Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Spiller muligens klar for Enga en gang i fremtiden

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Pagge View Post
    naturlige årsaker: fra oslo (østlandet) eller spilt i Vålerenga før?

Ikke vært nevnt tidligere: King, Carew, Braaten er i alle fall ikke aktuelle.

Overraskelse: Alexander Søderlund? Thomas Drage?
    Tviler på søderlund eller drage da de ikke bor i nærheten eller har noe historie med Enga.

Hva med Gashi,Daniel Fredheim Holm? Har en historie med Enga men denne spillern høres yngre ut.Tviler på det er Thomas Holm!

Helstad eller Årst ville vært et typisk Enga kjøp

Comment

Ja, sliter litt med naturlige årsaker for de.

Lukter litt at det kommer noen som spiller i utlandet i dag ja. Kommer bare på King i farten, men han er jo nevnt mange ganger her!

Børufsen eller Kleiven. Unge, naturlige årsaker som at Start har rykka ned og ville vært overraskende.

Men ikke spesielt ønkelig for meg i alle fall!
      negativ optimist!

Comment

Det er ikke sånn at man må ha et forhold til Vålerenga for at det skal være naturlig å velge oss. Det kan være mange ting, noe jeg nevner over.

Dette er ikke en eks Vålerenga-spiller.

Comment

naturlige årsaker: fra oslo (østlandet) eller spilt i Vålerenga før?

Ikke vært nevnt tidligere: King, Carew, Braaten er i alle fall ikke aktuelle.

Overraskelse: Alexander Søderlund? Thomas Drage?
          Carew er et godt tipp her egentlig. Spilt for oss og RBK, kanskje begge lag ønsker han (ikke akkurat første gang), men at vi tror at han helst vil til oss.

Han fikk vel en unge for en stund tilbake også?
          Geir Bergerud

En By, Ett Lag

Comment

Har vel vært nevnt mange ganger Carew. Pluss at Ind sier han ikke har spilt i VIF.
            negativ optimist!

Comment

Har vel vært nevnt mange ganger Carew. Pluss at Ind sier han ikke har spilt i VIF.
              Oj, så ikke det før nå.
              Da setter jeg penga mine på Gamsten, at han har et tilbud fra Tromsø, men vil spille for oss etter at vi har behandlet kompisen hans så bra ;-)
              Geir Bergerud

En By, Ett Lag

Comment

Ja Gamst er en av de få i utlandet som matcher kriteriene her. Rent bortsett fra at Gamst ikke har ferie nå (ble vel og nevnt).

Norske fotballspillere i utlandet:
                http://www.google.com/search?client=...UTF-8&oe=UTF-8

Fredrik Strømstad og Marcus Pedersen eneste mulige? Men har vel lite trolig ferie de og.

Tipper det er en i hjemlig serie. Morten Giæver, Øyvind Hoås, Ørjan Hopen, Børufsen, Kleiven. noen er i alle fall unge. Hva med Torgeir Børven? Kovacs vil jo "hjem" til Norge.

Men nå slenger jeg bare ut navn her skjønner jeg!
                negativ optimist!

Comment

Originally posted by independent- View Post
                  I min verden er en ryktetråd en tråd med rykter.

Dermed kan jeg meddele at jeg har en sikker kilde på at vi er i forhandlinger med en offensiv spiller. Det er dog flere klubber som er med i sluttfasen. Avgjørelse vil komme innen forholdsvis kort tid.

Det vil nok komme som en liten overraskelse for de fleste, men etter å ha tenkt over det en viss tid tror jeg det kan bli ganske bra.

Time will show.

PS: Jeg har vært her inne i mange år og aldri lagt ut noen uriktige rykter. Men strider jeg imot alt denne tråden skal "stå" for, så be my guest og slett innlegget.
                  At det kommer fra deg gjør meg enda mer exited, men spørs om det er snakk om samme spiller som ved sommer?

Comment

Jaja, absolutt. Mitt inntrykk er at det er 50/50 hvorvidt han velger Vålerenga eller den andre klubben, men jeg vil tro han velger oss av ganske naturlige årsaker.
                    Så da kan vi hvertfall konkludere med at han er norsk, at det er en offensive kantspiller kan man vel med relativt sikkerhet også slå fast.

Det er bare to alternativer som dette kan handle om, og det er BHR og Moen.

Kan nesten ikke tenke meg at det er noen andre utlendinger hvis det ikke er Braaten eller en av våre yngre ukjente i utlandet. Men det er jo heller ikke flyst av dem.

Hvilke andre alternativer kan dette være snakk om? Bamberg, Borges, OJH.
                    Forøvrig er OJH en spiller jeg gjerne kunne sett vi signere, tror han kunne blitt god for oss.

Comment

Hva het han i FKH som ville flytte fordi han har flyskrekk på småfly? Naturlig grunn at han velger oss som a) har mange lokale kamper og som b) reiser med store fly når vi flyr.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                        Hva het han i FKH som ville flytte fordi han har flyskrekk på småfly? Naturlig grunn at han velger oss som a) har mange lokale kamper og som b) reiser med store fly når vi flyr.
                        Du tenker på Daniel Bamberg. Han er brasiliansk.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                          Bamberg. Ikke norsk.

Comment

Originally posted by 1/2VorseN View Post
                            Så da kan vi hvertfall konkludere med at han er norsk, at det er en offensive kantspiller kan man vel med relativt sikkerhet også slå fast.

Det er bare to alternativer som dette kan handle om, og det er BHR og Moen.

Kan nesten ikke tenke meg at det er noen andre utlendinger hvis det ikke er Braaten eller en av våre yngre ukjente i utlandet. Men det er jo heller ikke flyst av dem.

Hvilke andre alternativer kan dette være snakk om? Bamberg, Borges, OJH.
                            Forøvrig er OJH en spiller jeg gjerne kunne sett vi signere, tror han kunne blitt god for oss.
                            Det kan være snakk om svært mange, faktisk. Pagge lister opp noen over og han kunne fint tatt med 40-50 spillere til.

Merk det jeg sier om overraskelse. Borges er ingen overraskelse. Ei heller Halvorsen som har vært nevnt her ørten ganger.

Comment

Det kan være snakk om svært mange, faktisk. Pagge lister opp noen over og han kunne fint tatt med 40-50 spillere til.

Merk det jeg sier om overraskelse. Borges er ingen overraskelse. Ei heller Halvorsen som har vært nevnt her ørten ganger.
                              Ciljan? Huseklepp? Det hadde vært overraskende )

Men tolker deg litt dithen at han spiller i Norge, eller eventuelt i skandinavia..

Så kanskje Tarik? HalvorseN? Søderlund? Mix? Gøy dette her...

Men f*** heller, får smøre oss med tålmodighet!

Comment

Ja da får jeg lage ett nytt innlegg i og med at det har kommet ytterlige uttalelser og kriterier.

Nå vet ikke jeg hvor ung Exo er men tipper ett sted rundt 20-24. Altså er det naturlig og tro at spilleren det er snakk om ikke er noe særlig eldre 26år.

Han har ferie nå, hvilke gjør at man nesten sikkert kan utelukke spillere fra utlandet.

Det er også en stor sannsynlighet for at spilleren kommer fra nærheten av Oslo området. Altså Østfoll, Drammen etc i og med at man har møtt han via felles bekjente.

Vi kan også utelukke spillere fra Enga.

En spiller vi vet om som utelukker spillere fra lag i første og nedover.

Det viker nesten som det er en spiller fra enten Strømsgodset eller FFK/Sarpsborg kanskje også Start og Odd. Eventuelt enkeltspillere som også kommer fra Oslo området, jeg vet ikke om noen kan lage en liste over disse spillerne. Kriterier Offensive, antageligvis Ving, fra østlandet, alder mellom 20-26. Det kan ikke være for mange for disse kriteriene.

Men hvis jeg kjenner Exo rett, så har han vel lagt ut litt info fort kan lede feil vei.

Comment

Working...
                                X