Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

[Overgangssaken] Haakonsen krever erstatning fra NøFF

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [Overgangssaken] Haakonsen krever erstatning fra NøFF

http://fotball.aftenposten.no/elites...icle216996.ece

Litt usikker på hva jeg skal men egentlig...
    Last edited by Hjesus; 25.12.2014, 11:55.

Originally posted by dr_k View Post
    http://fotball.aftenposten.no/elites...icle216996.ece

Litt usikker på hva jeg skal men egentlig...
    Godt å lese at han er på offensiven. Kjenner at dette varmer langt inn i Vålerenga-hjertet mitt. Håper han får fullt medhold, og Hallen dømmes til å ikke kunne inneha verv i NFF.

Comment

Mye her avhenger vel hva som skjer med saken hos politiet.
      Skulle TH bli dømt i retten, så burde han vel drite langt i å ta NFF.

Dersom han ikke blir dømt burde han kjøre på mot NFF

Men det er min mening da.

Forøvrig er det grusomt sløvt av NFF å ikke ha sjekket ut dette.
      Geir Bergerud

En By, Ett Lag

Comment

Erstatning? For hva da? Han har jo permisjon med lønn.

Comment

Jeg ville nok ventet til etter politietterforskningen, men jeg regner med at det går på "hans gode navn og rykte". Han er jo blitt stemplet som en kriminell av NFF.

Comment

Originally posted by Muppetkokken View Post
            Jeg ville nok ventet til etter politietterforskningen, men jeg regner med at det går på "hans gode navn og rykte". Han er jo blitt stemplet som en kriminell av NFF.
            Han har blitt stemplet som en person som har bragt idretten i vanry, noe som ikke er helt det samme. Men greit nok, han må gjerne kjøre sak. Tror bare ikke han får noen penger ut av dette.

Comment

Originally posted by Jørn View Post
              Godt å lese at han er på offensiven. Kjenner at dette varmer langt inn i Vålerenga-hjertet mitt. Håper han får fullt medhold, og Hallen dømmes til å ikke kunne inneha verv i NFF.
              veldig på offensiven er han vel ikke... Og Haakonsen kan fortsatt bli tiltalt og dømt.
              Men Hallén er påfallende taus i denne saken...

Saksa fra linken over:

'– Dette er nå advokatmat. Utover det så har jeg ingen kommentarer til saken, sier Haakonsen.
              Parallelt med dette etterforsker politiet fortsatt om det er skjedd noe straffbart i forbindelse med overgangen til Veigar Páll Gunnarsson fra Stabæk til Vålerenga.
              HA-sporten forsøkte flere ganger å få fotballpresident Yngve Hallén i tale i går for å kommentere erstatningskravet, men han svarte ikke på våre henvendelser.'

PS: HA (Hamar Arbeiderblad) og Aftenposten er - iflg. en av kommentarene under den linka artikkelen - samarbeidsaviser.

Comment

Originally posted by Bayer Frydenlund View Post
                Han har blitt stemplet som en person som har bragt idretten i vanry, noe som ikke er helt det samme. Men greit nok, han må gjerne kjøre sak. Tror bare ikke han får noen penger ut av dette.
                Ja, samtidig som han er blitt trukket inn i en sak NFF-presidenten har etablert som en "svindel". Så da er han blitt stemplet som en svindler og en som har bragt idretten i vanry. Det folk jeg har snakket med har omtalt Haakonsen som er en kriminell. Hva NFF har ment er ikke like viktig, da det er oppfattelsen som jeg tror ligger til grunn her.

Nå skal det samtidig nevnes at jeg ikke er en jurist, så det kan godt tenkes at jeg er på feil jorde her.

Comment

Er litt håpløst dette her. Skjønner at Haakonsen vil renvaske seg selv, men det han evt kan få i erstatning fra NFF holder ikke til mer enn en flaske Lano. Kunne han ikke ha ventet til politiets etterforskning var ferdig da?

Man kan jo ikke godt sparke fyren heller, det er jo det samme som å erkjenne skyld.

Comment

Synes egentlig det er et positivt tegn jeg at haakonsen reagerer på den måten han gjør, kan jo være et tegn på at han ikke er så skyldig som nff skal ha det til og at han er rimelig sikker på å bli frikjent av politiet... Stå på Haakonsen
                    "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

http://www.nettavisen.no/sport/fotba...cle3293423.ece

Haakonsen en av de ryddigste ifølge anonym agent, som ellers mener det er utbredt med kreative løsninger i norsk fotball.
                      negativ optimist!

Comment

Working...
                      X