Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Vålerenga - Fredrikstad 10.09 kl. 18:00

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Kamptråd: Vålerenga - Fredrikstad 10.09 kl. 18:00

Sitat: Den man, 11 september 2006 08:08 skrev Beaker:

> Bare LSK har skåra flere mål enn oss i år (måtte sjekke 2 ganger, men det stemmer faktisk).

>

Hehe, noterte meg dette jeg også. Ganske utrolig for et lag "uten spisser"

Comment

Må Thomas Holm stå over mot LSK pga gule kort?? Hadde han 4 gule før kampen el hadde han 3??

Comment

Sitat: Den man, 11 september 2006 08:43 skrev keyserløkka:

> Må Thomas Holm stå over mot LSK pga gule kort?? Hadde han 4 gule før kampen el hadde han 3??

----

Ingen spillere må stå over neste kamp, men vi har noen i faresonen for kampen etter.

"I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Sitat: Den man, 11 september 2006 08:43 skrev keyserløkka:

> Må Thomas Holm stå over mot LSK pga gule kort?? Hadde han 4 gule før kampen el hadde han 3??

http://www.vpn.no/index.php/content/view/full/19945

Comment

Da får dere begynne å synge da.

Comment

Fikk ikke shaban-laban gult når han blei bytta ut forresten? Dommer'n veiva m kortet ihvertfall? Men verken VPN eller TV2 har dette ført opp? Er det bare meg eller?

Comment

Sitat: Den man, 11 september 2006 11:21 skrev dr_k:

> Fikk ikke shaban-laban gult når han blei bytta ut forresten? Dommer'n veiva m kortet ihvertfall? Men verken VPN eller TV2 har dette ført opp? Er det bare meg eller?

Hvorfor ble han byttet ut, forresten? Det er veldig sjelden keepere byttes ut, selv om de har en dårlig dag...og de tapte 2-0 med ny keeper, så effekten av det byttet vil nok kunne diskuteres...

Comment

Fikk seg er small i kollisjonen m Hovi ved 2-1 målet.

Comment

Sitat: Den man, 11 september 2006 11:23 skrev ice69:

> Hvorfor ble han byttet ut, forresten? Det er veldig sjelden keepere byttes ut, selv om de har en dårlig dag...og de tapte 2-0 med ny keeper, så effekten av det byttet vil nok kunne diskuteres...

Han ble skada i duellen i forkant av Berres 2-1-scoring.

Comment

• Re: Kamptråd: Vålerenga - Fredrikstad 10.09 kl. 18:00

Du kødder ikke ustraffa med Vål'enga (i dette tilfellet Kong Henning)
                      in Absinthia

Comment

>>Bare LSK har skåra flere mål enn oss i år (måtte sjekke 2 ganger, men det stemmer faktisk)."

>"Hehe, noterte meg dette jeg også. Ganske utrolig for et lag "uten spisser"

Og angrepsmønster...
                        --
                        Mvh Morten.no
                        "I'm free because I'm running"

Comment

Sitat: Den man, 11 september 2006 11:29 skrev Hjesus:

> Du kødder ikke ustraffa med Vål'enga (i dette tilfellet Kong Henning)

Litt artig at svensken uttaler følgende....

– Tøffe dueller i feltet har jeg ikke noe imot. Men når spilleren kommer med kne eller albue først, da er det frispark, sier Rami som har en øm hoftekam etter sammenstøtet.

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/arti...109110029/1009

Og at FB følger opp med...

- Både Raymond Kvisvik og Rami Shaaban, som fikk kneet til Tom Henning Hovi i hofta under gårsdagens kamp, er nå til legeundersøkelse.

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/arti.../60911008/1009

Vel er Kong Henning spesiell, men han har vel noenlunde normal anatomi og hvordan han skulle ha fått satt en albue eller et kne i hofta på svensken i den situasjonen klarer jeg ikke helt å forestille meg

"A man is only as old as the woman he feels"

--Groucho Marx--

Comment

Er jo rimelig latterlig utsagn!

Og siterer gjerne Totto ekspertkommentator ang den situasjon..

Han sa i hvert fall no lignende:

.. det er da keeper som løper inn i Vålengaspilleren, som står med ryggen til keeper og har fokus på ball, om det skulle vært frispark skulle det i så fall vært til Vålenga..

Og konkluderer videre med at : kjempebra at dommer i dette tilfelle lar det angripende lag få fordel, dommere gir som regel keeper alt for lett frispark i slike situasjoner...

Må jo si meg veldig enig! Maken til sutrekopp han shabaan, burde bare holde kjeft og akseptere at de tapte for et mye bedre lag!

Comment

Litt sent med kamplinker nå, men her er hvertfall et fint intervju med Fellah:

VIF-helten sover med ballen

Mohammed Fellah. Fotballinteresserte bør allerede nå lære seg navnet på VIFs 17-årige ballartist.

http://www.fxt.no/tippeligaen/vif/article735573.ece
                              228

Comment

Working...
                              X