Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Tippeligaen: Vålerenga - Haugesund, 27.08.2011, kl. 18:00

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tippeligaen: Vålerenga - Haugesund, 27.08.2011, kl. 18:00

Laget:

Hirschfeld
    Stoor - Muri - Nordvik - Dahl Hagen
    Singh - Hæstad
    Fellah
    Ogude - VPG - Nielsen

Originally posted by maefteda View Post
    Laget:

Hirschfeld
    Singh - Hæstad
    Fellah
    Ogude - VPG - Nielsen
    I fare for å ta feil. Men Fellah og Ogude er ute med karantene. Fellah pga gule kort. og Ogude pga rødt kort mot Skeid (Hvis dette stemmer.).

Så jeg ville vurdert:

Lars
    Stoor - Muri - Nordvik -BDH
    Singh - Hæstad
    VPG
    Bojan - Nielsen - Berre

Nielsen er mer spiss i hodet enn berre i mine øyne. tror han vil skape bedre bevegelser foran VPG som vi da trenger!
    Vål'enga - en gang, hver gang, ALLTID!

Comment

Originally posted by Stjerna85 View Post
      I fare for å ta feil. Men Fellah og Ogude er ute med karantene. Fellah pga gule kort. og Ogude pga rødt kort mot Skeid (Hvis dette stemmer.).

Så jeg ville vurdert:

Lars
      Singh - Hæstad
      VPG
      Bojan - Nielsen - Berre

Nielsen er mer spiss i hodet enn berre i mine øyne. tror han vil skape bedre bevegelser foran VPG som vi da trenger!
      Hvis Ogude er ute med karantene så ville jeg gjort så lite endringer som mulig fra sist kamp.
      Bojan inn for Fellah som eneste endring.

Lars
      Singh - Hæstad
      Bojan
      Berre - VGP - Nielsen
      EVIG VIF

Comment

http://www.vif-fotball.no/article3214133.ece

Fegor Ogude er spilleklar til Haugesund-kampen på lørdag.
        EVIG VIF

Comment

Hirschfeld
          Ogude - Hæstad
          Singh
          Berre - VPG - Nielsen

2-0 og 3 poeng :-)

Comment

VPG som spiss

Veigar bør spille på topp. Han er vårt klart beste alternativ nå. Det er viktig at vi har en spiss som veit litt om hvordan man skal bevege seg. Hvem skal fylle rollen til Fellah? Gitt at Veigar settes opp som spiss, har vi følgende sentrale midtbanespillere å velge mellom: Singh, Ogude, Hæstad, Adnan og Bojan. Tror at Bojan passer best til denne rollen, han liker jo seg best sentralt. Hans manglende defensive innsats kompenseres (forhåpentligvis) av Ogude og Hæstad, evt Ogude og Singh sentralt. Dermed:
            Hirschfeld
            Ogude - Hæstad/Singh
            Bojan
            Berre - VPG - Nielsen

Comment

Synes alle som spilte mot Sarpsborg fortjener en plass i startoppstillingen mot Haugesund. Og grunnen er at de skal få lov til å fortsette på den gode følelsen de fikk etter 0-2 scoringen i Sarpsborg. Tror vi fortest da klarer å jobbe inn det spille vi fikk til store deler av fjorårsesongen. Nå er riktignok Fellah ute med kort så da er spørsmålet hvem som skal ta hans plass.
              Bojan er jo kanskje spilleren som har likest register sm Fellah, men nå som Ogude kan spille så tror jeg at jeg foretrekker han. Nå har det vist seg at han spiller de beste kampene litt bak på banen, så om han tar Singh sin plass, og Singh tar Fellah sin plass så er vi der. Singh er dessuten flink til å jage høyt på banen. Så jeg tipper at laget viser ser til lørdagen er 4-2-1-3, med BDH, Muri, Nordvik og Stoor bak, Ogude og Hæstad på defensiv midtbane, Singh i Fellah-rollen, og Berre, Pall og Nieslen foran.
              Eller ønsker jeg å se Haidar som førtse innbytte for Hæstad (med mindre Hæstad stråler, og at Chuma Anene får 10 minutter for Nielsen på slutten.
              Strandberg trenger en kamp på sidelinja, slik at han kommer knallsterkt tilbake i september.

Comment

Originally posted by astoman View Post
                Synes alle som spilte mot Sarpsborg fortjener en plass i startoppstillingen mot Haugesund. Og grunnen er at de skal få lov til å fortsette på den gode følelsen de fikk etter 0-2 scoringen i Sarpsborg. Tror vi fortest da klarer å jobbe inn det spille vi fikk til store deler av fjorårsesongen. Nå er riktignok Fellah ute med kort så da er spørsmålet hvem som skal ta hans plass.
                Bojan er jo kanskje spilleren som har likest register sm Fellah, men nå som Ogude kan spille så tror jeg at jeg foretrekker han. Nå har det vist seg at han spiller de beste kampene litt bak på banen, så om han tar Singh sin plass, og Singh tar Fellah sin plass så er vi der. Singh er dessuten flink til å jage høyt på banen. Så jeg tipper at laget viser ser til lørdagen er 4-2-1-3, med BDH, Muri, Nordvik og Stoor bak, Ogude og Hæstad på defensiv midtbane, Singh i Fellah-rollen, og Berre, Pall og Nieslen foran.
                Eller ønsker jeg å se Haidar som førtse innbytte for Hæstad (med mindre Hæstad stråler, og at Chuma Anene får 10 minutter for Nielsen på slutten.
                Strandberg trenger en kamp på sidelinja, slik at han kommer knallsterkt tilbake i september.
                Støtter den.

Synes vi har rullert fryktelig mye på laget i år, og prøvd spillere i mange forskjellige posisjoner bare for å få plass til de såkalt "beste". Eks: Singh på høyrekant fordi Ogude skulle få plass på midten. Selvfølgelig har denne sesongen vært preget av skader og mye karantener, men jeg savner litt kontinuitet. "Never change a winning team" sier de i England, og dette tror jeg hadde være lurt av oss nå (så godt det lar seg gjøre). I fjor brukte vi jo samme 11'ern nesten hele vår-sesongen, noe som førte til at spillet satt som ei kule på sommern. Det skal sies at jeg ikke har helt oversikt over hvordan vi har spilt de siste kampene, men jeg ser gjerne at den startoppstillingen jeg har quota her står på banen på lørdag.

Tips: 2-0

Comment

Noen som var på treninga på Ullevaal i dag og har en fersk statusrapport på gutta ?

2 dager til kamp
                  EVIG VIF

Comment

Originally posted by Bojan View Post
                    http://www.vif-fotball.no/article3214133.ece

Fegor Ogude er spilleklar til Haugesund-kampen på lørdag.
                    Med andre ord, han står over neste kamp?

Fler enn meg som syns grensa for gule, og den vedvarende straffen ved å stå over for annenhvert kort, er litt latterlig..?

For øvrig håper jeg gutta klarer å bygge vidre på det beste fra Sarpsborg-matchen, og gjør vi det, vinner vi denne kampen!

Gjør vi ikke det, og heller faller tilbake til gamle synder, ja så blir det i beste fall uavgjort.

Jeg veit hva jeg ville velge..

Kom igjen enga!
                    Enga 3-1 Haugesund

Comment

Originally posted by g-maZta View Post
                      Med andre ord, han står over neste kamp?

Fler enn meg som syns grensa for gule, og den vedvarende straffen ved å stå over for annenhvert kort, er litt latterlig..?

Kom igjen enga!
                      Enga 3-1 Haugesund
                      Fegor står over i 2.divisjon og IKKE i tippeligaen etter å ha fått sine 2 gule i den divisjonen.

Han har forøvrig 7 gule i tippeligaen og står vel ikke over før han han 9 igjen?

Kom igjen ,Enga
                      Alle til Ullevaal
                      EVIG VIF

Comment

Fegor står over i 2.divisjon og IKKE i tippeligaen etter å ha fått sine 2 gule i den divisjonen.

Han har forøvrig 7 gule i tippeligaen og står vel ikke over før han han 9 igjen?

Kom igjen ,Enga
                        Alle til Ullevaal
                        Som jeg forstår det som står i NFFs reglement , så kan han spille a-lagskamper inntil det er avklart hvor mange kampers karantene han får.

Etter at det er avklart, kan han ikke spille i noen divisjon før karantenen er ferdig sona. Det betyr jo at han antagelig kommer til å måtte stå over a-lagskamp(er) etterhvert, eller har jeg misforstått noe ?

Comment

Originally posted by McCabre View Post

Etter at det er avklart, kan han ikke spille i noen divisjon før karantenen er ferdig sona. Det betyr jo at han antagelig kommer til å måtte stå over a-lagskamp(er) etterhvert, eller har jeg misforstått noe ?
                          Etter Haugesund-kampen så er det 2 rekruttkamper før vår neste tippeligakamp.
                          Regner ikke med at han får flere enn 2 kamper for 2 gule kort.
                          Regner med at han da må stå over 1 rekruttkamp jeg.
                          EVIG VIF

Comment

Etter Haugesund-kampen så er det 2 rekruttkamper før vår neste tippeligakamp.
                            Regner ikke med at han får flere enn 2 kamper for 2 gule kort.
                            Regner med at han da må stå over 1 rekruttkamp jeg.
                            Ok, ja da mister han nok ingen a-lagskamper nei. Det var jo forsåvidt flaks.

Comment

Originally posted by McCabre View Post
                              Som jeg forstår det som står i NFFs reglement , så kan han spille a-lagskamper inntil det er avklart hvor mange kampers karantene han får.

Er du utestengt for to gule kort, så er du uansett bare utestengt for en kamp. Den ene kampen må sones i den divisjonen den er gitt.

Comment

Working...
                              X