Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Bergdølmo til Enga.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bergdølmo til Enga.

http://www.dagbladet.no/2011/11/02/s...trom/18857464/

Hva syns vi? Gjennomsyra bonde kommer trolig til klubben.

Lista ble lagt den dagen Riseth tredde på seg drakta, kan ikke se hvem som skal dra den lenger ned.

Virker som han har gode resultater så da er det bare å kjøre på.

Comment

Blir småskeptisk med en gang jeg leser overskfrifta, men positiv straks jeg har tenkt littegrann. Akkurat som med Riseth. Bergmodøll har sikkert bra egenskaper og erfaring som vil hjelpe de yngre spillerne.
      Så var det fotballproffen som gikk på loffen, og ingen brø seg noe om det, for dem hadde spelt dagen før...

Comment

Originally posted by eirik|vif View Post
        http://www.dagbladet.no/2011/11/02/s...trom/18857464/

Hva syns vi? Gjennomsyra bonde kommer trolig til klubben.
        Personlig så synes jeg det er helt konge, har ingen problemer med at en person som er kjent med AJAX sin spillestil skal gå inn å trene våre juniorer, sist jeg sjekka så var det jo slik vi ønsket og spille i alle ledd og divisjoner, og tviler heller ikke på at Bergdølmo kan bidra med utrolig mye fotballfaglig kompetanse i Vålerengas trenings apparat.
        En god nyhet i mine ører i disse ellers så begredelige dager
        "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Originally posted by Alex Malager View Post
          Lista ble lagt den dagen Riseth tredde på seg drakta, kan ikke se hvem som skal dra den lenger ned.

Virker som han har gode resultater så da er det bare å kjøre på.
          By the way.

Hjelper Riseth fortsatt til med rekrutta våre?
          Noen som har info?

Når det gjelder Bergdølmo så har han hvertfall peiling på Ajax-stilen siden han spilte der.
          EVIG VIF

Comment

Bergdolmo til Enga høres bra ut i mine ører. Helt sikkert dyktig og har den kompetansen som behøves. Har Raymond slutta eller åssen blir kabalen ?

Comment

Resultatene med juniorlaget til bønda er det jo ingenting å si på. I tillegg er det sikkert ok for han å komme til en større klubb, og ansvaret/utfordringene det medfører.

Comment

Originally posted by Loke View Post
                Personlig så synes jeg det er helt konge, har ingen problemer med at en person som er kjent med AJAX sin spillestil skal gå inn å trene våre juniorer, sist jeg sjekka så var det jo slik vi ønsket og spille i alle ledd og divisjoner, og tviler heller ikke på at Bergdølmo kan bidra med utrolig mye fotballfaglig kompetanse i Vålerengas trenings apparat.
                Ja enig. Bergdølmo er en bra mann med mye verdifull erfaring.

Comment

Originally posted by Bojan View Post
                  Hjelper Riseth fortsatt til med rekrutta våre?
                  Noen som har info?

Spilte én kamp eller noe før han forsvant.

Comment

Bergdølmo skal ikke trene juniorene,han skal inn i trener teamet for a-laget.
                    Det kommer også frem i repotasjen at han har større ambisjoner enn å trene juniorgutta!
                    Dette var forøvrig ikke noe fersk nyhet,men han måtte fullføre den kontrakten han hadde med lsk og klok av skade ønsket han ikke å bryte med lsk nok engang....
                    At Andrè har mye å tillføre Vålerenga er helt uten tvil,vi ønsker å fremstå som AjaX og Barca light og hvem kjenner vell Ajax bedre i norge enn godeste Bergis?
                    Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Comment

Han skriver i nettprat på Aftenposten http://fotball.aftenposten.no/nettmo...icle213889.ece

"Supre unggutter som tok sitt andre gull på rad. Klubben ville ha forandringer på junior laget og det må jeg forholder jeg meg til. Vi får se hva som skjer med ny jobb for meg"

Lurer på hvilken del av andre gull på rad de ikke var fornøyd med ?? Jaja fugler....
                      ....

Tråkk på en KANARI

Comment

Originally posted by Loke View Post

Enig med du. Jeg er i ferd med å bli vant til å svelge kameler mothårs uansett.
                        Resultatene han kan vise til i bittelillestrøm taler også for at dette er en mann å huke inn.
                        In the beginning the Universe was created.
                        This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                        - Douglas Adams

Comment

Vi får følge opp ved å ansette Torgeir Bjarmann som sportsdirektør etter TH, da.

Comment

Han vet i hvert fall å gjøre seg uspiselig for fansen. Tenk å gå i samtaler med SØPLA(!) etter historien han har... Av alle klubber...
                            Han vet i hvert fall å gjøre seg uspiselig for fansen. Tenk å gå i samtaler med SØPLA(!) etter historien han har... Av alle klubber...
                            Fra bøffelforumet.

LD.
                            Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                              Spilte én kamp eller noe før han forsvant.
                              Og den kampen tapte de også, skjønner godt at han forsvant, en skam for drakta.
                              Han forstod vel at han ikek var så populær, at det ikke var noen grunn til og fortsette, det er det eneste positive jeg klarer og komme fram til da det gjelder han gjennom hele hans kariere. Bortsett fra da han gikk i stanga så det sang i 2005 vs VIF, og det så vondt ut
                              enga4ever

Comment

Working...
                              X