Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Spiller muligens klar for Enga en gang i fremtiden

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by 1/2VorseN View Post
    Han har sagt at det ikke er Ole Jørgen Halvorsen, Agdestein, Berisha.

Her er en liste jeg har laget fra før. Alle på denne listen har Independent sagt at det ikke er.

Dette er spiller Exo har sagt dette ikke handler om.

Mix
    Bjørn Helge Riise
    Petter Vaagan Moen
    Marcus Pedersen
    John Carew
    Joshua King
    Daniel Braaten
    Ardian Gashi
    Daniel Fredheim Holm
    Thorstein Helstad
    Morten Gamst Pedersen
    Fredrik Strømstad
    Jan Gunnar Solli
    Daniel Bamberg
    Celso Borges
    Ole Jørgen Halvorsen
    Erik Huseklepp
    Øyvind Hoås
    Morten Giæver
    Alexander Søderlund
    Thomas Drage
    Espen Børufsen
    Ørjan Hopen
    Torgeir Børven
    Christer Kleiven
    Alexander Søderlund
    Tarik Elyounoussi
    Flamur Kastrati

Det er ikke snakk om noen på denne siden, med mindre Independent ikke har fulgt godt nok med før han har svart.

Dermed kan vi stryke flere spillere og blir bare sittende igjen med

Kastrati
    Kamara
    Jamtfall
    Dag Aleksander Olsen.

Så er spørmålet har vi hørt noe sted om noen rykter om noen av disse i media, for dette er enda ett kriterie vi kan sette inn, jeg personlig har ikke hørt en dritt om noen av dem.
    Ja typisk oss å hente en spiller som er ute til halvveis ut i 2013 sesongen. http://www.nettavisen.no/sport/fotba...cle3317391.ece

Så tror nok du kan stryke Jamtfall også gitt..

Comment

• Originally posted by MagnusFjeld View Post
      På hvilket grunnlag kan du stryke Torgeir Børven? Har Independent noe som helst sted avkreftet hans navn? Så vidt jeg kan se har han ikke det?
      Nå vet jeg ikke hvor mye Independent ønsker at dette skal komme frem, men han skrev til meg i pm at personens navn ikke var nevnt i tråden enda og at det kun var en tilfeldighet. Dette var etter at du skrev din første liste mer personer så jeg har luket ut alle på denne siden. Men det kan jo faktisk hende at Independent ikke har fulgt godt nok med og ikke gidder og rette det opp fordi det vil bli for innlysende for meg hvem det da kan være snakk om.

Comment

• Til info, Stokkelien går på tannlegestudiet i Bergen. http://ikstart.no/articlelist.aspx?m=460&amid=495987

Og ettersom man kun har tannlegestudiet i Bergen og i Oslo her til lands, vil jeg tørre påstå at det er den naturlige grunnen til å velge nevnte byer.

Comment

• Originally posted by donny View Post
          Til info, Stokkelien går på tannlegestudiet i Bergen. http://ikstart.no/articlelist.aspx?m=460&amid=495987

Og ettersom man kun har tannlegestudiet i Bergen og i Oslo her til lands, vil jeg tørre påstå at det er den naturlige grunnen til å velge nevnte byer.
          Etter som de kun har tannlegestudiet i Bergen og Oslo? Jeg kan garantere at det også finnes i Tromsø hvertfall, og hvis du ikke har fått med deg det så er jeg relativt sikker på at du har oversett andre steder også.

Btw her er en link til alle postene independent/exo har postet fram til 26.12.

Comment

Etter som de kun har tannlegestudiet i Bergen og Oslo? Jeg kan garantere at det også finnes i Tromsø hvertfall, og hvis du ikke har fått med deg det så er jeg relativt sikker på at du har oversett andre steder også.

Btw her er en link til alle postene independent/exo har postet fram til 26.12.
            Sorry, glemte kanskje Tromsø.

Samordna opptak opererer kun med Oslo og Bergen. https://www.samordnaopptak.no/studie...e=&stikkordnr=

Tannlegeforeningen har Tromsø i tillegg. http://tannlegeforeningen.no/Kurs-og...t/default.aspx

Kommer uansett ikke bort i fra at gir Stokkelien naturlig grunn til å velge enten Oslo eller Bergen.

Comment

Nå vet jeg ikke hvor mye Independent ønsker at dette skal komme frem, men han skrev til meg i pm at personens navn ikke var nevnt i tråden enda og at det kun var en tilfeldighet. Dette var etter at du skrev din første liste mer personer så jeg har luket ut alle på denne siden. Men det kan jo faktisk hende at Independent ikke har fulgt godt nok med og ikke gidder og rette det opp fordi det vil bli for innlysende for meg hvem det da kan være snakk om.
              At han på et spørsmål bekrefter at personens navn allerede er nevnt i tråden er jo rimelig tåpelig, om dette ikke stemmer. Han har selv sagt mange ganger at man ut ifra ting han selv har sagt så burde det være rimelig enkelt å finne ut hvem personen er. Da må man jo gå ut ifra at ting han sier stemmer, eller så er det jo rimelig håpløst å prøve å lete etter spilleren. Om det derimot ikke er Børven på bakgrunn av det du sier, så er vel sjansen stor for at det er Stokkelien?
              - Magnus Fjeld

Vålerenga - Tro. Håp. Kjærlighet. <3

Comment

• Disse 3 kan strykes fra listen:

Mads Stokkelien, Espen Børufsen og Espen Hoff.

http://fotball.aftenposten.no/forste...icle221643.ece

http://fotball.aftenposten.no/forste...icle220757.ece

http://fotball.aftenposten.no/elites...icle217041.ece

Ikke mange spillere igjen da...

Comment

• Originally posted by donny View Post
                  Reel fare for at det er Stokkelien eller Pedersen med andre ord.

Er det så vanskelig å svare konkret på om det er en av dem? Jeg tolket deg først dithen at svaret var ja, men nå begynner jeg å lure. I det hele tatt begynner jeg å tro at du farer med tull og fanteri og digger oppmerksomheten du får her og på VGD. Hvor alvorlig er det om du bekrefter hvem det er snakk om? Tror du overgangen strander av den grunn?
                  Tro akkurat hva du vil. Jeg har fra første sekund sagt at jeg ikke vil røpe navnet av hensyn til den eller de som ga meg dette tipset. Såpass burde du forstå.

Comment

• Forståelig at du ikke kan oppgi navnet på han, men kan du svare ja eller nei på om hans navn er på denne listen?

Marcus Pedersen
                    Bjørn Helge Riise
                    Petter Vaagan Moen
                    Mikkel Diskerud
                    Daniel Braaten
                    Joshua King
                    John Carew
                    Alexander Søderlund
                    Thomas Drage
                    Ardian Gashi
                    Daniel Fredheim Holm
                    Thorstein Helstad
                    Ole Martin Årst
                    Espen Børufsen
                    Christer Kleiven
                    Morten Gamst Pedersen
                    Fredrik Strømstad
                    Morten Giæver
                    Øyvind Hoås
                    Ørjan Hopen
                    Torgeir Børven
                    Peter Kovacs
                    Daniel Bamberg
                    Celso Borges
                    Ole Jørgen Halvorsen
                    Per Ciljan Skjelbred
                    Erik Huseklepp
                    Tarik Elyounoussi
                    Bjørnar Holmvik
                    Jan Gunnar Solli
                    Carl-Erik Torp
                    Kim Ojo
                    Flamur Kastrati
                    Erling Knudtzon
                    Liban Abdi
                    Torbjørn Agdestein
                    Valon Berisha
                    Yann-Erik de Lanlay
                    Ola Kamara
                    Fredrik Nordkvelle
                    Muhamed Keita
                    Dag Alexander Olsen
                    Diego Guastavino
                    Mats Møller Dæhli
                    Herman Stengel
                    Michael Kleppe Jamtfall
                    Thomas Kind Bendiksen
                    Abdurahim Laajab

Comment

• Jeg ser nå at jeg har tråkka skikkelig i salaten tidligere. Da jeg skrev at han var nevnt i tråden var han åpenbart ikke det. Jeg vet ikke hvorfor jeg skrev det, for jeg husker jeg sjekket godt og prøvde å gi korrekt opplysning.

Beklager dette.

Uansett er det nå ganske innlysende at det er Stokkelien det er snakk om. For han har det hele tiden som eneste alternativ vært aktuelt å komme til en klubb i nærheten av Oslo eller Bergen pga. studier. Ikke vet jeg hvorfor ikke Tromsø har vært aktuelt, men det er ikke sikkert de har vist noen interesse.

Av de som viste interesse tidlig (allerede etter sesongslutt) var Brann og Vålerenga de mest reelle. Jeg ser nå at Stabæk har kommet på banen også, noe som vel er ganske naturlig siden han kan studere i Oslo og spille for Stabæk samtidig.

Grunnen til at det har drøyet vet ikke jeg. Det kan være spørsmål rundt opptaket hans på studier, det kan være at Vålerenga og/eller Brann har satt seg på bakbeina, eller andre ting. Det ser hvertfall ut som om han nå kommer til å ende opp i Stabæk, og sånn sett er det kjipt at det ikke "ble noe av" dette ryktet. Jeg fortalte uansett kun det jeg hadde hørt av sikre kilder.

Comment

• Åja, ok, da var den saken grei.

Feil kan skje de beste Independent.
                        - Magnus Fjeld

Vålerenga - Tro. Håp. Kjærlighet. <3

Comment

• Kan vel ikke si at jeg depper akkurat, over at det ser ut til å bli Stabæk.

Comment

• Ja, ja. Ok.. Men sjekk denne lista. Her ser man hvem som har ambisjoner for kommende sesong og IKKE...

http://fotball.aftenposten.no/elites...icle217885.ece

Comment

• Faen.Lillestrøm har gjort noen varp! Palmasson,Anderson og nå Mix. Alle disse er spillere som hadde vært perfekte kjøp for oss,de er GRATIS også.Mens her har gutta på valle bare stått å sett på spiller etter spiller gå gratis til andre klubber.Godt jobba!!

Stokkelien er en middels spiller.Kan vi like godt satse på Anene,så at vi ikke fikk han synes jeg er helt ok.

Comment

• takk stabæk

om han havner der og ikke her. sats på egne eller kjøp skikkelig kvalitet om det først skal handles.
                                negativ optimist!

Comment

Working...
                                X