Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

[Overgangssaken] politietterforskes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by KjellH View Post
    Stengel-overgangen er ikke del av denne rapporten. Denne rapporten omhandler alle internasjonale overganger til/fra de to øverste divisjonene siden 2007.
    Neivel? Ifølge Nettavisen så ble denne rapporten generert bl.a med årsak i Stengel-gate.

http://www.nettavisen.no/sport/fotba...cle3579923.ece

Jeg ser jo nå at det står internasjonale overganger.

Comment

• Originally posted by way_ View Post
      Neivel? Ifølge Nettavisen så ble denne rapporten generert bl.a med årsak i Stengel-gate.

http://www.nettavisen.no/sport/fotba...cle3579923.ece

Jeg ser jo nå at det står internasjonale overganger.
      Jepp. Internasjonale overganger. Mer relevant for hvorfor denne undersøkelsen blei satt i gang enn overgangssaken vår, var vel saken med Piroja der FFK/Piroja unngikk å betale skatt o.l., og andre lignende saker.

Comment

• Stabæk-leder og NFF-utfordrer Loe med noen gode tanker og en reflektert kommentar.

Comment

• Jeg løfter denne tråden igjen.

Jeg kan ikke huske å ha sett noe som helst om denne saken i det siste.

Har politiet i Asker og Bærum tatt ferie det siste året?
          Eller er de travelt opptatt med å jage steinleggere blant kommunenes villaer?

Og hvor har det blitt av journalister og forbund som var så sterke i sine uttalelser?

Det er kanskje mest komfortabelt at dette drøyer og drøyer?

Den som lever får se.
          Kanskje.

(Det hører til en annen tråd, men jeg undres også over hva som skjer i den såkalte kampfiksingssaken.
          Tar sin tid det også!)

Comment

• Siste jeg så var at saken var beramma til 19. august. Så får vi håpe at den ikke blir utsatt igjen...

Comment

• Originally posted by Steinar View Post
              Jeg kan ikke huske å ha sett noe som helst om denne saken i det siste.
              Tipper det skyldes litt flere ting.

Både forsvar og anklager vil vel holde kortene litt tett inntil brystet før rettsak starter og derfor ikke lekker til mediene.

For vår del er ansvarlige personer for lengst ute av klubben.

For Stabæks del så spiller de i Adecco og følges først og fremst av spesielt interesserte.

Det tar seg nok opp i august, når saken kommer for retten.

Comment

• Nja helt glemt er den nok ikke, TV2 har søkt om å få lov til å kringkaste hele seansen live.

Comment

• Originally posted by Steinar View Post
                  (Det hører til en annen tråd, men jeg undres også over hva som skjer i den såkalte kampfiksingssaken.
                  Tar sin tid det også!)
                  Kanskje de leser her?

Politiet holder pressekonferanse nå.

Comment

• Er vel 19.august som er første dag i saken. Det er ikke så lenge til.

Kan vi forvente tilsvarende dekning som Breivik-rettsaken?

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                      Er vel 19.august som er første dag i saken. Det er ikke så lenge til.

Kan vi forvente tilsvarende dekning som Breivik-rettsaken?
                      Liten sak. Lite omtale, med mindre TV2 ser sitt snitt til å melke saken mer.

Burde vært avklart for lenge siden. I denne perioden har vi mistet hovedsponsor og tapt millioner av kroner på negativ mediaomtale. Så fort denne saken er død og litt positivitet strøs over hovedstadsklubben vil sikkert ny sponsor melde seg.

Gleder meg til den er ferdig, uavhengig av utfall.
                      Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

• Originally posted by lokalhelt View Post
                        Liten sak. Lite omtale, med mindre TV2 ser sitt snitt til å melke saken mer.
                        Tipper nå det blir en del jeg da.

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                          Tipper nå det blir en del jeg da.
                          Hvis Morten Stokkstad får en mulighet til å smøre ut litt om VIF så slipper han ikke den sjansen fra seg.

Vi får se, viktigste er ikke om det blir stort eller ei. Det er at det blir fort avklart, behandlingstiden på denne saken er jo i mine øyne en større skandale en selve overtrampet.

Pengene vi "sparte" på å trikse og mikse har jo blitt overgått av tap av mediepenger og hovedsponsor for lenge siden..
                          Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

• Saken er ferdig etterforska og rettsaken er i gang.

Naturlig å splitte tråden nå.

-jørn-
                            (*´ェ`*)

Comment

Working...
                            X