Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Vålerenga - Haugesund 3-2, 27.08.2011

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DonNasty
    replied
    Jeg vil ha Stoor, ikke det at jeg har noe i mot Dos Santos, tvert i mot. Men siden Dos santos gir seg i år, og det er kun 10 kamper igjen. Så mener jeg at Stoor burde bli drillet/matchet ut året, for å komme bedre inn i sytemet vårt. Han har fått for liten spilletid. Stoor er en god spiller og en god resusrs for laget med sine offansive kvaliteter. En spiller for fremtiden, og MA burde asap gjøre sitt beste for og få han til og trives.

Leave a comment:

• Wild Touch
    replied
    Originally posted by ladettefungerenåda View Post
    1. Til alle som ønsker Stoor istedenfor dos, ta å se på de siste kampene til Stoor, spesielt Molde kampen. Han klarer ikke å plassere seg riktig, han mestrer ikke å takle, ballen spretter noen ganger over hodet på han, og de posisjonene han mister ballen i på banen er helt horrible. Han har ikke bare vært dårlig for Enga i år, han har vært latterlig. Dos er klart første valg her (vel å merke av de vi faktisk har tilgjenglige)
    Yes "VI" ønker Stoor forran Dos av den grunn at Stoor er fremtidens spiller for VIF, Frddy gir seg etter sesongen. Er ikke enig i at Stoor har spillt dårligere en Freddy når man ser at Freddy var på etterskudd på 2 av målene, flere her som sier at de ikke var hans mann å passe på, men det blir for dumt når det er 3 mot 3, da tar man hver sin! La Stoor bli varm i trøya denne sesongen (som egentlig er over allerede) og jeg trov vi har en superback i 2012!
    Last edited by Muppetkokken; 29.08.2011, 18:08. Reason: Fiksa signering...

Leave a comment:

• ladettefungerenåda
    replied
    1. Til alle som ønsker Stoor istedenfor dos, ta å se på de siste kampene til Stoor, spesielt Molde kampen. Han klarer ikke å plassere seg riktig, han mestrer ikke å takle, ballen spretter noen ganger over hodet på han, og de posisjonene han mister ballen i på banen er helt horrible. Han har ikke bare vært dårlig for Enga i år, han har vært latterlig. Dos er klart første valg her (vel å merke av de vi faktisk har tilgjenglige)

2. Flere har nevnt selvtillitt, og de fleste kan vel se hva det har gjort med gutta I det siste. Perfekte eksempler mot Haugesund var den ekte fotball gleden, flere innvolveringer, og flere tekniske finesser bl.a. Håkons tunnel og når gutta hadde flere helspark på rad. Selvtillitt kan bygges av flere gode resultater, men det er ikke den eneste måten å gjøre det på. Selvtillitt til en gruppe som dette handler mye om lederen, og her har dessverre Martin skuffet stort i år.

3. Singh spilte godt, og har egentlig gjort det i flere kamper. Vet mange var ute etter han etter bl.a. Sogndal kampen, men synes vi må huske på at med en så sentral rolle som han har, så vil han bli ekstra synlig når laget gjør det dårlig, og likeså når de gjør det bra. Synes Singh er noen hakk svakere en i fjor, men har denne sesongen vært nærmest den eneste spilleren som har mestret spillemåten til Enga. Han klarer faktisk å holde litt på ballen, og får flyttet seg litt med den, og har også noen forsøk på klokere passinger. Problemet er bare når ingen andre går på løp.

4. Singh skal sammen med spesielt Fellah og flere andre også få litt tyn. Kortet mot Haugesund kunne lett unngås, og sånn har et vært med veldig mange Enga kort i år, og så og si alle til Fellah. Gutta må bli mer rutinerte, og ikke tvinge dommeren til å vise det gule. Karantener begynner å bli et problem nå. (Fegor på sin side må rett og slett bare lære seg å time taklingene sine bedre)

Leave a comment:

• MadsAndre
    replied
    Originally posted by Stjerna85 View Post
    Er Birkir noen typisk ving da? trodde han trives best i 10'er rollen jeg... og DER trenger vi ikke flere folk enda :P
    Er ikke en ren dyrka ving nei men kan brukes som ving.Har blitt brukt som ving hos viking flere ganger så er ikke en posisjon som er fremmed for han

Leave a comment:

• Flem
    replied
    Originally posted by donny View Post
    Deg om det. Jeg tror det skyldes at Freddy har prestert på det jevne over tid, og Stoor har ikke imponert nevneverdig, og i tillegg vært ute med et lengre skadeavbrekk.
    Dermed er Stoor utfordrer, og må prestere jevnt over bedre enn Freddy på treningene for å få tillit. Tror ikke det er verre enn det. Men er du glad i konspirasjonsteorier generelt, er det jo lov å drømme.

Når det er sagt, tror jeg fortsatt Stoor har potensiale til å bli en god spiller, og håper han finner tilbake til formen som førte han til Fulham.
    Er bare delvis enig med deg angående Freddy. Ja, vi veit hva vi får i form av ustabilitet, hvis man kan si det sånn.
    Vi vet jo aldri hvor et pass fra Freddy vil havne.
    Vi vet han jogger tilbake når han er overløpt, og vi vet han dessverre for ofte blir lurt på sin backplass.
    Når man da sier han er stabil, er det altså dette som er hans toppnivå, hverken mer eller mindre.
    Stoor har et MYE høyere toppnivå, og jeg håper virkelig MA ønsker å bruke han mer, for er det noe han trenger, er det matchtrening etter diverse lange perioder på tribunen på balløya.

Leave a comment:

• Stjerna85
    replied
    Originally posted by MadsAndre View Post
    Birkir Bjarnason på vei vekk.Her Martin & co kan dere gjøre et scoop! Vi trenger sårt en ving type også...
    Er Birkir noen typisk ving da? trodde han trives best i 10'er rollen jeg... og DER trenger vi ikke flere folk enda :P

Leave a comment:

• MadsAndre
    replied
    Birkir Bjarnason på vei vekk.Her Martin & co kan dere gjøre et scoop! Vi trenger sårt en ving type også...

Leave a comment:

• Askeladden
    replied
    Originally posted by donny View Post
    Synes VPG var en av våre bedre jeg da..
    Veigar er konstant i bevegelse - og binder opp forsvarere hele tiden. Sammen med Bojan synes jeg han skapte rom og muligheter. Midtbanen fikk tid og plass til å avslutte.

Likte også at både Strandberg og Muri presist vendte spillet ved å slå cross fra høyre til venstre - rett på lissa til Håvard.

Leave a comment:

• loLizm
    replied
    Originally posted by VIFpatriot View Post
    Tok inn 2 poeng på skarrepakket, TIL og Godset. 3 poeng på Åråsenbønda og Stabæk. Bra runde sånn sett også.
    Yes! Deilig

Leave a comment:

• VIFpatriot
    replied
    Tok inn 2 poeng på skarrepakket, TIL og Godset. 3 poeng på Åråsenbønda og Stabæk. Bra runde sånn sett også.

Leave a comment:

• donny
    replied
    Originally posted by Wild Touch View Post
    Det skjønner jeg heller ikke, Stoor har da ikke spillt seg ut av laget på noen som helst måte? Freddy derimot er på etterskudd litt for ofte. Hvis han blir valgt foran Stoor mot Start tror jeg Martin har et problem med Stoor, eller skal vi heller si "seg selv".
    Deg om det. Jeg tror det skyldes at Freddy har prestert på det jevne over tid, og Stoor har ikke imponert nevneverdig, og i tillegg vært ute med et lengre skadeavbrekk.
    Dermed er Stoor utfordrer, og må prestere jevnt over bedre enn Freddy på treningene for å få tillit. Tror ikke det er verre enn det. Men er du glad i konspirasjonsteorier generelt, er det jo lov å drømme.

Når det er sagt, tror jeg fortsatt Stoor har potensiale til å bli en god spiller, og håper han finner tilbake til formen som førte han til Fulham.

Leave a comment:

• donny
    replied
    Originally posted by wanderer View Post
    Det med Berre er en vesentlig ting jeg rett og slett har glemt!
    Det med VGP.. Syns var usynlig jeg da, i den forstand at han fikk lite å jobbe med. Syns jeg. De gangene han gikk på løp, hvor gjennombruddspasning hadde vært det beste, så kom pasningen på kanten i stedet.. og da er jeg over på "spille ut på kanten". Vi tør fremdeles ikke å ta sjansen på den lille spektakulære gjennombruddspasningen, og velger i stedet den sikre ut på kanten. Det jeg mener! Kan da ikke si at vi har spilt alt gjennom midten, når Shelton fikk ca 15-20 pasninger på kanten hver eneste kamp frem til han dro.
    Jeg sier ikke at vi skal spille gjennom midten, jeg sier vi skal veksle på litt.

Men poenget mitt var ikke å klage, da dette var en av de bedre kampene vi har spilt i år. Det er på rett vei!
    Synes VPG var en av våre bedre jeg da..

Leave a comment:

• Wild Touch
    replied
    Originally posted by independent- View Post
    Enkelte her inne vil få Freddy til å fortsette hos oss i flere år. Til de vil jeg stille følgende spørsmål:

Skal vi være en storklubb, eller ikke?
    Det skjønner jeg heller ikke, Stoor har da ikke spillt seg ut av laget på noen som helst måte? Freddy derimot er på etterskudd litt for ofte. Hvis han blir valgt foran Stoor mot Start tror jeg Martin har et problem med Stoor, eller skal vi heller si "seg selv".

Leave a comment:

• wanderer
    replied
    Originally posted by Flem View Post
    Hmm, her skriver du mye rart synes jeg.
    Berre scorer etter 20 matcher? Hvor mange kamper har han fra start i år tror du? Mannen gikk jo skada relativt lenge.
    VGP var helt borte? Han gjorde jo masse på topp, og mangla bare scoring. Skjønner ikke hva du mener her?
    Vålenga skal gang på gang spille på kanten? Hallo! Feilen vår tidligere i sesongen er jo at vi spilte ALT gjennom midten.
    Og til slutt, ja, Bojan og Pall fikk mange baller å jobbe med idag.
    Det med Berre er en vesentlig ting jeg rett og slett har glemt!
    Det med VGP.. Syns var usynlig jeg da, i den forstand at han fikk lite å jobbe med. Syns jeg. De gangene han gikk på løp, hvor gjennombruddspasning hadde vært det beste, så kom pasningen på kanten i stedet.. og da er jeg over på "spille ut på kanten". Vi tør fremdeles ikke å ta sjansen på den lille spektakulære gjennombruddspasningen, og velger i stedet den sikre ut på kanten. Det jeg mener! Kan da ikke si at vi har spilt alt gjennom midten, når Shelton fikk ca 15-20 pasninger på kanten hver eneste kamp frem til han dro.
    Jeg sier ikke at vi skal spille gjennom midten, jeg sier vi skal veksle på litt.

Men poenget mitt var ikke å klage, da dette var en av de bedre kampene vi har spilt i år. Det er på rett vei!

Leave a comment:

• Gurkemeie
    replied
    Det gleder meg å se Nielsen gjøre en god kamp. Begynner å få troa på at potensialet hans som venstreving er større enn som spiss. God til å utfordre, men også meget gode innlegg. Knallhardt inn foran mål er sånn det skal gjøres med mindre noen er helt åpne, det ser man alt for lite av i norsk tippeliga. Og innlegget til Berre er klasse! Begynner å bli glad for at vi ble kvitt Shelton.

Leave a comment:

Working...
X