Tipper vi punger ut 3 mill for Carl-Erik Torp, så får vi samtidig Kim Ojo gratis.
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Spiller muligens klar for Enga en gang i fremtiden
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by donny View PostTipper vi punger ut 3 mill for Carl-Erik Torp, så får vi samtidig Kim Ojo gratis.
Ser noen nevner Daniel B som stemmer veldig bra med de fleste kriterier, bortsett fraat Ind sa det var snakk om en ung.negativ optimist!
Comment
-
-
Originally posted by independent- View PostHehe...det er et eksempel på et spørsmål jeg ikke kan svare på. Dessverre.
Er fryktelig spent på hvem denne spilleren er, men ikke så mange som passer til de nevnte kriteriene.- Magnus Fjeld
Vålerenga - Tro. Håp. Kjærlighet. <3
Comment
-
Originally posted by maefteda View Post2 Bundesliga har ferie fram til Februar. Så da tipper jeg vi snakker om Flamur Kastrati. Ikke blitt nevnt her, ikke spilt i Vålerenga, kommer fra østlandet, ikke spesielt gammel, kantspiller. Han dro jo til Duisburg i sommer da, men man vet aldri.
Comment
-
Kriterier:
Norsk.
Ikke spilt i Vålerenga.
Alder: 18-26 år. (Mest sansynlig 20-24)
Posisjon: Offensiv Midtbane, Ving eller Spiss.
Spilleren vil komme som en liten overaskelse på de fleste.
Vi kjemper med en annen TL klubb, sjansen for å få han er ca 50/50,
men spilleren vil mest sansynlig velge vålerenga av naturlig årsaker.
Independent mener det ville vært sløseri å signere Mix, det tolker jeg som sløseri
pga overflod av sentrale midtbanespiller, altså tror jeg det er snakk om en ving eller spiss.
Spillere man kan utelukke på bakgrunn av kriteriene, eller fordi de er utelukket av Independent:
Mix
Bjørn Helge Riise
Petter Vaagan Moen
Marcus Pedersen
John Carew
Joshua King
Daniel Braaten
Ardian Gashi
Daniel Fredheim Holm
Thorstein Helstad
Morten Gamst Pedersen
Fredrik Strømstad
Jan Gunnar Solli
Daniel Bamberg
Celso Borges
Ole Jørgen Halvorsen
Erik Huseklepp
Øyvind Hoås
Morten Giæver
Spillere som kan være aktuelle:
Alexander Søderlund
Thomas Drage
Espen Børufsen
Ørjan Hopen
Torgeir Børven
Christer Kleiven
Alexander Søderlund
Tarik Elyounoussi
Flamur Kastrati
Noen som har noen flere gode forslag til hvem som kan være aktuelle?- Magnus Fjeld
Vålerenga - Tro. Håp. Kjærlighet. <3
Comment
-
Originally posted by hmchrist View PostDet er noe sjarmerende usammenhengende med utsagnene "50/50" og "mest sannsynlig" om samme sak...
"Mest sannsynlig" handler om litt andre forhold som jeg ikke skal gå inn på her. Jeg har tidligere vært inne på hva "naturlige årsaker" kan være.
Comment
-
-
Comment