Du besøker forumet som gjest. For å skrive innlegg og delta i debatten må du være registrert.Registrer ny bruker her.
Guest, er du en av de som bruker Facebook? Nå kan du koble sammen Facebookkontoen din med Klansforumet, og på den måten dele innholdet mye enklere med dine venner.
Klikk på knappen "Facebook Connect" mens du er logget inn på forumet og Facebook, og resten går av seg selv. Liker du tråder, kommer det på veggen din, og når du skriver i en tråd kan du huke av for at svaret skal gå direkte på din Facebookvegg.
Hvis alle er flinke til å bruke dette vil forumet få mer trafikk, og Vålerenga får mer penger!
Jeg har aldri sett ham spille, men registrerer at han scorer en del i andre divisjon. Kunne det ikke vært en ide å ta ut Dawda, hive inn Anene og slenge Fellah ut på kanten? Vi spiller uten en eneste spiss nå og det preger spillet vårt.
Jeg har aldri sett ham spille, men registrerer at han scorer en del i andre divisjon. Kunne det ikke vært en ide å ta ut Dawda, hive inn Anene og slenge Fellah ut på kanten? Vi spiller uten en eneste spiss nå og det preger spillet vårt.
Støtter alle ideer som innebærer å ta av dawda, men det skjer vel ikke nå om benny er ute
Chuma er en on/off-spiller. Fra veldig dårlig til veldig god. Ser ut som bryteren kan stå feil vei i dag, dessverre.
hvorfor er vi så jævlig tafatte angrepsmessig?? dawda står i åpent rom helt alene, FATTER IKKE hvorfor han ikke får en eneste passning... at de ikke kommuniserer om dette??? prestasjonsmessig skjønner jeg ikke i det hele tatt hvordan det går an å være så upresis til tider når å spille fotball er jobben demmes. blir så frustrert, hadde håp om sølv... bronze kan bli tøft også. bra for oss at dockal og prica må stå over neste kamp mot fredrikstad, kanskje de taper den også.
Og hvilket FORBANNA NEK er det som har bestemt at Håvard skal spille landskamper nå som vi praktisk talt ikke har en jævla spiss i troppen?
Inkompetanse på HØYT nivå!
RBK har tatt det opp med NFF. De manglet Svennson og Midtsjø i går. Negativt for spillerutvikling da det kan gjøre at klubber ikke vil ha yngre spillere på laget fordi disse kan bli sendt på landslag i sesong i motsetning til eldre spillere hvor landslaget er lagt inn i terminliste.
Comment