Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Spiller muligens klar for Enga en gang i fremtiden

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Stingray View Post
    Hvis det er mellom Marcus Pedersen og Mads Stokkelien, så er jo Pedersen en bedre spiller. Men hvis alt er bra nå ang skader på spillere vi har, så er ikke Stokkelien så aller værst som super innbytter. Tenker da på Kone/Nielsen som førstevalg på topp. Er også redd for litt stjernenykker i Marcus Pedersen.
    Stokkelien er da så mye bedre enn Sid at det er verdt å hente han som 3. valg?
    negativ optimist!

Comment

• Jeg henviser bare til hva Independent selv sier HER jeg. Antar at han har sett spillerens navn i tråden, siden han svarer som han gjør. Og etter det så gikk jeg gjennom hele tråden frem til da, og noterte ned hver eneste spiller som var nevnt (se HER).

Men mulig Independent sier alt dette bare for å spore oss av da, og at det er en kjempeoveraskelse som venter på oss Lov å håpe!

Comment

• Originally posted by Pagge View Post
        Stokkelien er da så mye bedre enn Sid at det er verdt å hente han som 3. valg?
        Tenkte ikke over Sid ett lite sekund der. Stokkelien spilte vel også litt kant og hvis jeg ikke husker helt feil.
        Men kommer han så sier jeg ikke nei takk, er vel fortsatt ett "talent". Hjelper på bredden selv om han ikke er noe klart førstevalg. Men ser helst at de vi har holder og at de kan bruke noen penger på å forsterke bak

Comment

• Originally posted by Cyrus View Post
          Jeg henviser bare til hva Independent selv sier HER jeg. Antar at han har sett spillerens navn i tråden, siden han svarer som han gjør. Og etter det så gikk jeg gjennom hele tråden frem til da, og noterte ned hver eneste spiller som var nevnt (se HER).

Men mulig Independent sier alt dette bare for å spore oss av da, og at det er en kjempeoveraskelse som venter på oss Lov å håpe!
          På det tidspunkt jeg sa at han ikke var nevnt, var han ikke nevnt. Men ikke heng deg for mye opp i det. Dette er jo litt common sense...hvor mange kan det egentlig være?

Comment

• Originally posted by independent- View Post
            hvor mange kan det egentlig være?
            You tell us...

Comment

• Originally posted by Stingray View Post
              Tenkte ikke over Sid ett lite sekund der. Stokkelien spilte vel også litt kant og hvis jeg ikke husker helt feil.
              Men kommer han så sier jeg ikke nei takk, er vel fortsatt ett "talent". Hjelper på bredden selv om han ikke er noe klart førstevalg. Men ser helst at de vi har holder og at de kan bruke noen penger på å forsterke bak
              Spillere som kan spille ving/spiss i 2012 (gitt at Mos drar):

Kone
              Nielsen
              Sid
              Anene
              Bojan
              Berre
              VGP
              Ibba
              Bojang (lov å håpe)
              Dawda
              Berre

Der er 7 seniorspillere med ambisjoner om spill i TL (Håvard inkl) og 3 lovende unggutter som viser spennende ting. Bak her kan vi jo og nevne Alba kanskje, pluss at tilsynelatende jakter en ving (basert på hvem som har vært på prøvespill).

Dawda er den eneste her jeg mener Stokkelien kan dytte ut (Berre på sikt), men Stokkelien er jo og langt fra noen typisk ving.
              negativ optimist!

Comment

• Originally posted by independent- View Post
                På det tidspunkt jeg sa at han ikke var nevnt, var han ikke nevnt.
                Ikke nevnt? Du sa at han VAR nevnt...

Begynner ryktet å slå sprekker her nå? Får vi en ny garcia-situasjon, alá Ryktebørs 2010, hvor alt renner ut i ingenting?

Comment

• Originally posted by Cyrus View Post
                  Ikke nevnt? Du sa at han VAR nevnt...

Begynner ryktet å slå sprekker her nå? Får vi en ny garcia-situasjon, alá Ryktebørs 2010, hvor alt renner ut i ingenting?
                  Bah...hehe. Jeg kan ikke huske alt. Noen har jeg svart privat, mens det meste har jeg skrevet her. Mulig jeg blander.

Ryktet står fjellstøtt og nå har det også blitt nevnt av flere i media. Han har blitt linket til andre klubber også, men jeg vet at det neppe er aktuelt...her kommer det "naturlige" i forhold til Brann eller Vålerenga inn.

Comment

• Originally posted by Pagge View Post
                    Spillere som kan spille ving/spiss i 2012 (gitt at Mos drar):

Kone
                    Nielsen
                    Sid
                    Anene
                    Bojan
                    Berre
                    VGP
                    Ibba
                    Bojang (lov å håpe)
                    Dawda
                    Berre

Der er 7 seniorspillere med ambisjoner om spill i TL (Håvard inkl) og 3 lovende unggutter som viser spennende ting. Bak her kan vi jo og nevne Alba kanskje, pluss at tilsynelatende jakter en ving (basert på hvem som har vært på prøvespill).

Dawda er den eneste her jeg mener Stokkelien kan dytte ut (Berre på sikt), men Stokkelien er jo og langt fra noen typisk ving.
                    Dawda har ingen framtid hos oss. Bojang, Ibba, Anene og Sid må bevise før jeg regner de som seriøse utfordrere til en plass i vår førsteellever. Kone er høyst usikker, Bojan er i beste fall reserve på ving. Da står vi igjen med Berre, Nielsen og Gunnarsson. Gunnarsson er virkelig ikke noen midtspis. Berre er heller ingen spiss, men ving...Nielsen mener jeg bør spille spiss, gjerne med en Gunnarsson bak seg.

Følger vi min "analyse", så er det ikke mange spisser å ta av, det er ikke overflod av seriøse utfordrere. Skal sies at Mos fortsatt er i klubben også. Men at det er plass til en Stokkelien eller en Pedersen eller en annen spiller er utvilsomt. Og det er jo ikke sånn at vi henter noen for at de skal holde samme nivå som nå, vi henter de for at de skal utvikle seg og bli bedre.

Comment

• Skjønner ikke hvorfor Marcus Pedersen nevnes her?? Hadde vært spennende, men ikke særlig sansynlig...

(VG Nett) Marcus Pedersen (21) har kun startet to seriekamper for Vitesse Arnhem denne sesongen, men ser ikke på spill i norsk eliteserie som et alternativ.

Like greit å komme med det Indep. For en spennende spiller er det neppe, tydeligvis... Hvis det er en spiller i det hele tatt da!?

Comment

• Etter å ha tenkt meg om en del så tror jeg ikke Stokkelien kan bli så aller verst. Husker noen av målene hans og han har hatt noen susere og noen elegante. I tillegg så mener jeg å huske at han er veldig god i boksen.. var i alle fall! At han har vært skadet er et minus, men Fellah brakk også foten.. og han er tilbake i sitt rette element med 2010 sesongen som sin aller beste. Eneste minuset er at han er bare 178 høy.. Jeg trodde han var minst 10 cm høyere! =)

Nei, selg Mos og Dawda.. bruk et par av millionene på Stokkelien, samt hente opp Bojang.. Og vårt angrep er komplett. Kanskje vi kan slenge på hurtigtoget Børufsen i tillegg =) Vi har jo gjort suksess med å hente Start-spillere før

Klarer forøvrig ikke å skjønne hva vi skal med Ibba når vi har brukt 3 sesonger på å klage på Dawda og hans dårlige defensive holdninger. Har sett noen kamper med Ibba - futsal og fotball - og han er elendig til å jobbe bakover, samt at han har en del stjernenykker. Teknikken er det ingenting å si på, men Dawda har jo også en evne til å forsere med småtriks og legge inn fra rare posisjoner.

Ibba var unødvendig mtp hva vi allerede har i troppen, men han må gjerne motbevise meg =) Børufsen tror jeg vil gå rett inn i elleveren. Stokkelien vil være bak Kone, men som en god nummer to.. Forøvrig skjønner jeg at Håvard beholdes, men syns han ikke er helt "der" enda.

Konklusjon: Få inn en venstrebeint back, selg Mos, Dawda og kanskje en til (uten at jeg vet hvem det skal være) og få inn Stokkelien og kanskje også Børufsen. Det er to unggutter med fremtid. Ingen vits å bruke mange mill på å hente Pedersen tilbake!

Comment

• Originally posted by Ingar View Post
                          Å det vet du fra sikre kilder?
                          Tja, Stokkelien selv er kilde!
                          engaman
                          -----------
                          Ære Være Enga!!!

Comment

• Originally posted by Ingar View Post
                            Gi noen hint da,er vel ikke en gammel kjenning som har begynt å løpe gatelangs med damevesker?
                            Har ikke peiling på hvem det er snakk om , men Stokkelien er det ikke, kilde han selv!
                            engaman
                            -----------
                            Ære Være Enga!!!

Comment

• Kjenner du han, eller kommer det svaret til en vilt fremmed som spør han på gata?

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                                Kjenner du han, eller kommer det svaret til en vilt fremmed som spør han på gata?
                                Har spurt han ja, og han hadde ikke hørt noe om dette.
                                engaman
                                -----------
                                Ære Være Enga!!!

Comment

Working...
                                X