Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Spiller muligens klar for Enga en gang i fremtiden

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Wild Touch View Post
    Tviler jeg sterkt på. VIF og Martin (mest Martin) har nemlig bundet seg opp så jævlig i spillestilen at mange GODE kjøp/gratis overganger stopper fordi spilleren ikke passer inn i systemet. Virker litt handligslammet fortiden der oppe på Valle. Få inn Marcus Pedersen fort som F, gjerne på lån til aug. da ser vi jo om det har blitt noe av Kone! Noen som har rykter fra Nederland?
    Hva sa jeg? Det ble en artig dag på Valle! 9 millioner for Mos, ikke motivert for å forlenge med VIF, og han tør ikke la sjansen gå fra seg..det kaller jeg en artig dag på vei til banken! Jeg tror ikke at verken MA eller de rundt ham er handlingslammet, tvert i mot. Nå begynner det å utkrystallisere seg et lag (ja, det kommer forsterkninger også), som vil ligne på det vi vil se....og jeg tror denne sesongen skal bli morsom...jeg tror vi skal kjempe hardt mot Molde....mulig Reka også har noen kaniner i hatten....RævBK tror jeg havner mellom 7 og 16 på tabellen. Den outsideren jeg frykter mest er vel egentlig fugla...men jeg håper og tror at vi har resten av eliteserielagene med på at de skal gruses....
    Enga for alltid

Comment

• Originally posted by Verktøypushern View Post
      Hva sa jeg? Det ble en artig dag på Valle! 9 millioner for Mos, ikke motivert for å forlenge med VIF, og han tør ikke la sjansen gå fra seg..det kaller jeg en artig dag på vei til banken! Jeg tror ikke at verken MA eller de rundt ham er handlingslammet, tvert i mot. Nå begynner det å utkrystallisere seg et lag (ja, det kommer forsterkninger også), som vil ligne på det vi vil se....og jeg tror denne sesongen skal bli morsom...jeg tror vi skal kjempe hardt mot Molde....mulig Reka også har noen kaniner i hatten....RævBK tror jeg havner mellom 7 og 16 på tabellen. Den outsideren jeg frykter mest er vel egentlig fugla...men jeg håper og tror at vi har resten av eliteserielagene med på at de skal gruses....
      Ja 9 mill. er gode penger men dem må omsettes i kjøp, å endelig klare å kvalifisere seg til europa er mye mye mer verd en 9 mill. ikke bare i ren cash, men i atraktiviteten å spille for Vålerenga!
      Han kom ble svett og dett var dett

Comment

• Originally posted by Wild Touch View Post
        Tviler jeg sterkt på. VIF og Martin (mest Martin) har nemlig bundet seg opp så jævlig i spillestilen at mange GODE kjøp/gratis overganger stopper fordi spilleren ikke passer inn i systemet.
        Mener du virkelig vi skal kjøpe spillere som ikke passer inn i systemet vi spiller?

Comment

• Originally posted by FrankO View Post
          Mener du virkelig vi skal kjøpe spillere som ikke passer inn i systemet vi spiller?
          Det er vel ingen som mener det, men definer systemet vårt da. Spiller vi så superduper-innvikla at vi kun kan se etter et begrenset antall spillere, til tross for at mange flere åpenbart er gode nok for oss?

Jeg vil nå si at Veigar er et eksempel på en spiller som i utgangspunktet ikke passer hos oss, men det er ikke så A4 likevel. Man skal ikke unnskylde evneveikhet på overgangsmarkedet med at det er så få som vil heve oss fordi vi spiller så sinnsykt krevende fotball. Slik er ikke tilfellet. Spillere som Freddy, Strandberg, Berre og Nordvik har spilt veldig mye under Martin. På tide med en realitetssjekk.

Ellers hadde det vært interessant om du kunne kommet med en liste på...la oss si 10 spillere du mener i utgangspunktet er gode spillere, men som ikke passer inn hos oss pga. spillestilen vår. Så skjønner jeg tankene dine litt mer.

Comment

• Originally posted by FrankO View Post
            Nei selvfølgelig ikke, og det er jo der skoen trykker litt! Jeg er tilhenger av ovelappende backer, det kan vi jo glemme om vi fortsetter med Martin stilen. Hvis vi på død og liv skal tviholde på denne spillestilen er det viktig at vi får en midtstopper med meget bra fart, da jevne kamper ifjor ble avgjort av det andre laget på kontringer. Slik det ser ut som dem vil spille, rask entouch igjennom midten, har vi vel ikke så mye bruk for rene vinger heller, men teknisk kortpassnings sterke midtbane spillere og en eksplosiv spiss som kan stikke når endelig gjennombruddet kommer, men har da ca. 5-6m på og nå ballen før keeper, kanskje Nielsen er rett mann. Håper fortsatt på Pedersen...
            Han kom ble svett og dett var dett

Comment

• Ryktet er avslørt og spilleren er på vei til en annen klubb. Dermed kan man igjen bruke tråden Spillerkjøp vinteren 2011/2012

Comment

Working...
              X