Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Vålerenga - Start 2-1, 11.09.2011

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reaksjoner: Vålerenga - Start 2-1, 11.09.2011

Ogude åh-åh-åh
    Ogude åh-åh-åh
    Han kommer fra Afrika
    Han speller for Vål'enga!!!

Deilig med nok en 3-poenger! Vi er veldige gode i perioder, men vi slipper Start inn i kampen. Unødvendig!

Veldig gode i perioder? Har vi satt lista så lavt at vi er fornøyde med dagens kamp?

Vi tar 3 poeng. Veldig bra. Men i en time er vi virkelig dårlige idag. Mot bedre motstand hadde vi tapt poeng idag, uten tvil. Start skulle nok hatt minst ett straffespark og de har en i tverra...i tillegg til dobbeltsjansen. Vi har også våre muligheter, men jeg tror faktisk at Start vant sjansestatistikken idag.

Gunnarsson er meget god idag. Ogude er også god. Disse skiller seg ut i mine øyne, i tillegg gjør Dahl Hagen et godt innhopp. Jeg fatter ikke at han ikke spiller fra start.

Idag er Strandberg horribel. Han sørger for straffesparket imot, han blir rundtlurt av Hoff i forkant av Start sin dobbeltsjanse og generelt er han usikker bak der. Det hjelper lite at han har noen gode pasninger, hovedjobben hans skal gjøres bakover og der svikter han. Gang på gang.

Til neste kamp vil jeg ha inn Dahl Hagen på back, Strandberg ut av laget og Ogude som midtstopper. Og så kommer nok Singh inn igjen.

Comment

Ja, du har nå hvertfall ikke klaget på Dos Santos.

Nei i dag var vi dårlig i perioder, synes vi mangler en Singh i form i en kamp som dette.

Fellah hadde imponerende mange fine gjennomspill i dag, både første til målet, den feilanulerte til Berre pluss noen andre der det var hårfint offside.

Comment

Originally posted by 1/2VorseN View Post
        Ja, du har nå hvertfall ikke klaget på Dos Santos.

Nei i dag var vi dårlig i perioder, synes vi mangler en Singh i form i en kamp som dette.

Fellah hadde imponerende mange fine gjennomspill i dag, både første til målet, den feilanulerte til Berre pluss noen andre der det var hårfint offside.
        Freddy leverer en brukbar kamp, men blir ikke utfordret mye på sin side. En god assist og har et par gode taklinger.

Singh er langt viktigere for oss enn mange tror. Vi mangler det naturlige bindeleddet mellom angrepsleddet og de defensive på midten. Bojan skuffer meg igjen idag.

Comment

Synd 2-0 målet vårt ble annulert.
          3 Poeng opp til 3 plass

Comment

Originally posted by independent- View Post
            Veldig gode i perioder? Har vi satt lista så lavt at vi er fornøyde med dagens kamp?
            Jeg syns Vålerenga er gode i perioden fra vi scorer 1-0 og frem til rundt halvtimen. Derfra og ut er det Start som kjører første omgangen. Start starter også andre omgangen best, men vi tar over fra rundt 65 og får scoringen etter 71 min. Derfra og ut har vi full kontroll på kampen og da syns jeg vi spiller godt.

Jeg setter gjerne listen litt lavt ja

Comment

Vi var gode i starten, ca en halvtime, så slipper vi dem unødig inn i kampen. Start kjemper bra og vi må nok regne med at bunnlagene vil sloss som løver herfra og inn.

Vi savner fortsatt litt. Gøy å se VPG og Bojan på et par av raidene. Men i fjor hadde vi en goalgetter av god europeisk klasse på topp. Det blir litt for lett det vi har i dag. I tillegg mangler vi kantspillere. Det oser ikke fart av Bojan og Berre på hver sin kant.

Vi satser på 27 poeng på de siste ni kampene. Så får vi heller sørge for å være klare for neste sesong. Synes i alle fall laget er i ferd med å finne igjen seg selv etter en begredelig vårsesong.

Comment

Synes det var deilig å se at vi var aggressive og gjennvinningsvillige idag, Fellah spesielt var veldig "på". Vi har heldigvis flere spillere som kan skape noe på egenhånd, og det redder oss idag.

Comment

Deilig! Ikke mer å si..Vinner vi hengekampen på onsdag kommer vi opp på 4. plass og 35 poeng samme som Brann på 3. plass. Satser på å vinne den kampen før vi reier til Åråsen og banker dritten ut av søppla!

Comment

Deilig med 3 poeng og nå er vi på vei oppover på tabellen

Ser at laget har god pasningskvalitet i store perioder.
                    Det vi mangler er større fart og iniativ på vingene

Må også kommentere dommerteamet som stykker opp kampen med merkelige frispark hele veien som dreper tempoet i kampen.

Synes Veigar og Fegor får dele på bestemannsprisen.
                    EVIG VIF

Comment

dommertrio

Maken til mere inkompentente dommere skal man lete lenge etter, var dessverre ikke på kamp, men så den på TV, til og med kommentatoren satt ett stort spørsmålstegn v dommerne, 2-0 målet vårt skulle aldri vært avblåst, trur vi hadde 4 offside som ALDRI skulle vært blåst for, straffesparket til start var meget meget billig, men de fikk ikke straffe i det som faktisk var straffe, dommeren turte vel ikke, årsverste dommere.. skulle tro de var kjøpt, men rettferdigheten seiret til slutt.. Freddy hadde en fin ass. til Ogude, flott, til alle Freddy hatere, fantastisk mål av Veigar.. Lars reddet oss, tenker på den gangen hvor han reddet 3 ganger, det var skummelt... start hadde en i tverrligger, men jeg mener at hadde dommerne dømt riktig hadde vi flere sjanser en start, derfor tenker jeg ikke på sjansestatistikken, BDH hadde ett godt innhopp
                      Ære Være Vål`Enga

Comment

Digg, digg, digg med 3 poeng
                        VPG gjør nok en god kamp. Ser for meg at han kan bli en god makker for Mos i framtida

Håper Ken Henry har dømt sin siste kamp på toppnivå, for han var faenmeg nesten like ræva som hu feita med flagget..
                        In the beginning the Universe was created.
                        This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                        - Douglas Adams

Comment

Originally posted by St. Hallvards Menn View Post
                          Deilig! Ikke mer å si..Vinner vi hengekampen på onsdag kommer vi opp på 4. plass og 35 poeng samme som Brann på 3. plass.
                          Feil. Vi vil være på tredjeplass med seier. Brann har per nå +1, vi har +3 og må da få minst +4 etter den kampen. Vi vil dog ha en kamp mer spilt enn Godset og Stabæk som kan gå forbi oss hvis de vinner de kampene. Bak lurer også RBK som da vil ligge fem poeng bak med tre kamper tilgode.

Comment

Ok kamp, 50 gode minutter fordelt jevnt over 2 omganger

Lars 4 Slurver flere ganger i feltet, heldig at vi ikke blir straffa
                            Dos 5 Assist og mer venn med ballen en på lenge, farlig rundt egen 16 meter
                            Muri 5 En del stygge passningsfeil, viktig i lufta, litt mindre ruvende enn vanlig
                            Strandberg 6 Fantastisk passningsfot og ro,en pen hockeyblokk,minus forstraffe
                            BDH 5 Kommer inn å gjør jobben sin, noen gode brudd
                            Ogude 7 Gjør mye rart, men kongen av nærdueller og nærteknikk,viktig scoring
                            Hæstad 5 God de første 30 minuttene når vi er gode, blir helt borte
                            Bojan 6 Fantastisk ro med ball, mange gode innvolveringer
                            Berre 5 Skaper en del, for mange ballmist, burde fått assist
                            Fellah 4 Sin beste kamp, men flere ballmist enn resten til sammen, pen assist
                            VPG 7 BB Kreativ, farlig hver gang han er rettvendt fra 30 meter og inn

Comment

Bra

Vi kjørte fullstendig over Start i begynnelsen av kampen, men dommeren ville jevne det ut og er skylden til at Start kom tilbake. Men med en slik dommer er jeg bare glad vi vinner, uansett spill. Lurer på hvordan de kan ha samvittighet til å holde på sånn, jeg kunne ikke favorisert en lag og sett meg selv i speilet etterpå. Og om de ikke favoriserte burde de gå inn i seg selv og innsett at de må legge skoene på hylla, de er en tragedie for fotballen. Men uansett, vi fikk til mye bra i dag og burde klare Europaspill til neste år.

Comment

Working...
                              X