Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Jørgen Horn leies ut til Moss *

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• gogster
    replied
    Re: Jørgen Horn leies ut til Moss *

Lykke til Jørgen

Leave a comment:

• Nesrene
    replied

Sitat: Den tir, 10 oktober 2006 02:39 skrev slaktern:

> Er vi totalt kunnskapsløse alle mann?

Still aldri et spørsmål du vet svaret på - et svar du ikke vil ha!

Forøvrig kan jeg love at det ikke var Øystein Olsen, men Øistein Olsen som ga Horn en 8'er.

Leave a comment:

• slaktern
    replied

Horn ble belønnet med en åtter på dagbladbørden i dag, beskrevet som banens gigant. Mannen som vurderte kampen heter Øistein Olsen (!) og da er det selvsagt mulig at han var noe inhabil.

Uansett spillebørser er mannen noe å satse på. Vi kan ikke slippe han og Førsund samme høst. Tror jeg kunne satt litt penger på at begge kommer til å bli markante midtstoppere i eliteserien i fremtiden.

ALLE på forumet virker å være enige i at vi bør hente hjem disse to spilerene. Er vi totalt kunnskapsløse alle mann?

Leave a comment:

• thorstein
    replied

Det jeg mente var jo selvfølgelig at klubben ikke skal kødde med Horn. Det regner jeg med at det er bred enighet om.

Leave a comment:

• Marsh
    replied

*le* Det er da ikke jeg som kødder med Horn, da. Jeg vil gjerne at vi beholde han, sånn at vi ikke skusler bort talent. Men... etter alle spillersalgene vi har foretatt nå i sommer, er det jaggu ikke enkelt å vite hva grålars vil finne på angående Horn.

Leave a comment:

• thorstein
    replied

Ikke kødd med Jørgen Horn. Han er for god for 1.divisjon. Han bør spilles pent inn allerede til vinteren.

Leave a comment:

• Marsh
    replied

Og kjenner jeg de på Valle rett, vil vel Horn anses som "for dårlig", og bli solgt til Moss. Og da sitter vi igjen med Wæhler og Muri. Forsterkninger? Med hvilke penger?

Leave a comment:

• carlsb3rg
    replied

Liten kommentar fra Jørgen i Moss Dagblad:

- MFK er et veldig godt godt alternativ om jeg etter vinteren ikke er god nok for Tippeligaen og Vålerenga. Jeg trives kjempegodt i Moss, så det kan ikke bli så mye bedre, forteller Horn.

http://www.moss-dagblad.no/mfk-magas...cle2338042.ece

Leave a comment:

• ThomasEnga
    replied

Stødig på labben er viktig.

En midtstopper som er rask,duellsterk og samtidig kan fordele oppspill høres meget spennende ut

Meget bra at han får utvikle seg i 1.divisjon

At han er ekte Vålenga-gutt gjør det enda bedre

Leave a comment:

• Toreland
    replied

Jeg var tilstede og så kampen mot FK-Haugesund. Vi har i Horn et uvanlig stort stoppertalent, veldig duellsterk, bra tempo og ikke minst stødig på labben. Har veldig stor tro på at han allerede neste sesong er klar for fast plass i første elleveren i tippeligaen...

Leave a comment:

• Hjesus
    replied

Dette er veldig bra, det eneste jeg frykter er at vi muligens trenger Jørgen i et par tre kamper resten av sesongen. Uansett så viser jo dette at både Jørgen og Arnar er klare for Tippeligaen neste år. Med Wæhler og Muri trenger vi da sannsynligvis ikke forsterke midtforsvaret i det hele tatt. Forsvinner Muri trenger vi én spiller.

Det som er enda bedre enn at Jørgen er en god spiller, er at han også er Vålerengagutt. Det betyr at han nok kan ventes å forbli en lojal spiller til klubben. Slike spillere vokser ikke på trær akkurat.

Leave a comment:

• keyserløkka
    replied

Utrolig bra at han får spille 1. div denne høsten. Han må satses på neste sesong. Håper han fortsetter den positive trenden.

Leave a comment:

• Thomas
    replied

Jørgen Horn spilte samtlige minutter da Moss slo Haugesund 4-0 på bortebane.

Fra http://www.moss-avis.no/apps/pbcs.dl...109040002/1012

"Bunnsolid

I den nykomponerte backfireren sto debutant Jørgen Horn (19) frem med en strålende kamp.

? Prikkfritt av forsvaret vårt i dag. Er imponert over debutantene. Dette er noe av det beste vi har vist i år, mener Erik Holtan."

Leave a comment:

• Hjesus
    replied

Jørgen Horn er vel ikke leid ut. Han er vel bare lånt ut og dermed kan vi hente ham hjem på 5 dager.

Leave a comment:

• johansen
    replied

At unge spillere leies ut og får erfaring er veldig bra. unggutta vokser sinnsykt på det. se bare hvor mye Førsund har vokst med spilletid

Leave a comment:

Working...
X