Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Aalesund-Vålerenga, mandag 24/10 kl 1900

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

VPG ut -> Singh inn

Fellah tar over VPG sin plass.
    VAR, nei takk!

Comment

Jeg har aldri sett ham spille, men registrerer at han scorer en del i andre divisjon. Kunne det ikke vært en ide å ta ut Dawda, hive inn Anene og slenge Fellah ut på kanten? Vi spiller uten en eneste spiss nå og det preger spillet vårt.
      Mvh.

mcolafs

Comment

Originally posted by mcolafs View Post
        Jeg har aldri sett ham spille, men registrerer at han scorer en del i andre divisjon. Kunne det ikke vært en ide å ta ut Dawda, hive inn Anene og slenge Fellah ut på kanten? Vi spiller uten en eneste spiss nå og det preger spillet vårt.
        Støtter alle ideer som innebærer å ta av dawda, men det skjer vel ikke nå om benny er ute

helvete!!!

Comment

Dette er så dårlig at det halve kunne vært nok. Vålerenga har ikke skapt en jævla dritt etter scoringen, mens Aafk ser ut som et gullag.

Hjelper faen ikke heller at vi får en skade på et SOLEKLART frispark, hvor de så scorer på corneren rett etterpå.

Liker før fjernkontrollen min gikk rett i tvn der!

Og hvilket FORBANNA NEK er det som har bestemt at Håvard skal spille landskamper nå som vi praktisk talt ikke har en jævla spiss i troppen?

Inkompetanse på HØYT nivå!
          VAR, nei takk!

Comment

hvor ble det av det gode forsvaret som har kjennetegna oss de siste kampa??

edit: pokker ta den offsiden

Comment

HVORFOR I HÆLVETE SPILLER FELLAH MITTSPISS? HAN SKULLE JO FAEN MEG VÆRT BYTTA UT TIL PAUSE? FANS DRITT, FÅ PÅ HAIDAR ELLER ANENE!!!!! fans sur jeg er

Comment

Det er så utrolig urutinert å stå i soleklar offside der!

Helt fortjent at Fellah går ut. Hakke prestert noen ting!
                VAR, nei takk!

Comment

Au au au. Vi står med buksa rundt ankla og får realt med pikk i ræva i den kampen her....
                  Hater,hater,hater bergen by!!!

Comment

Absolutt skandale at Leigh får spille 90 min i denne kampen. Klarere stolpe på børsen må man leite lenge etter.

Comment

Originally posted by mcolafs View Post
                      Chuma er en on/off-spiller. Fra veldig dårlig til veldig god. Ser ut som bryteren kan stå feil vei i dag, dessverre.

Comment

hvorfor er vi så jævlig tafatte angrepsmessig?? dawda står i åpent rom helt alene, FATTER IKKE hvorfor han ikke får en eneste passning... at de ikke kommuniserer om dette??? prestasjonsmessig skjønner jeg ikke i det hele tatt hvordan det går an å være så upresis til tider når å spille fotball er jobben demmes. blir så frustrert, hadde håp om sølv... bronze kan bli tøft også. bra for oss at dockal og prica må stå over neste kamp mot fredrikstad, kanskje de taper den også.

Comment

Vi er klart best i å spille støttepasninger bakover...
                          AaFK er ikke i nærheten

Comment

Originally posted by wanderer View Post
                            Og hvilket FORBANNA NEK er det som har bestemt at Håvard skal spille landskamper nå som vi praktisk talt ikke har en jævla spiss i troppen?

Inkompetanse på HØYT nivå!
                            RBK har tatt det opp med NFF. De manglet Svennson og Midtsjø i går. Negativt for spillerutvikling da det kan gjøre at klubber ikke vil ha yngre spillere på laget fordi disse kan bli sendt på landslag i sesong i motsetning til eldre spillere hvor landslaget er lagt inn i terminliste.

Comment

Working...
                            X