Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Brann - Vålerenga 1-4!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Erlink View Post
    Han begrunna dette på Bohemen:
    Når Ogude spiller på midtbanen, spiller han veldig mye støttepasninger, mens når han spiller bakerst og ikke har noen bak seg, kan han ikke dette og fungerer ikke som en brems på å få ballen i lengderetningen.

Jeg tipper at Ogude parallelt med dette øver seg på å se framover i større grad.

hmm.. jaja. han har nok en tanke bak det ja. håper dette resulterer i at Ogude faktisk blir bedre fremover. defensive er det ingenting å utsette han på.

takk for et bra svar på Ogude tankene mine. jeg var ikke på bohemen, det skulle jeg virkelig vært skjønner jeg..
    Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Originally posted by Erlink View Post
      Han begrunna dette på Bohemen:
      Når Ogude spiller på midtbanen, spiller han veldig mye støttepasninger, mens når han spiller bakerst og ikke har noen bak seg, kan han ikke dette og fungerer ikke som en brems på å få ballen i lengderetningen.

Jeg tipper at Ogude parallelt med dette øver seg på å se framover i større grad.
      visst man ikke får han til å skjønne dette på trening så er det noe gærnt!! at man må bruke flere kamper i serien på å prøve ut ting er håpløst spør du meg...

Comment

Ja, toppscorer i klubben og 3.mest assist. Han er åpenbart for dårlig offensivt. Benken neste.

Comment

Working...
        X