Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Alternativer på sentral midtbane.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Alternativer på sentral midtbane.

Sitat: Den søn, 03 september 2006 17:06 skrev sotahjørnet:

> Mener Fredheim Holm burde spille sentral midtbane sammen med Grindheim. Permanent.

Fredheim Holm faktisk.

Det er du nok ganske alene om.
    228

Comment

Jeg er overbevist om at vi ikke rykker ned. Det er også ambisjonene og kravene for denne sesongen. Alt annet er bonus...

Har vært med på så mange nedturer at jeg har blitt vant med det. Vålerenga Fotball er ikke det jeg vil kalle et lag med "vinnerkultur" - skal du se seire og oppturer (over flere år) - dra på hockey.

MEN - Det betyr ikke at klubben skal sudle bort en mulighet for å etablere seg i toppen.
      Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
      [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Arild Rønsen kan jo være et friskt alternativ
        Flofloflofloflo

Comment

Har fulgt en del treninger og rekruttkamper i det siste. Jeg mener tida er inne for å la Steinar Strømnes prøve seg. Talentet har'n hatt en stund. Nå opptrer han også med en selvtillit og autoritet som gjør at jeg gjerne skulle sett han få matching på øverste nivå.

Jeg veit og forstår at folk er bekymra for frafallet av spillere i år. Men; vi har drevet veldig godt talentarbeid de siste åra og fått fram mange talenter som vaker i skorpa mellom talent og det å være moden for å prestere på øverste nivå. For å gå fra talent til toppspiller må man få matching. Kanskje er det en velsignelse snarere enn en forbannelse at vi nå må hive utpå unggutta nå. Jeg tror vi går spennende tider i møte og at unggutta kommer til å bite godt fra seg, hvis de bare får nok sjanser i tippeligaen.

Comment

Sitat: Den tir, 05 september 2006 20:43 skrev Saksa:

> Har fulgt en del treninger og rekruttkamper i det siste. Jeg mener tida er inne for å la Steinar Strømnes prøve seg. Talentet har'n hatt en stund. Nå opptrer han også med en selvtillit og autoritet som gjør at jeg gjerne skulle sett han få matching på øverste nivå.

Uenig.

Jeg har også vært på de fleste rekruttkampene,og har derfor sett han en god del.

Jeg mener Steinar foreløpig blir litt for treig og at han mangler litt "trøkk" i spillet sitt.

Så kan man selvsagt si at han er nødt til å spille på høyeste nivå for å få dette, noe jeg også er enig i. Men jeg tror likevel det er litt for tidlig for det enda.

Forskjellen på 2div og Tippeliga er større enn som så.

Men at Steinar er et flott talent - det er jeg helt enig i!

Ære Være Enga!

Comment

> Uenig.

> Jeg har også vært på de fleste rekruttkampene,og har derfor sett han en god del.

> Jeg mener Steinar foreløpig blir litt for treig og at han mangler litt "trøkk" i spillet sitt.

> Så kan man selvsagt si at han er nødt til å spille på høyeste nivå for å få dette, noe jeg også er enig i. Men jeg tror likevel det er litt for tidlig for det enda.

> Forskjellen på 2div og Tippeliga er større enn som så.

> Men at Steinar er et flott talent - det er jeg helt enig i!

>

Jeg har all mulig respekt for synspunktet ditt, Mr. Min mening er at vi bør ta større sjanser når det gjelder å gi talentene muligheten på øverste nivå. Det gjelder Strømnes og det gjelder andre spillere. Vi har vært veldig gode på talentutvikling de siste åra (har dere f.eks. lest artikkelen om Horn i siste Vål'enga Magasin? Fyren sleit faktisk med å få spilletid på juniorlaget fordi vi hadde 11-13 juniorspillere på aldersbestemte landslag (hvis jeg husker riktig). Vi har ikke vært like flinke til å gi de samme gutta muligheten til å levere "the proof of the pudding", dvs å prestere på høyeste nivå. Poenget mitt er uansett at Enga er spekka med talenter for tida. Den forløsende faktoren er å gi gutta muligheten på høyeste nivå. Jeg mener at Strømnes er en av de som fortjener dette. Og jeg mener at de bør få sjansen igjen om det ikke funker helt de første gangene.

Dog ikke på bekostning av Thomas Holm, som jeg (og her løper jeg kanskje en risk for å bli "flama") fortsatt mener er en av de mest uselviske, og nyttige arbeidsjerna norsk toppfotball har å by på.

Comment

Har Bohinen løst lisens i år?

Comment

Ronny vikarierte i denne rollen for Roy Keane på United.

Han har helt klart kvalitetene til å meste det.

Så får vi se hva Myhre velger til søndag.

Jeg tror Christian speller
                  Blårøde brødre

Comment

Dere som vil se Johnsen...

I midtbanen kan vel han bare spille defensiv?

Så vi skal spille med to defensive midtbane spillere samtidig?

Er litt for defensivt for meg...

Comment

KOm gjerne med andre forslag...

Comment

Strømnes eller Berre synes jeg er de best alternativene.

Vet ikke om Alex kan spille på midten.

Berre har jo spilt en kamp sentralt i år hvis jeg husker rett.

Comment

Working...
                        X