Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hvem er potensielle salgsobjekter fra oss? (evaluering)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hvem er potensielle salgsobjekter fra oss? (evaluering)

Jeg tror desverre at Ogude er det heteste objektet. Han har alt en midtbanekriger trenger, og jeg mener han er god nok for spill i en mye bedre liga enn TL. Spørsmålet her er jo om noen toppklubber er villige til å fylle opp utenlandskvota med en relativt "ukjent" spiller. Men ferdighetsmessig er han uten tvil den heteste.

Singh:
    Har sutra i media, og har gitt tegn på at han ønsker et klubbskifte pga lite spilletid. Min mening er at han hadde mer enn nok spilletid i året som gikk. Klarer agenten hans å finne en ny klubb? Tror at Singh er veldig villig til å dra dersom tilbudet kommer.

Stoor:
    Trives ikke i MA's spillestil. Har ambisjoner om å spille fast på det svenske landslaget, og under MA's spillestil får han ikke vist fram sine beste kvaliteter. Er nok lysten på et klubbskifte for å få spille i en posisjon/taktikk han trives i. Sverige/Danmark neste?

Mos: Dersom en utenlandsk klubb legger inn et bud drar nok Mos. Tror ikke vi selger til en klubb i Norge.

Bortsett fra dette er det vel lite sannsynlig at noen flere går ut av portene på valle med en ny drakt under jakka denne vinteren.

Noen som har noen andre kandidater, eller er riv ruskande uenig med meg?
    Hater,hater,hater bergen by!!!

Tror både spillerne er tjent med å ha litt tålmodighet. Gjør vi en god 2012-sesong er det også lettere å vise seg frem. Hadde f.eks Singh tatt nye steg fra 2010-sesongen hadde det fort blitt bud i sommer. Nå må han kanskje ta til takke med en dansk eller middelmådig belgisk klubb om han vil dra.

Ogude er vel den som klarest har signalisert ambisjoner om å dra, men virker heller ikke som det er noen krise. Håper han tør å vente på en riktig/god klubb og ikke drar til noen bakgårdsklubb!
    negativ optimist!

Comment

Working...
    X