Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Skeid - Vålerenga 2, 22.08.2011 kl. 19

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Innsatsen til Fegor Ogude bør bety to kampers karantene. Han får vel ikke karantene i tippeligaen for to gule kort tror jeg, men han gadd ikke en gang prate til Deniz og Victor når de gang på gang mista mannen sin. En så god spiller skal forsøke å hjelpe unggutta med råd. Solli prøvde i det minste.
    Jeg er sterkt uenig når det gjelder innsatsen til Bojan, den var elendig. Det var kun Haidar som vant baller på midtbanen, også Shola var svak, men han varierer veldig fra kamp til kamp og er avhengig av å ha dagen. Framover var Chuma grei, jibril som han pleier, mens Shåresh virka å være sliten. Uvanlig å se Shåresh så lite aggressiv.
    Gudmund derimot var banens beste.
    in Absinthia

Comment

Er uenig med deg om Bojan, Rune. Synes han gjorde mye bra både med og uten ball. Han hadde noen saftige løp hjemover også. Målet var det selvsagt heller ingenting å si på.

Ellers moro å være tilbake på Bislett igjen! Visste ikke om denne kampen før en time før kampstart. Hadde jeg visst om denne kampen forrige uke skulle jeg jammen ha forsøkt å samle en gjeng og lagd litt liv også. Det er få tribuner i Norge som inviterer til så bra stemning som tribunene på Bislett.

Comment

Originally posted by Plaum View Post

Visste ikke om denne kampen før en time før kampstart. Hadde jeg visst om denne kampen forrige uke skulle jeg jammen ha forsøkt å samle en gjeng og lagd litt liv også.
        Må få til noe slik oftere for 2.laget også! Jeg er lett med
        Hater Bergen by!

Comment

Målet var enkelt. Joda, et kjempehardt skudd tverrligger inn. Men nårmdu får lov til å spasere fra midtbanen til 30 meter uten at noen gidder å forstyrre deg, og ligger på 18 meter når man skal være ute og støte, ja da ga vel Skeid egentlig bort det målet. Alle veit at Zajic kan skyte. Problemet er at han stort sett hadde 85% innsats.
          in Absinthia

Comment

Bojan gjorde en bra kamp, og han scora et perfekt mål, kan ikke fatte og begripe at vi har en toppscorer på benken, ikke rart vi taper a-lags kamper.
            Ogude burde ikke bli brukt i forsvar, han burde vørt på midtbanen, grunnen er at de unge spillerene til Skeid er raske, det var fler på VIF laget som slet med de. Solli gjorde en bra kamp, men det er kun i forsvar, fremover er han ikke til stor hjelp. Haidar jobbet bra i dag (utrolig kondis på den gutten) gode pasninger fra han og Bojan, men der stoppet det.

Jeg vet ikke helt hvordan 2 laget skal spille, men for meg så lignet de svært på A-laget, men de skal på død og liv drille seg inn i 16 metern (misses som oftest) Det de gjør anereldes en A-laget er at de holder lenger (veldig lenge) på ballen (til stor frustrasjon), og det i angrep. Det gjorde at Skeid rakk å få 9mann i forsvar før vi fikk avsluttet.

Skeid raste fremover, og spillte i lengde retning, derfor fikk de også mål, deres spisser/vinger løp i fra bekkene og midtstopperene våre.
            Det andre store problemet vårt i dag var pasningspillet fremover, spesielt på litt lengre baller, de var pent slått, men alltfor lange. Chuma og Shåresh slet med å få tak i de. Shåresh forøvrig burde ha blitt byttet ut mye tidligere, han starter løpene for sent gang på gang, her burde Sid kommet inn i starten på 2 omg.

Vi gjorde en bra 1 omg, trodde på seier etter målet til Bojan, men andre var katastrofe. Den enste jeg vil gi cred til var nr 7 Bojang, han viste gode takter, men noe ego desverre, men har trua på han.\ i fremtiden.

Til slutt, Martin gikk før kampen var ferdig......
            enga4ever

Comment

Originally posted by Grim View Post
              Er vel heller han som er retarda når han klarer å få to gule i en 2.lagskamp...
              Joda, var ikke det smarteste av han å få rødt kort for 2.laget. Men det store spørsmålet er jo: Hvorfor i helvete spilte han i det hele tatt kampen?

Comment

Fordi fotballspillere trenger kontinuerlig kamptrening?

Comment

Er det noen Skeid spillere som kunne vært interessante for oss ? Skulle jo kanskje tro det når de utklasser oss slik selvom vi spiller med flere a-lagsspillere.

Comment

Originally posted by Sosua View Post
                    Er det noen Skeid spillere som kunne vært interessante for oss ? Skulle jo kanskje tro det når de utklasser oss slik selvom vi spiller med flere a-lagsspillere.
                    Det er det sikkert. De har jo vært en talentklubb i mange år og spillere som Mos, Moa og Dawda kommer derfra. DFH også og litt lenger tilbake i tid kom vel også Berre og Freddy fra Skeid.

Jeg følger ikke klubben, så jeg aner ikke. Dessuten har vel Hasle/Løren tatt litt over som talentklubb. Deres juniorlag vant jo Nike Elite Tournament i fjor, så en og annen god spiller finnes nok også der.

Comment

Originally posted by anderan View Post
                      Fordi fotballspillere trenger kontinuerlig kamptrening?
                      Alt er relativt

Dessuten slipper Ogude å sone mot Haugesund ifølge vif-fotball. Så da er det greit.

Comment

Kan slenge med lenke til bildene jeg tok fra denne kampen.

Comment

Originally posted by Muppetkokken View Post
                          Kan slenge med lenke til bildene jeg tok fra denne kampen.
                          Det slår meg at på nesten samtlige bilder er VIF-spillerne på etterskudd. Sånt blir det ikke seiere av...

Flotte bilder, forresten!

LD.
                          Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Working...
                          X