Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga må kutte 10 millioner neste år!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by carburetor View Post
    Sann går det når folk ikke gidder å møte opp. Jeg vil ikke høre noe tabellplassering og spill generellt. Er du fan så er du det i tykt å tynt ellers får man finne på noe annet.
    Slike uttalelser kommer fra enkelte Vålerengasupportere titt og ofte. Det bidrar sikkert til at flere føler seg velkommen på kamp!

Comment

Originally posted by Hjesus View Post
      Helse?
      Forøvrig er undertegnede godt fornøyd med Breens uttalelser om økonomien og at den skyldes tilskuersvikt og lite forutsigbarhet for publikum.
      Har kommentert litt nærmere i dagens gjetord, men uansett er dette en uttalelse som kan hjelpe NSA i kampen mot tvselskapene.
      Vi hadde et snitt på 13500 solgte billetter per kamp i 2010 og 13100 i 2011. Det henger ikke på greip at publikumssvikt er årsaken til lavere inntekter.

Comment

Originally posted by Belhaven View Post
        Vi hadde et snitt på 13500 solgte billetter per kamp i 2010 og 13100 i 2011. Det henger ikke på greip at publikumssvikt er årsaken til lavere inntekter.
        Vel det var "såkalte" solgte billetter. Vi som har vært der i år vet at det reelle snittet har vært langt lavere.
        Vil også tro at mange solgte billetter i realiteten er sponsorbilletter og "gratis" billetter gitt bort av klubben. Avviket på stadion typer i alle fall på at det ikke kun er sesongkortinnehaverne som svikter.
        I tillegg så har intressen rundt enga vært mindre i år og det lille vi har hatt har vært mye negativt. Får kanskje folk til å handle mindre sjappeting etc.
        When the facts change, so does my opinon

Comment

Originally posted by Belhaven View Post
          Hvor mye kosta billettene i 2010 kontra 2011 da?
          Var jo lave priser på sesongkort frem til nyttår, og i den perioden ble det solgt 6000 sesongkort.
          Det er jo nesten halvparten av snittet for 2011..

Comment

Originally posted by Alex Malager View Post
            Er hun der fortsatt? Ja da håper jeg det er første stilling som ryker, for noe meningsløst tull.
            Er det ikke samme person som er trener for damelaget? Dama i TV2-sporten. Har jo gjort suksess med damene..
            negativ optimist!

Comment

Originally posted by Pagge View Post
              Er det ikke samme person som er trener for damelaget? Dama i TV2-sporten. Har jo gjort suksess med damene..
              Nei det er Cecilie Berg Hansen som trener damelaget.
              Psykologen heter Marte Pensgård

Comment

Originally posted by ValleX View Post
                Nei det er Cecilie Berg Hansen som trener damelaget.
                Psykologen heter Marte Pensgård
                Nei, ifølge artikkelen du linker til, heter den mentale treneren i VIF Cecilie Ystenes

Comment

Jeg klippa litt nå. La kranglinga om infomøtene i en annen tråd.

- Mod

Comment

Originally posted by Muppetkokken View Post
                    Jeg klippa litt nå. La kranglinga om infomøtene i en annen tråd.

- Mod
                    Hvorfor det?? Dette har da vitterlig med 2012 sessongen å gjøre!!
                    Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Fordi det ikke har noe konkret om satsinga i 2012. Det er innlegg på innlegg om hvor teite Vålerenga, Martin Andresen og Klanen er som ikke åpner seg mer. Det har ikke noe med at Vålerenga må kutte 10 millioner.

Comment

Originally posted by Hjesus View Post
                        Personlig er jeg litt usikker på hvordan de skal budsjettere. Med den pulja rekruttlaget havna i, så går det vel bort et par millioner bare i reiseutgifter for dem. Da bør 5 millioner sportslig være redusert til omlag 3 millioner.
                        2.divisjon har reiser over ett par hundre tusen dekt fra NFF så vidt meg kjent
                        ....

Tråkk på en KANARI

Comment

Ironisk nok er 10 millioner kroner omtrent det samme som differansen på billettinntektene i 2011 og 2005 ...
                          Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

10 mill er ikke uoverkommelig når man ser hvilke spillere man har "miste"/kasta i løpet av 2011, i det minste.

Comment

Originally posted by carburetor View Post
                              Sann går det når folk ikke gidder å møte opp. Jeg vil ikke høre noe tabellplassering og spill generellt. Er du fan så er du det i tykt å tynt ellers får man finne på noe annet.
                              Du peker rett på en av hovedårsakene. Problemet er at de nettopp har funnet på noe annet. Det er rett og slett færre fans nå.

Jeg hadde litt lyst til å si "verre er det ikke," men jeg tror jeg det riktige er "det er faktisk så ille."
                              Every great man nowadays has his disciples, and it is always Judas who writes his biography. -Oscar Wilde

Comment

Originally posted by oyvin View Post
                                Du peker rett på en av hovedårsakene. Problemet er at de nettopp har funnet på noe annet. Det er rett og slett færre fans nå.

Jeg hadde litt lyst til å si "verre er det ikke," men jeg tror jeg det riktige er "det er faktisk så ille."
                                Økonomisk er klubben avhengig av flere enn de som er fan og møter opp i tykt og tynt.

Comment

Working...
                                X