Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Spiller muligens klar for Enga en gang i fremtiden

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Moa91 View Post
    Du tenker på Daniel Bamberg. Han er brasiliansk.
    Han er halvt svensk halt brasiliansk.

Comment

Originally posted by 1/2VorseN View Post
      Ja da får jeg lage ett nytt innlegg i og med at det har kommet ytterlige uttalelser og kriterier.

Han har ferie nå, hvilke gjør at man nesten sikkert kan utelukke spillere fra utlandet.
      Sverige har vel også fotballferie nå?

Ikke at jeg har noen forslag derifra da.
      Geir Bergerud

En By, Ett Lag

Comment

Ja da får jeg lage ett nytt innlegg i og med at det har kommet ytterlige uttalelser og kriterier.

Nå vet ikke jeg hvor ung Exo er men tipper ett sted rundt 20-24. Altså er det naturlig og tro at spilleren det er snakk om ikke er noe særlig eldre 26år.

Han har ferie nå, hvilke gjør at man nesten sikkert kan utelukke spillere fra utlandet.

Det er også en stor sannsynlighet for at spilleren kommer fra nærheten av Oslo området. Altså Østfoll, Drammen etc i og med at man har møtt han via felles bekjente.

Vi kan også utelukke spillere fra Enga.

En spiller vi vet om som utelukker spillere fra lag i første og nedover.

Det viker nesten som det er en spiller fra enten Strømsgodset eller FFK/Sarpsborg kanskje også Start og Odd. Eventuelt enkeltspillere som også kommer fra Oslo området, jeg vet ikke om noen kan lage en liste over disse spillerne. Kriterier Offensive, antageligvis Ving, fra østlandet, alder mellom 20-26. Det kan ikke være for mange for disse kriteriene.

Men hvis jeg kjenner Exo rett, så har han vel lagt ut litt info fort kan lede feil vei.
        Klart, jeg vil jo ikke at det skal komme ut basert på det jeg sier her. Da får jeg nok høre det i klare ordelag. Men ettersom jeg vet det er reelt og at vi er greit sultefora på slike rykter om dagen, så deler jeg det her inne.

Jeg prøver ikke bevisst å veilede, men man kan jo tolke mye av det jeg sier på forskjellige måter. Du er absolutt inne på flere riktige ting i ditt ressonnement.

Comment

Originally posted by independent- View Post
          Klart, jeg vil jo ikke at det skal komme ut basert på det jeg sier her. Da får jeg nok høre det i klare ordelag. Men ettersom jeg vet det er reelt og at vi er greit sultefora på slike rykter om dagen, så deler jeg det her inne.

Jeg prøver ikke bevisst å veilede, men man kan jo tolke mye av det jeg sier på forskjellige måter. Du er absolutt inne på flere riktige ting i ditt ressonnement.
          Nei det er ikke det jeg sier, men jeg tviler på at du vil gi informasjon som gjør det lett og peke ut, derfor kan flere av informasjonen være for at det skal bli vanskeligere og finne ut hvem det er.

Nei dette er jo det morsomste med hele overgangsvinduet, spekuleringen og ryktene. Nå vet jeg jo at vi har overasket veldig ofte før de siste to åra, spesielt for en som meg som ikke kan sitte med inside informasjon på alt.

Comment

Kom til å tenke litt på den aftenposten saken og litt av hva Martin sa vi så etter. Vi ser etter noen bak og noen i angrep.
            og litt av det som står her ang. en spiller som har noe med østlandet å gjøre. har ferie nå osv. Kan ikke være at MA sikler litt etter Holmvik da som ny Venstre Back. Han er jo også på vei bort fra Brann.

Comment

Går en sentral midtbane under kategorien offensive?

Comment

Kan det være Jan Gunnar Solli?

Han spiller jo i MLS, og de er jo ferdig for sesongen.

Comment

Går en sentral midtbane under kategorien offensive?
                  Vi ser etter vinger og backer hvis det hjelper deg

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                    Vi ser etter vinger og backer hvis det hjelper deg
                    Jeg veit det, men slik jeg har sett det så er ikke dette noen grunn til at vi ikke henter en forsterkning i den posisjonen.

Comment

Er det noen "clues" som fjerner Daniel Braaten? Offensiv, norsk, ikke spilt i Vålerenga, men kunne velge oss framfor den andre klubben siden det er mer naturlig. Molde har hatt rapportert interesse for Braaten, uten at noen andre enn oss har blitt nevnt.

Om det er riktig i alle fall, så er det en virkelig godnyhet.

Comment

Originally posted by maefteda View Post
                        Er det noen "clues" som fjerner Daniel Braaten?
                        Ja. Fransk liga er ikke i ferie nå.

Comment

Tipper Jan Gunnar Solli. Dem har vell ferie i USA nå, kommer vell fra østlandet og kunne sikkert ha spilt i Enga.

Case closed!

Comment

litt gammal for å studere?

Comment

Originally posted by enga View Post
                              Tipper Jan Gunnar Solli. Dem har vell ferie i USA nå, kommer vell fra østlandet og kunne sikkert ha spilt i Enga.

Case closed!
                              Håper du ikke har vedda mye cash på det.For tviler meget sterkt på at det er han

Comment

Originally posted by henrig View Post
                                litt gammal for å studere?
                                Står vell ikke noe om at han studerer, men han var på ferie hvor en kompis av indep studerte.

Comment

Working...
                                X