Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga må begynne å sette ned foten

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålerenga må begynne å sette ned foten

Selvom spillere vil gå, er det ikke bare å si ja..

Spillerne er ikke større en klubben og har de kontrakt, så har de kontrakt. Bare se på Brann og LSK. Koren, Mifsud og Miller vil bort, men de må bli ut kontrakten.

I Vålerenga sier Hoset; "Jeg vil tilbake til Molde", Vålerenga sier "Selvfølgelig, vi taper bare noen mill, men pytt pytt"

Det samme gjelder Skiri og Gashi. I tillegg har vi leid ut Horn.

Det vil si 3 midtbanespillere mindre og 1 forsvarspiller mindre. I tillegg har vi mistet Mabizela og prøver på død og liv å kvitte oss med Melkadze.

Kan ikke skjønne noe annet enn at det kommer minst en ny spiller før vinduet stenger imorgen.

Re: Vålerenga må begynne å sette ned foten

kan ikke tenke meg at det kommer noen nye spillere innen dagen er over.. gutta på kontora på valle er totalt handlingslamma om dagen! makan til søppel! kan noen være så snille og vekke dem snart?! nå lukter det middelhavsfarer lang vei av oss..

terje

-forbanna-

Comment

Dette med Gashi lukter lang vei. Det kan vel minne om når Ørjan Berg "streiket" i Bodø Glimt for å bli solgt til Rosenborg. Ingen klubbfølelse what so ever...

Nei, er enig med Thon. Sånne spillere passer best i Bergen og Trondheim..... Ingen på Valle kan vel få skylda for dette....

Helvetes Gashi. Merker at jeg blir irritert bare jeg tenker på fyren.....

https://m.youtube.com/watch?v=jkhpZoPOfZI

Comment

er forsåvidt enig i at det, i utgangspunktet, ikke er gutta på valla som har skylda her.. men når vi allerede har solgt to midtbanespillere på et par måneder, må det gå an å nekte en spiller å dra?!! samma faen hvilke motiver spilleren har! det er derfor jeg mener at vallefolket mangler baller.. men at gashi er en dass, er vi vel alle enige om!!

terje

Comment

Hvis dere hører på intervjuet med Bohinen på VIFTV så sier han at det fantes en muntlig avtale mellom klubben og Gashi som gjorde nettopp en slik overgang mulig. Dermed hadde jo ikke klubben noe valg. Har jo null bruk for en spiller som ikke vil spille for oss mer.

Er som alle andre jævla sur og skuffet over denne overgangen men mener det blir feil å legge skylda på ledelsen i klubben. Her er det Gashi som har driti seg ut og inntil den menige mann får vite noe mer omkring hans "personlige årsaker" til overgangen så vil han bli stående i et meget dårlig lys.

Comment

Hadde gjerne sett at vi hadde hatt én ekstra sentral midtbanespiller i tillegg til Holm og Grindheim, men jeg tviler på at det kommer inn noen nå.

(Hadde vel vært noe å få Jalland tilbake, men...)

Comment

Hvis du ser på vif-tv så ser du at Bohinen forteller at Gashi påberoper seg en muntlig kontrakt som ville gi han muligheten til å stikke av. Regner med at den muntlige kontrakten hørtes slik ut: Hvis Gashi den lille dvergrotta ønsker å stikke av fra Vålenga på værst tenkelig tidspunkt for klubben, så skal han få lov til det. Eller ble den muntlige kontrakten inngått mellom to parter som stolte på hverandre, og at man derfor trudde man at man i en bakgrunn av ære og klubbfølelse trygt kunne stole på hverandre. At ingen skulle hensynsløst bruke dette til lettjente penger. Gutten er æreløs.
              Arne G

søvnløs om natta - bevisstløs om dagen

Comment

Sitat: Den tor, 31 august 2006 09:05 skrev Arnehgr:

> ... derfor trudde man at man i en bakgrunn av ære og klubbfølelse trygt kunne stole på hverandre. At ingen skulle hensynsløst bruke dette til lettjente penger. Gutten er æreløs.

Er det noen som kan fortelle meg hva disse lettjente pengene er? Overgangssummen var jo moderat, og går uansett ikke til Gashi. Fikk han en sign on-fee? Er hans personlige betingelser så vanvittig mye bedre der borte?

Det er sikkert deilig for folk her inne å skylde på at Gashi er så grådig. Det er mulig han er det (i likhet med 99% av de andre her inne kjenner jeg han ikke), men før noen forteller meg hvor mye han har tjent på dette er jeg ikke uten videre med på at det var pengene som drev han.

Comment

Ok her er jeg litt på gyngende grunn, men det er vel ikke urimelig å kunne regne med en signonfee. Når du får en spiller av dette formatet til en billig penge så er det vanlig. Husk at Brann betaler kun 2 mill mere enn hva Lyn gjør for en spiller som heter Brink eller noe slikt fra Sogndal. Den billige prisen kommer selvsagt av at Gashi påberopete seg denne muntlige kontrakten.
                  Arne G

søvnløs om natta - bevisstløs om dagen

Comment

Sitat: Den tor, 31 august 2006 09:05 skrev Arnehgr:

> Hvis du ser på vif-tv så ser du at Bohinen forteller at Gashi påberoper seg en muntlig kontrakt som ville gi han muligheten til å stikke av. Regner med at den muntlige kontrakten hørtes slik ut: Hvis Gashi den lille dvergrotta ønsker å stikke av fra Vålenga på værst tenkelig tidspunkt for klubben, så skal han få lov til det. Eller ble den muntlige kontrakten inngått mellom to parter som stolte på hverandre, og at man derfor trudde man at man i en bakgrunn av ære og klubbfølelse trygt kunne stole på hverandre. At ingen skulle hensynsløst bruke dette til lettjente penger. Gutten er æreløs.

Jeg tror denne muntlige kontrakten er oppspinn for å fraskrive seg ansvaret for denne hjernedøde beslutningen om å la Gashi dra.

Enda verre blir det når man ser an tidspunktet og lommerusket Vålerenga fikk for overgangen.
                    mvh

Ogni M

Comment

Sitat: Den tor, 31 august 2006 09:22 skrev Ogni M:

> Jeg tror denne muntlige kontrakten er oppspinn for å fraskrive seg ansvaret for denne hjernedøde beslutningen om å la Gashi dra.

> Enda verre blir det når man ser an tidspunktet og lommerusket Vålerenga fikk for overgangen.

Du tror mao at vi sa ja til å selge Gashi for de småpenga vi fikk dagen før overgangsvinduet stengte fordi vi hadde lyst? Du tror ikke den muntlige lovnaden (som er juridisk bindende) spilte en rolle?

Greit nok, jeg er ikke Bohinens største fan jeg heller, men gi nå mannen litt kred i det minste.

Comment

Sitat: Den tor, 31 august 2006 08:52 skrev Brandy:

> er forsåvidt enig i at det, i utgangspunktet, ikke er gutta på valla som har skylda her.. men når vi allerede har solgt to midtbanespillere på et par måneder, må det gå an å nekte en spiller å dra?!! samma faen hvilke motiver spilleren har! det er derfor jeg mener at vallefolket mangler baller.. men at gashi er en dass, er vi vel alle enige om!!

>

> terje

Han er en lite dass ja, desverre. Han er også såpass sutrete at jeg tror det ville blitt en lidelse og tvinge han til å bli ut sesongen. To sutrepaver ut på en ukes tid. Ikke værst, det eneste er jo følelsen av at det er litt vel tynt i rekkene nå. Jeg regner med at ingen på Valle sov i natt, men heller lette etter forsterkninger.

Comment

Sitat: Den tor, 31 august 2006 09:27 skrev FrankO:

>

> Du tror mao at vi sa ja til å selge Gashi for de småpenga vi fikk dagen før overgangsvinduet stengte fordi vi hadde lyst? Du tror ikke den muntlige lovnaden (som er juridisk bindende) spilte en rolle?

>

> Greit nok, jeg er ikke Bohinens største fan jeg heller, men gi nå mannen litt kred i det minste.

>

>

Gashi hadde kontrakt ut 2009. Vålerenga kunne uten problemer insistert på å beholde Gashi. Jeg tror ikke på eksistensen av denne muntlige avtalen. Hvorfor skrive under på én ting og si en annen? Logikken tilsier at dette er en skitten løgn for å vri seg unna ansvaret.

mvh

Ogni M

Comment

Sitat: Den tor, 31 august 2006 09:30 skrev Ogni M:

> Sitat: Den tor, 31 august 2006 09:27 skrev FrankO:

> >

> > Du tror mao at vi sa ja til å selge Gashi for de småpenga vi fikk dagen før overgangsvinduet stengte fordi vi hadde lyst? Du tror ikke den muntlige lovnaden (som er juridisk bindende) spilte en rolle?

> >

> > Greit nok, jeg er ikke Bohinens største fan jeg heller, men gi nå mannen litt kred i det minste.

> >

> >

>

> Gashi hadde kontrakt ut 2009. Vålerenga kunne uten problemer insistert på å beholde Gashi. Jeg tror ikke på eksistensen av denne muntlige avtalen. Hvorfor skrive under på én ting og si en annen? Logikken tilsier at dette er en skitten løgn for å vri seg unna ansvaret.

>

Mulig det er andre ting også inne i bildet, men at en muntlig kontrakt skulle overstyre den skriftlige eller eventuelt være et tillegg har jeg ingen tro på. I dagens klima hvor alle avtaler blir finskrevet ned til minste detalj av topp jurister virker det i alle fall utroligt uprofesjonelt å inngå noe muntlig i ettertid. Svakt er det i alle fall av ledelsen i Enga.

When the facts change, so does my opinon

Comment

Som emne til denne tråden sier så må enga sette ned foten, eller kanskje de bør begynne å gjøre noe???

Som flere skriver her inne så selger vi og vi selger og vi selger og jammen selger vi ikke en gang til.

Vi skal satse og være en stor klubb i landet, nå sitter vi med 19 spillere og 4 av disse er juniorer, hmmmmmm.

Vis man legger skylden på Gashi så blir dette for dumt. Vil understreke at jeg er ikke mye glad i den rotta men det er alltid en grunn for slike avgjørelser, 2 sider av en sak osv.

For å si det sånn så kom det ikke som noe lyn fra klar himmel at han ville bort. Han har jo gitt uttrykk for dette før.

Hvem sitter med ansvaret for å ha spillere i klubben??

Hvem sitter med ansvaret for å ha oversikt over spiller markedet?

Jeg er sjokkert over det som skjer med klubben med tanke på direktører, trener kabalen, spillere ut men ikke inn osv.

Føler vi er 10 år tilbake i tid igjen, hvem ønsker å satse på en klubb med en slik organisasjon??

Med vennlig hilsen

Rovel

"Dø for Enga"

Comment

Working...
                              X