Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Spiller muligens klar for Enga en gang i fremtiden

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Erling Knudtzon kan passe til beskrivelsen her. Jeg vet at Odd er på banen i forhold til han.
    Rekdal har levert varene: Cupmester 2002, seriesølv 2004 og seriegull 2005

Comment

Originally posted by Teern View Post
      Erling Knudtzon kan passe til beskrivelsen her. Jeg vet at Odd er på banen i forhold til han.
      Passer svært godt til beskrivelsen, men er han noe mer enn rask? Blir overrasket, men ikke positivt om det er han!
      negativ optimist!

Comment

Nei, han er ikke noe annet enn rask, men er det noen som har sagt at han skulle være så fordømt god?

Han passer til beskrivelsen ung, norsk, overraskende. Han vil jo også ha grunner til å velge en Oslo klubb som er nevnt her.
        Rekdal har levert varene: Cupmester 2002, seriesølv 2004 og seriegull 2005

Comment

Nei, han er ikke noe annet enn rask, men er det noen som har sagt at han skulle være så fordømt god?

Han passer til beskrivelsen ung, norsk, overraskende. Han vil jo også ha grunner til å velge en Oslo klubb som er nevnt her.
          Nei er ikke det, annet enn at Independent og Bragade Øst tydeligvis er positive til han! Deler i så fall ikke deres optimisme.
          negativ optimist!

Comment

Når slippes katta ut av sekken ?

Comment

Håper ikke det er Knudtzon i allefall. Spillt 44 kamper og scora 2 mål for bittelillestrøm, og for Liiin 66 kamper og kun 4 mål. (ref Wikipedia) Ikke en spiller jeg ser for meg skal forsterke laget i alle fall. I tillegg er han vestkant soss som visstnok er Stabæk supporter. Blir veldig veldig veldig skuffet om det er han det er snakk om....
              Hater,hater,hater bergen by!!!

Comment

Originally posted by enga View Post
                Tipper Jan Gunnar Solli. Dem har vell ferie i USA nå, kommer vell fra østlandet og kunne sikkert ha spilt i Enga.

Case closed!
                Så han i sentrum igår.

Comment

Originally posted by Brigade Øst View Post
                  Har vi samme venner Independent...?

Jeg har nemlig hørt nøyaktig det samme om vi tenker på samme mann. Spennende kar jeg håper vi får!
                  Troverdig.

Og enda mindre troverdig at du er utelukkende positiv.

Comment

Originally posted by ValleX View Post
                    Når slippes katta ut av sekken ?
                    Det er vanskelig å si konkret, men ettersom det per nå står mellom to klubber vil det neppe ta altfor lang tid. Jeg vil tro at spilleren er interessert i å være med på hele oppkjøringen til sin nye klubb hvertfall.

Comment

Originally posted by independent- View Post
                      Det er vanskelig å si konkret, men ettersom det per nå står mellom to klubber vil det neppe ta altfor lang tid. Jeg vil tro at spilleren er interessert i å være med på hele oppkjøringen til sin nye klubb hvertfall.
                      Kan du være så snill og avkrefte Knudtzon????

Comment

Originally posted by panzerkris View Post
                        Kan du være så snill og avkrefte Knudtzon????
                        Hehe. Det bryter litt mot mine tidligere statements å kommentere enkelttilfeller. Men jeg ønsker ikke at noen av mine medsupportere skal frykte at det er en bøffel - så jeg kan avkrefte Knutdzon.

Comment

Hehe. Det bryter litt mot mine tidligere statements å kommentere enkelttilfeller. Men jeg ønsker ikke at noen av mine medsupportere skal frykte at det er en bøffel - så jeg kan avkrefte Knutdzon.
                          Tusen tusen takk Nå kan jeg være like spent som resten her. Tror du vi vet no før uka er over? Eller må vi vente til ny-året? Kjenner det er spennende med silly season jeg....

Comment

Troverdig.

Og enda mindre troverdig at du er utelukkende positiv.
                            Vil du jeg skal skrive hvem det er?
                            Vi er St.Hallvards menn

Comment

Originally posted by Brigade Øst View Post
                              Vil du jeg skal skrive hvem det er?
                              Noen ekstra hint hadde vært konge!
                              - Magnus Fjeld

Vålerenga - Tro. Håp. Kjærlighet. <3

Comment

Originally posted by panzerkris View Post
                                Tusen tusen takk Nå kan jeg være like spent som resten her. Tror du vi vet no før uka er over? Eller må vi vente til ny-året? Kjenner det er spennende med silly season jeg....
                                Litt usikker på det. Det jeg vet er at det står mellom to klubber per nå, og at dette avhenger av flere ting. Kan skje noe den nærmeste tiden, men det kan også drøye til over nyttår.

Comment

Working...
                                X