gjenvenning.

12.mann leverte også strålende på tribunen
        EVIG VIF

Comment

Viktig seier! Smakte meget godt med 3 poenger igjen, det viktige nå er å fortsette. I utgangspunktet er dette en kamp vi bør ta uansett, så jeg hopper ikke i taket av den grunn. Vi får en del hjemmekamper nå, håper det kommer ut positivt.

Ære være Enga

Comment

Spilleglede, enusiasme og innsats, spesielt i andre omgangen! Gode bevegelser uten ball. Vi vrei spillet godt og klarte ENDELIG å bruke kantene og ikke kjøre alt gjennom midten. Veldig gledelig å se.

Dette var, som flere påpeker, en kamp vi SKULLE vinne, rett og slett fordi vi spiller for spiller skal være mye bedre enn Sarpsborg. Heldigvis gikk det vår vei. VI hadde flyten denne gangen. Særp litt uheldige som ikke får straffe i første omgang da Stoor kløna det til.

Satser på at denne 3-poengern gir gutta selvtillit og troen på å vinne fotballkamper igjen. Deilig å holde nullen i tillegg, men det gjør vi jo alltid når vi vinner

Comment

Originally posted by engagutt1986 View Post
              Satser på at denne 3-poengern gir gutta selvtillit og troen på å vinne fotballkamper igjen. Deilig å holde nullen i tillegg, men det gjør vi jo alltid når vi vinner
              Ja ganske morsomt å tenke på. Alle de 7 seirene vi har har vi ikke sluppet inn et eneste mål. Inkludert kampene mot Mika. Men av de 7 seirene har vi hatt 6, 2-0 seire. Håper det smeller snart slik at vi får oppleve en ny 8 måls kamp som mot Start i fjord! Uansett utrolig deilig med 3 poeng. Herlig å se at spillerne sprudler, bevegelsene og gjenvinningen er tilbake. Det har jeg virkelig savnet.

Comment

For dere som fikk sett kampen, hvordan klarte Nordvik seg som stopper?

Det er to grunner til spørsmålet. For det første er dette viktig i forhold til backup p stopperplass. Det andre er at han etter min mening får ufortjent mye pepper på dette forumet(ingen vits i å starte akkurat den diskusjon i denne tråden).

Comment

Jeg synes han er bedre som stopper enn som back, rett og slett fordi han ikke er noen voldsom ballkunstner, og han er rask nok til å være den som faller av (Muri går frem).

Comment

Working...
                  X