Originally posted by Stingray
View Post
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Spiller muligens klar for Enga en gang i fremtiden
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Jeg henviser bare til hva Independent selv sier HER jeg. Antar at han har sett spillerens navn i tråden, siden han svarer som han gjør. Og etter det så gikk jeg gjennom hele tråden frem til da, og noterte ned hver eneste spiller som var nevnt (se HER).
Men mulig Independent sier alt dette bare for å spore oss av da, og at det er en kjempeoveraskelse som venter på ossLov å håpe!
Comment
-
Originally posted by Pagge View PostStokkelien er da så mye bedre enn Sid at det er verdt å hente han som 3. valg?
Men kommer han så sier jeg ikke nei takk, er vel fortsatt ett "talent". Hjelper på bredden selv om han ikke er noe klart førstevalg. Men ser helst at de vi har holder og at de kan bruke noen penger på å forsterke bak
Comment
-
Originally posted by Cyrus View PostJeg henviser bare til hva Independent selv sier HER jeg. Antar at han har sett spillerens navn i tråden, siden han svarer som han gjør. Og etter det så gikk jeg gjennom hele tråden frem til da, og noterte ned hver eneste spiller som var nevnt (se HER).
Men mulig Independent sier alt dette bare for å spore oss av da, og at det er en kjempeoveraskelse som venter på ossLov å håpe!
Comment
-
Originally posted by Stingray View PostTenkte ikke over Sid ett lite sekund der. Stokkelien spilte vel også litt kant og hvis jeg ikke husker helt feil.
Men kommer han så sier jeg ikke nei takk, er vel fortsatt ett "talent". Hjelper på bredden selv om han ikke er noe klart førstevalg. Men ser helst at de vi har holder og at de kan bruke noen penger på å forsterke bak
Kone
Nielsen
Sid
Anene
Bojan
Berre
VGP
Ibba
Bojang (lov å håpe)
Dawda
Berre
Der er 7 seniorspillere med ambisjoner om spill i TL (Håvard inkl) og 3 lovende unggutter som viser spennende ting. Bak her kan vi jo og nevne Alba kanskje, pluss at tilsynelatende jakter en ving (basert på hvem som har vært på prøvespill).
Dawda er den eneste her jeg mener Stokkelien kan dytte ut (Berre på sikt), men Stokkelien er jo og langt fra noen typisk ving.negativ optimist!
Comment
-
-
Originally posted by Cyrus View PostIkke nevnt? Du sa at han VAR nevnt...
Begynner ryktet å slå sprekker her nå? Får vi en ny garcia-situasjon, alá Ryktebørs 2010, hvor alt renner ut i ingenting?
Ryktet står fjellstøtt og nå har det også blitt nevnt av flere i media. Han har blitt linket til andre klubber også, men jeg vet at det neppe er aktuelt...her kommer det "naturlige" i forhold til Brann eller Vålerenga inn.
Comment
-
Originally posted by Pagge View PostSpillere som kan spille ving/spiss i 2012 (gitt at Mos drar):
Kone
Nielsen
Sid
Anene
Bojan
Berre
VGP
Ibba
Bojang (lov å håpe)
Dawda
Berre
Der er 7 seniorspillere med ambisjoner om spill i TL (Håvard inkl) og 3 lovende unggutter som viser spennende ting. Bak her kan vi jo og nevne Alba kanskje, pluss at tilsynelatende jakter en ving (basert på hvem som har vært på prøvespill).
Dawda er den eneste her jeg mener Stokkelien kan dytte ut (Berre på sikt), men Stokkelien er jo og langt fra noen typisk ving.
Følger vi min "analyse", så er det ikke mange spisser å ta av, det er ikke overflod av seriøse utfordrere. Skal sies at Mos fortsatt er i klubben også. Men at det er plass til en Stokkelien eller en Pedersen eller en annen spiller er utvilsomt. Og det er jo ikke sånn at vi henter noen for at de skal holde samme nivå som nå, vi henter de for at de skal utvikle seg og bli bedre.
Comment
-
Skjønner ikke hvorfor Marcus Pedersen nevnes her?? Hadde vært spennende, men ikke særlig sansynlig...
(VG Nett) Marcus Pedersen (21) har kun startet to seriekamper for Vitesse Arnhem denne sesongen, men ser ikke på spill i norsk eliteserie som et alternativ.
Like greit å komme med det Indep. For en spennende spiller er det neppe, tydeligvis... Hvis det er en spiller i det hele tatt da!?
Comment
-
Etter å ha tenkt meg om en del så tror jeg ikke Stokkelien kan bli så aller verst. Husker noen av målene hans og han har hatt noen susere og noen elegante. I tillegg så mener jeg å huske at han er veldig god i boksen.. var i alle fall! At han har vært skadet er et minus, men Fellah brakk også foten.. og han er tilbake i sitt rette element med 2010 sesongen som sin aller beste. Eneste minuset er at han er bare 178 høy.. Jeg trodde han var minst 10 cm høyere! =)
Nei, selg Mos og Dawda.. bruk et par av millionene på Stokkelien, samt hente opp Bojang.. Og vårt angrep er komplett. Kanskje vi kan slenge på hurtigtoget Børufsen i tillegg =) Vi har jo gjort suksess med å hente Start-spillere før
Klarer forøvrig ikke å skjønne hva vi skal med Ibba når vi har brukt 3 sesonger på å klage på Dawda og hans dårlige defensive holdninger. Har sett noen kamper med Ibba - futsal og fotball - og han er elendig til å jobbe bakover, samt at han har en del stjernenykker. Teknikken er det ingenting å si på, men Dawda har jo også en evne til å forsere med småtriks og legge inn fra rare posisjoner.
Ibba var unødvendig mtp hva vi allerede har i troppen, men han må gjerne motbevise meg =) Børufsen tror jeg vil gå rett inn i elleveren. Stokkelien vil være bak Kone, men som en god nummer to.. Forøvrig skjønner jeg at Håvard beholdes, men syns han ikke er helt "der" enda.
Konklusjon: Få inn en venstrebeint back, selg Mos, Dawda og kanskje en til (uten at jeg vet hvem det skal være) og få inn Stokkelien og kanskje også Børufsen. Det er to unggutter med fremtid. Ingen vits å bruke mange mill på å hente Pedersen tilbake!
Comment
-
Comment