Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Bergdølmo til Enga.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

En god signering. Vet hva som skal til for å bli storspiller etter å spilt i RBK, FCK, Ajax blant annet.
    FULL PAKKE!

Comment

Originally posted by Picco View Post
      For min del er dette en større kamel å svelge enn Riseth og ihvertfall Hulsker (fortell meg hva som var å svelge?).

Her snakker vi om en fyr som ikke nøler ett sekund med å fortelle hva som er laget hans - nemlig bøffel AS. Vidar Riseth er ingen favoritt, men noe helt annet i mine øyne. Tross alt må det være noe i det alle jeg kjenner som har møtt fyren og prata med han, at han er jævla hyggelig. Det tror jeg faktisk på. Ærlig talt, så er jo han en riksklovn og ikke en fyr man hater, hvertfall ikke i mine øyne...

Mens André Bergdølmo, er kjedelig i mine øyne, både som spiller og hvertfall kjendistryne. Skal ikke mene noe om hvordan han egentlig er som person.

Resultatene i stasjonsbygda taler for seg sjæl, veldig bra. Og sjølsagt er det dødsfett å irritere svina fra bygda. Men, at det betyr at det skal funke hos oss, er langt fra garantert.

Ikke krise det her, men jeg kan spare min begeistring.
      (.....)
      Nimo
      Er litt schizo mht. Bergdølmo. Riseth var kompis med MA før han ble hjelper på 2. laget. Kamel svelga, men den er lite synlig. (Og du har sikkert rett i at Riseth er en hyggelig fyr - utafor banen.) Hulsker syns jeg ikke var noen kamel - han var bare dødskjip FØR han kom til VIF. Da viste han seg å være ålreit nok.

Du sier at Bergdølmo ikke nøler med å fortelle hva som er laget hans - Bøffel AS. Men slik som Bøffel AS har behandla han - hvor mye godt har han å si om LSK nå?
      Men han ER en kamel for meg og - Det blir rart å se han i Vålerenga-tøy...
      Men så får vi etterhvert se på resultatene. At han kan mye om fotball er det ingen tvil om... Om han er 'kjedelig', blåser jeg i. Viktigere er at han er seriøs og gjør sitt beste på jobben.

Comment

Så lenge han kan hjelpe unggutta og laget, så driter jeg i om han kommer fra lillestrøm eller tufte. Mannen har peiling på fotball!

Comment

Originally posted by loLizm View Post
          Så lenge han kan hjelpe unggutta og laget, så driter jeg i om han kommer fra lillestrøm eller tufte. Mannen har peiling på fotball!
          Du mener ikke at du driter i bakgrunnen til folk som har en stilling i klubben? Ville du ha tatt i mot Espen Søgård eller Kippe med åpne armer om de hadde vært en ressurs for klubben?

Jeg måtte virkelig bite i det sure eplet når MA kom til klubben, og jeg er nok ikke alene om det.

Comment

Prosjekt Martin

En spillerutvikler / trener til sammen med Andrea og Sokolowsky? Begynner å minne apparatet Martin hadde i begynnelsen av prosjektet sitt. For mange kokker for mye søl. Har hørt rykter om at Martin planlegger comeback som spiller, og at det er derfor trenerapparatet må styrkes.

Comment

Originally posted by eirik|vif View Post
              Du mener ikke at du driter i bakgrunnen til folk som har en stilling i klubben? Ville du ha tatt i mot Espen Søgård eller Kippe med åpne armer om de hadde vært en ressurs for klubben?

Jeg måtte virkelig bite i det sure eplet når MA kom til klubben, og jeg er nok ikke alene om det.
              Kippe og Søgård hadde jeg hatt problemer med. Men så lenge Bergdølmo kan hjelpe unggutta og laget, så ser jeg ikke problemet. Men såklart, skjønner at ikke alle reagerer like postitivt.

Comment

Halsrøret mitt er blitt så utvidet etter tidligere svelging av gigantiske kameler at jeg svelger kamelen Bergdølmo uten veldig store problemer.

Velkommen!

Comment

Kan ikke akkurat si jeg akkurat slår hjul her..Har ikke imponert meg som eksperkommentator. Virker som en captain obvious. Men klart han er nå i klubben, så vi får håpe han kan gjøre nytte for seg.
                  *****KREPP ARMY*****
                  DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
                  Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Originally posted by 2rGr View Post
                    En spillerutvikler / trener til sammen med Andrea og Sokolowsky? Begynner å minne apparatet Martin hadde i begynnelsen av prosjektet sitt. .
                    Kanskje man burde vurdere sammensettningen av trenerteamet?

Klarer Kaz,Andre og Lomberto å utfylle hovedtreneren vår ?

Er det taktiske ferdigheter i teamet?
                    Motiverer man spillerne på riktig måte?

Nikkedukker trengs ikke ,men kvalitet i alle ledd trengs
                    EVIG VIF

Comment

En blogger som har skrevet litt om Basels avansement i CL. De har hatt en stor satsing på proffe trenere helt ned til 12 års alderen. Men de gjorde slike grep allerede på 90 tallet.
                      Jeg synes å se noen av de samme grepene bli tatt fra Vålerenga sin side. Bla at man øker satsingen på talentutvikling. Å det at man da har ansatt Bergdølmo som har erfaring fra land der vi skal hente inspirasjon fra er bra. Det fører til en gjennomført satsing når det gjelder spillestil . Så er spørsmålet om vi klarer å holde satsnings nivået oppe lenge nok til å høste gevinst av det samtidig som man må satse nok på toppen.
                      Sveits er helt klart et land vi kan sammenligne oss med på alle nivåer. Så kanskje vi har noe å lære herfra. Ikke bare de store fotballnasjonene.

http://fotball.smp.no/blogg/kristian...icle216661.ece

Comment

Trodde i utgangspunktet at Bergdølmo skulle jobbe med rekruttene, men syns han er veldig synlig rundt a-laget, både på treninger og i kamper.

Må si jeg er fornøyd med ham så langt, virker veldig solid og sympatisk.

Comment

Originally posted by usbenga View Post
                          Trodde i utgangspunktet at Bergdølmo skulle jobbe med rekruttene, men syns han er veldig synlig rundt a-laget, både på treninger og i kamper.

Må si jeg er fornøyd med ham så langt, virker veldig solid og sympatisk.
                          Hmm. Det er vel snakk om en aldri så liten diskret Bergdølmoifisering på gang her i klubben i så fall. Med tanke på hans bakgrunn er vel dette en smart fremgangsmåte også. Ro rundt treningsarbeidet og fokus på de rette ting osv.

Har for øvrig samme inntrykk av ham som deg. Tror han er en ressurs som vi kan være glade for å ha her. Egentlig er han litt som en stakkars frafallen som så lyset til slutt. Halleluja!

Comment

Originally posted by Evol View Post
                            Hmm. Det er vel snakk om en aldri så liten diskret Bergdølmoifisering på gang her i klubben i så fall. Med tanke på hans bakgrunn er vel dette en smart fremgangsmåte også. Ro rundt treningsarbeidet og fokus på de rette ting osv.

Har for øvrig samme inntrykk av ham som deg. Tror han er en ressurs som vi kan være glade for å ha her. Egentlig er han litt som en stakkars frafallen som så lyset til slutt. Halleluja!
                            ... ikke dumt å ha bergdølmo i bakhånd skulle sverdsvingerne treffe Martin i løpet av sesongen...

Comment

Bergdølmo linkes til Blackburn.

Comment

Working...
                              X