Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: VIF-Stabæk 27. nov kl.18 - Freddys siste kamp!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kamptråd: VIF-Stabæk 27. nov kl.18 - Freddys siste kamp!

Søndag 27 november kl. 1800 på Ullevål er det sesongens siste fotballkamp for gutta og oss.
    - Prøver å glemme "Stengel-gate"
    - Prøver å glemme tre tap på tre siste kamper
    - Prøver å glemme egne frustrasjoner (og frustrerte innlegg på forum) pga trenere, medisinmenn og div. ledere i klubben...

OG vil ha fokus på : FREDDY SIN SISTE KAMP FOR VÅLERENGA! fordi:

- Freddy er 'mer Vålerenga' enn dagens trenere og ledere
    - Freddy er 'mer Vålerenga' enn de som er involvert i "Stengel-gate"
    - Freddy har vært mye av Vålerengas ålreite 'human face' i mange år
    (da også med menneskelige feil - men dog allikavæl - med et stort hjerte for klubben!)

Freddy har representert den klubben som vi er glade i (og forbanna på) bedre enn de aller fleste.
    Freddy er og blir en av oss.

Det kan bli kaldt og møkkavær, det kan bli forkjølelse og dritdårlig form etter kampen, det kan til og med bli en drittkamp og et surt tap. (Men det kan og bli en morsom seier!)
    Men hva så?? Denne kampen er verdt forkjølelser og all evt. dritt som måtte komme. Denne kampen bare er verdens viktigste kamp denne uka. Denne kampen vil jeg på!!
    (Ok; nok nesten-poesi... flere som har noe å melde?)
    Last edited by Hjesus; 22.11.2011, 16:20. Reason: tittel

Selvfølgelig stiller man på søndag.

Freddyboy fortjener en skikkelig hyllest i sin avskjedskamp.
    Blir nok spesielt etter 11 år i den vakre blå drakta.

Sees på match.
    Kanke stoppe oss vi er Vålengasupporters-til den dan vi dør

http://www.youtube.com/watch?v=sVMJbn-3scs
    "Snart så er det søndag"
    EVIG VIF

Comment

Det er så dritkjipt å være i London når siste kampen skal spilles

Jeg er villig til å vedde en cola på at han GARANTERT er å se på Engas hjemmebane i fremtiden, dog ikke som spiller, men i apparatet rundt klubben!

Comment

En Cola?? Patetisk lavt..
        Jeg vedder to (2) Solo på det samme!

Jeg har holdt med Vålerenga siden førsteklasse (86), men den store interessen tok vel av for 10-11 år siden. Så, Freddy har vært Mr.Vålerenga også for meg i hele denne tida. En stor mann for klubben, ja jeg drister meg jaggu til å si "en stor mann for menneskeheten"

DOS - EVIG LEGENDE!

Syng deg hes for, syng deg hes for, syng deg hes for Freddy-boy, syng deg hes for Freddy-boy!
        Ikke syt - syng!

Comment

Originally posted by osse-mon View Post

Jeg er villig til å vedde en cola på at han GARANTERT er å se på Engas hjemmebane i fremtiden, dog ikke som spiller, men i apparatet rundt klubben!
          Ja, enig her. Håper han blir i klubben. Såpass mye erfaring og kompetanse
          er det viktig å beholde. Freddy er en bra mann!!!!

Comment

Originally posted by osse-mon View Post

Det blir neppe med det aller første. Freddy skal være programleder for tv2:

http://www.tv2.no/underholdning/gkn/...2-3611472.html

Uansett så håper jeg mange av de som pleier å dra på en kamp nå og da kommer på søndag for å gjøre litt stas på en klubblegende!

Comment

Freddy Boy

Alle med hjerte i blått til Ullevaal søndag. Selvom laget har prestert RÆVA i det siste skal ikke det hindre at Freddy får den avskjeden han fortjener.
              FÅ MED DERE ALLE DERE KJENNER! STØTT KLUBBEN I EN VANSKELIG PERIODE!
              Det vil bli lenge til neste gang vi har muligheten til å støtte dem..

Har foresten spilt med Vålerenga på FIFA i det siste og det har godt veldig bra, så har fått trua og er gira på kamp!
              ------------------------------------------------------------------------------------------http://twitter.com/#!/oyvindni
              Twitter: @oyvindni

Comment

I'm there. Alle jeg kjenner kommer også, alle vil hylle.
                Og forøvrig mener jeg at Lyn og LSK må oppløses og brennes.

Primary Mission 1: Accomplished.

Comment

Stiller som alltid.

Comment

Hadde håpet på at vi kunne fått Freddy inn i trener teamet men forstår han ønsker å gjøre noe annet

Fortjener kun den beste hyllesten!

En sann Legende.

Comment

Sett opp en statue på Valle, foran nye stadion. Ekte legender bør hylles

Comment

Klart jeg kommer, selv om jeg er småsyk.

Scenario:

- Vål'enga leder 4-0, det er spilt 89 minutter.
                        - Hirschfeld får beskjed om å bytte og inn kommer... Chuma????
                        - Han løper med keeperdrakta bort til Freddy.. Han skal stå i mål!
                        - Det legges til 4 minutter.
                        - 2 minutter på overtid får Enga straffe.. Ingen tvil om hvem som skal ta den!
                        - 5-0 signert Freddyboy.
                        - 3 minutter på overtid byttes han ut til stormende jubel, inn kommer Kongshavn.
                        - Slutt!
                        - En legende har lagt opp og jeg griner en liten skvett!

Men håper han blir bytta ut rett før slutt. Han fortjener en enorm hyllest.
                        VAR, nei takk!

Comment

Denne kampen er KUN for Freddy! Selv har jeg vært negativ til hans sportslige prestasjoner flere sesonger nå, men for en mann og det står respekt av.

Vunnet det som er med oss. Vært med på opp og nedturer. Gang på gang stått rakrygget og ikke prøvd å bortforklare noe. Hele klubben samt supportere har noe å lære av denne personen som er en Legende i VIF. Det er ikke mange igjen med klubb følelse. Disse blir det færre og færre av. Han elsker oss like mye som klubben sin. Min oppfordring er til alle som elsker VIF logoen om å komme på Søndag. Kom opp selv om du er nagativ til Andresen eller hva det nå skulle være. Kom opp og syng fra 17.30 - 20.00.

Syng: Freddy, Freddy, Freddy, Freddy Boy, Freddy booyy, Freddy boooooooyy.

Comment

Originally posted by Bingokongen View Post
                            I'm there. Alle jeg kjenner kommer også, alle vil hylle.
                            Samme feelingen i vår gjeng også.
                            Alle skal på Ullevaal for å hylle Freddy.

Detta blir show.
                            EVIG VIF

Comment

Originally posted by MadsAndre View Post
                              Hadde håpet på at vi kunne fått Freddy inn i trener teamet men forstår han ønsker å gjøre noe annet

Fortjener kun den beste hyllesten!

En sann Legende.
                              Inn i trenerteamet...?

Comment

Working...
                              X