Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hasle/Løren - Vålerenga 2, lørdag 22/10 kl 13

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Veldig, veldig bra at vi reddet plassen i 2 div !

Comment

Originally posted by Hjesus View Post
      Freddy dos Santos beviste idag hvorfor alle trenerne i Vålerenga har finni en plass til ham i startoppstillinga. Adnan Haidar var også god. Ellers vil jeg trekke fram Ahmed El-Amrani og Harmeet Singh som de som domimerte. Resten var stort sett en klassisk femmer på børsen. Unntaket er Benjamin Dahl Hagen som gjorde noen stygge feil. Gudmund Kongshavn skarra som vanlig.
      Takk for oppdateringene, men hva mener du med at Kongshavn skarra?
      Sånn bortsett fra dialekta mener jeg. Han har vel vært solid de siste månedene ?

Comment

4.05

Freddy dos Santos beviste idag hvorfor alle trenerne i Vålerenga har finni en plass til ham i startoppstillinga. Adnan Haidar var også god. Ellers vil jeg trekke fram Ahmed El-Amrani og Harmeet Singh som de som domimerte. Resten var stort sett en klassisk femmer på børsen. Unntaket er Benjamin Dahl Hagen som gjorde noen stygge feil. Gudmund Kongshavn skarra som vanlig.
        Enig store deler av resonementent, men Singh? Langt under pari. Trakk seg fra alle dueller og hadde ellers lite å bidra med.

MOM: Haidar

Comment

Originally posted by McCabre View Post
          Takk for oppdateringene, men hva mener du med at Kongshavn skarra?
          Sånn bortsett fra dialekta mener jeg. Han har vel vært solid de siste månedene ?
          Kongshavn har vært bunnsolid hele sesongen, men noen må snart lære ham å uttale r utenskarring. Hvis ikke får han begynne å rope målvakt istedet for keeper.
          in Absinthia

Comment

Kongshavn har vært bunnsolid hele sesongen, men noen må snart lære ham å uttale r utenskarring. Hvis ikke får han begynne å rope målvakt istedet for keeper.
            Får vel leie inn logoped da...

Comment

Jeg støtter en eventuell innsamling til logopedtimer for Kongshavn med noen lapper Hadde vært en morsom gimmick!

Før neste sesong burde klubben seriøst vurdere å hente inn noen 2.lagsspillere i stallen. Det bør ikke bli en sesong til som denne da det ikke er bra for klubben, spillerne og seriesystemet at vi fortsetter sånn som dette.
              Vi kunne f.eks hentet inn noen av våre tidligere juniorspillere som permanente 2.lagsspillere og dannet en stamme i 2.laget som spiller fast hver kamp.På den måten vil vi aldri mønstre lag som mot f.eks Mjølner og Tromsdalen på bortebane og vi vil kunne fylle opp a-lagstreningene i perioder hvor det vil være behov.
              Tar selvfølgelig plassen til noen talentfulle unggutter, men jeg tror ikke at en 16åring lærer noe av å bli slaktet 11-0 mot Tromsdalen f.eks.

Comment

Originally posted by Rovern View Post
                Før neste sesong burde klubben seriøst vurdere å hente inn noen 2.lagsspillere i stallen. Det bør ikke bli en sesong til som denne da det ikke er bra for klubben, spillerne og seriesystemet at vi fortsetter sånn som dette.
                Vi kunne f.eks hentet inn noen av våre tidligere juniorspillere som permanente 2.lagsspillere og dannet en stamme i 2.laget som spiller fast hver kamp.På den måten vil vi aldri mønstre lag som mot f.eks Mjølner og Tromsdalen på bortebane og vi vil kunne fylle opp a-lagstreningene i perioder hvor det vil være behov.
                Tar selvfølgelig plassen til noen talentfulle unggutter, men jeg tror ikke at en 16åring lærer noe av å bli slaktet 11-0 mot Tromsdalen f.eks.
                Tiltredes fullt og helt, men hadde inntrykket av at dette også ble gjort før sesongen i år? Skal ærlig innrømme at jeg følger lite med på andrelaget ettersom jeg bor ute i provinsen for tida, men det betyr jo ikke at jeg driter i hva slags forhold som er for rekruttene.

Comment

Originally posted by Rovern View Post

Var det ikke det de gjorde før denne sesongen da? De hadde jo Lamin Bojang, Edson da Silva, Anders Lie, Vidar Riseth og Ayala Leiva.. Hjalp ikke så mye det gitt..

Comment

Originally posted by Oledinho View Post
                    Var det ikke det de gjorde før denne sesongen da? De hadde jo Lamin Bojang, Edson da Silva, Anders Lie, Vidar Riseth og Ayala Leiva.. Hjalp ikke så mye det gitt..
                    Det hjalp jo på den måten at rekruttene klarte seg i fjor, etter en vårsesong som var ekstermt mager. Men de må jo være unge nok til å ikke fortrenge overårige a-lagsspillere som trenger kamptrening, ellers er det ikke noe poeng.

Og Riseth er det ingen grunn til å ha på banen, noe som vel nesten ikke har skjedd heller.

Comment

Originally posted by Oledinho View Post
                      Lamin Bojang er i klubben fortsatt, men har vært skadet i hele år. Riseth spilte (ræva) i én kamp eller noe før han plutselig forsvant.

Comment

Neste år kan jo Freddy dos Santos forsterke andrelaget vårt, han kan jo signere en amatør kontrakt med VIF2.. er jo primært forvaret på VIF2 som må forsterkes før neste sesong.

Comment

Working...
                        X