Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Lars Iver og Adnan Haidar er ferdige i VIF

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lars Iver og Adnan Haidar er ferdige i VIF

http://www.vif-fotball.no/article3284927.ece

Da er disse gutta ferdige i Vålerenga.

Adnan Haidar har spilt OK i mange kamper, men har dessverre ikke sett at han har "storspille" noen gang. Det er vel kanskje derfor han ryker?

Kom kanskje ikke som noen bombe at LIS går. Men dette har kostet enga MYE penger..

Men tanken på å frigi kapital kastet bort på Lars Iver strand gjør min fredag litt bedre
    Er det her jeg skal legge inn signatur?

Adnan Haidar forlater VIF (Sammen med LIS). Ingen bombe akkurat, men jeg lurer litt på den ene setningen i artikkelen.

"Haidar fikk tilbud fra klubben om en ny kontrakt med takket nei til denne."

Betyr det at vi har krav på utdanningskompensasjon når han skriver under for ny klubb?
    Geir Bergerud

En By, Ett Lag

Comment

Det er på tide..håper jeg vi får noen gode forsterkninger INN!

Comment

Ja ja. Ingen av de to har bidratt med så fryktelig mye i den tiden de har vært her. (Haidar har noe å vise til som junior, men det er det).
        Like greit å kvitte seg med to lønninger, hvor den ene var skyhøy i forhold til prestasjoner.

Gruer meg alikevel til den dagen vi blir senket av en LIS som storspiller for et eller annet lag. For han har jo utvilsomt noen kvaliteter. Var jævli god i TIL.....
        Hater,hater,hater bergen by!!!

Comment

Originally posted by geirb View Post
          [url]

Betyr det at vi har krav på utdanningskompensasjon når han skriver under for ny klubb?
          Det er akkurat det det betyr, hadde han ikke fått nytt kontraktsforslag så kunne han gått vederlagsfritt til hvem klubb han ville.

Comment

Originally posted by ValleX View Post
            Det er akkurat det det betyr, hadde han ikke fått nytt kontraktsforslag så kunne han gått vederlagsfritt til hvem klubb han ville.
            Var det ikke snakk om at han måtte motta kontraktsforslaget innen en viss dato for at utdanningskompensasjon skulle gjelde? Etter skriveriene om operasjon var det vel en mediesak om at klubben ikke tilbød kontrakt innen denne datoen?

Her, ja: http://www.nrk.no/sport/fotball/eliteserien/1.7858743
            Last edited by Bayer Frydenlund; 02.12.2011, 10:23. Reason: fant linken

Comment

Originally posted by Bayer Frydenlund View Post
              Var det ikke snakk om at han måtte motta kontraktsforslaget innen en viss dato for at utdanningskompensasjon skulle gjelde? Etter skriveriene om operasjon var det vel en mediesak om at klubben ikke tilbød kontrakt innen denne datoen?

Her, ja: http://www.nrk.no/sport/fotball/eliteserien/1.7858743
              Det stemmer. At klubben tilbød kontrakt mest sannsynlig på et senere tidspunkt enn dette betyr vel at de ville vise han at de ville ha han med videre?

Comment

Originally posted by panzerkris View Post
                Ja ja. Ingen av de to har bidratt med så fryktelig mye i den tiden de har vært her. (Haidar har noe å vise til som junior, men det er det).
                Like greit å kvitte seg med to lønninger, hvor den ene var skyhøy i forhold til prestasjoner.

Gruer meg alikevel til den dagen vi blir senket av en LIS som storspiller for et eller annet lag. For han har jo utvilsomt noen kvaliteter. Var jævli god i TIL.....
                Du kan ikke sammenligne disse to. Strand fikk mange sjanser, Haidar fikk det ikke.

Comment

Originally posted by independent- View Post
                  Du kan ikke sammenligne disse to. Strand fikk mange sjanser, Haidar fikk det ikke.
                  Enig i at Haidar ikke fikk mye spilletid. Men når han fikk det viste han jo ikke akkurat gode ferdigheter. Gikk og somla med ballen, treg i oppfattelsen, og mye feilpass mener jeg og huske. Men at Haidar kunne blitt/er en brukbar squad player i TL standard kan være. Ser det uansett ikke som noe stort tap.
                  Du har kanskje sett mer av han enn meg? Type på 2 laget?
                  Hater,hater,hater bergen by!!!

Comment

Originally posted by panzerkris View Post
                    Enig i at Haidar ikke fikk mye spilletid. Men når han fikk det viste han jo ikke akkurat gode ferdigheter. Gikk og somla med ballen, treg i oppfattelsen, og mye feilpass mener jeg og huske. Men at Haidar kunne blitt/er en brukbar squad player i TL standard kan være. Ser det uansett ikke som noe stort tap.
                    Du har kanskje sett mer av han enn meg? Type på 2 laget?
                    Haidar fikk vel aldri spille der han er best.
                    Haidar liker å utfordre og skulle derfor hatt fartstid på kanten i Martins
                    4-2-3-1 system.

Det å bruke spillerne hvor de yter sitt beste er kjennetegnet på en god trener/manager.

Comment

Originally posted by geirb View Post

"Haidar fikk tilbud fra klubben om en ny kontrakt med takket nei til denne."

Nei, tilbudet kom etter fristen. Var vel siste frist 31. oktober om jeg husker rett.

-jørn-
                      (*´ェ`*)

Comment

Ingen interesse fra norske klubber men visstnok en post-it lapp fra Real Madrid... ja vi slipper nok et stort talent her...

Comment

Haidar:
                          Trist at haidar forlater oss, etter 10 år med tro tjeneste i kongeblått, respekt av det. Og jeg skjønner det godt. Utsiktene for mer spilletid på A-laget er minimal neste år (om alle er i form) for der er det trangt om plassene.

Jeg ønsker han lykke til videre

Strand
                          Her får vi spart mye penger, synd at det gikk som det gikk. Strand er en god mann, det er det ingen tivl om, han viste det mot Liverpool. Men jeg regner med at skaden hans vil nok ikke VIF satse på fremover (vi har jo allerede halten kone'), og med høy lønning er det nok det beste at han går. Også med tanke på at TIL skal ha x antal kr om han spiller en A-landskamp til. Og da spørs det om ikke de pengene kan brukes til å hente inn en ny spiller.
                          Ser man bort ifra kr, så ville jeg gjerne sett at han forble i VIF.

Ønsker også han lykke til på veien videre
                          enga4ever

Comment

No offense, men jeg griner ikke over at noen av dem er frigitt nå. At midler i lønnsbudsjettet blir ledige (til eventuelle forsterkninger) er bare en fordel.

Lykke til videre, hvor enn dere drar (bare det ikke blir Kanariland )

Comment

Originally posted by dreadedbyfew View Post
                              No offense, men jeg griner ikke over at noen av dem er frigitt nå. At midler i lønnsbudsjettet blir ledige (til eventuelle forsterkninger) er bare en fordel.

Lykke til videre, hvor enn dere drar (bare det ikke blir Kanariland )
                              Vel vel. Det er vi som frigir dem. Om de drar til kanariland eller ikke er jo ett fett. Disse gutta vil selvfølgelig spille ball, samme hvilket lag det blir.

Det viktigste er at det blir frigjort masse spenn, og det blir det nye spillere av
                              Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Working...
                              X