Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Holdningskontrakt/ dårlig innsats

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Holdningskontrakt/ dårlig innsats

Sitter å ser på et program på NRK der Freddy er rundt på skoler og trener miniputt-lag i Vallhall. Der forteller han småunga om holdnigskontrakten som han sier "selv gutta på a-laget har skrevet under på". Der leser han første bud, nemlig at spillere i Vålerenga skal representere klubben på en positiv måte til enhver tid..... Hei til "byløvene"!
    Møt opp på Jordal! Året rundt med Vål\'enga

Re: Spillerne har undertegnet holdnigskontrakt

Er jo bra hvis det er tillfellet at de har skrevet en slik kontrakt.

Men er jo engentlig litt rart at spillerene faktisk må få det så opp i trynet,før de forstår at representerer en arb giver og tusenvis av andre...

statistikk er kun svart-hvit,og livet er ikke svart-hvit..

Comment

Om jeg ikke tar helt feil så er det slik at alle spillere i Vålerenga må undertegne holdningskontrakt, fra A-spillerne til knøttene.

Dette tviler jeg på kom som et resultat av medieoppslagene den siste tiden.
      +++

Comment

Det samme programmet så jeg for noen mnd siden, så det spørs vel om det har vært et aldri så lite kontraktsbrudd her...

Comment

Sitat: Den man, 28 august 2006 09:33 skrev FrodeAS:

> Om jeg ikke tar helt feil så er det slik at alle spillere i Vålerenga må undertegne holdningskontrakt, fra A-spillerne til knøttene.

>

> Dette tviler jeg på kom som et resultat av medieoppslagene den siste tiden.

Kan vel hende det...

men at de innså at dette er noe selv knøttene kan ta del i,slik at holdningene blir prentet inn tidligst mulig,så slipper vi å ta den jobben når de er 22 år og sære

statistikk er kun svart-hvit,og livet er ikke svart-hvit..

Comment

Sitat: Den man, 28 august 2006 09:33 skrev FrodeAS:

> Om jeg ikke tar helt feil så er det slik at alle spillere i Vålerenga må undertegne holdningskontrakt, fra A-spillerne til knøttene.

>

> Dette tviler jeg på kom som et resultat av medieoppslagene den siste tiden.

Nei, dette er ikke noe nytt. Var bare litt påfallende å se Freddy i dette programmet fortelle knøttespillere om denne kontrakten i lys av de siste ukers hendelser...
            Møt opp på Jordal! Året rundt med Vål\'enga

Comment

Sitat: Den man, 28 august 2006 23:05 skrev murt:

> Nei, dette er ikke noe nytt. Var bare litt påfallende å se Freddy i dette programmet fortelle knøttespillere om denne kontrakten i lys av de siste ukers hendelser...

Jeg tror ikke "drakk øl etter forsmedelig tap for Fredrikstad" på noen måte bringer klubben i vanry, for å si det sånn. Og å "representere klubben på en positiv måte" er jo åpen for tolkning. Jeg tror for øvrig ikke at vi skal starte den debatten her om igjen. Gutta drakk på en dag med åtte dager til neste kamp, noen mener de drakk mye, noen mener de drakk lite, uansett var det en dum dag å bli sett smilende med en halvliter i hånda på.

Comment

Jeg bare lurer

Jeg sitter her og lurer på hva spillerne noen ganger blir betalt for?? Ut i fra mitt ståsted så mener jeg at man må prestere 100 % og helst mer enn det for å ikke få sparken i jobben man har el ikke minst klarer eksamen og div på skolen.. Mange ganger virker det som om selv om man har det og det navnet så får man gjøre alt man vil.. Og jeg tenker med gru på kvartfinalen mot FFK,hva vare spillerne tenkte på der?? Innsats?? neppe,men å dra på byen etterpå det er liksom helt OK?? Skjerping gutta.. Vare noen som ikke burde dratt på byen den kvelden vare spillerne,de burde hatt strafferunder på valle.. Og når Reka gikk,ble jeg sååå utrolig skuffa,han var den siste personen jeg ville skulle gå.. Men jeg har tilltro til Petter. Det er bare innsatsen til gutta jeg tviler noe SYKT på mange ganger.. Men samme hvor mye jeg vil så får jeg ikke gjort noe med det.. Det er iallefall en ting jeg vil si; VI kan ikke leve for lenge på at vi BLE seriemestere.. Det kommer sesonger etter det å,og det ser man jo i år. Men håper de klarer å løfte seg opp slik at man kan gå på kamp og glede seg over prestasjonen til laget,ikke bli frustrert og sinna på sitt eget lag.. Våkn opp gutta og stå på

[Det begynner å bli mange tråder som diskuterer innenfor et tema. Unødvendig med nok en ny, og derfor er de slått sammen. -mod.]

Comment

Re: Jeg bare lurer

Tar jo poenget ditt, og flere var jo enig med deg etter den kampen, men jeg syns det blir litt feil å fokusere for mye på det, nå som vi er på vinnersporet igjen..

Kan vel si at innlegget ditt er et påar dager forsinka

Comment

Re: Jeg bare lurer

Blir så lei av alle som forventer mer enn 100%.

Det er en grunn til at det heter 100%. Det er maks. Man kan ikke ha en virkningsgrad på mer enn 100.

Så slutt med flosklene.

Ellers er jeg enig i at vi må kunne forvente at gutta kan passe ballen og motta den på en ordentlig måte når det er jobben deres å spille fotball, og de trener så mye somde gjør.

Hvis jeg bare nesten gjør jobben min, blir ikke jeg lenge i firmaet.

Skjerpings gutter. Vi forventer mye mer av dere.
                    Wait...what???...this is not my office....

Comment

Working...
                    X