Erling Knudtzon kan passe til beskrivelsen her. Jeg vet at Odd er på banen i forhold til han.
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Spiller muligens klar for Enga en gang i fremtiden
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Nei, han er ikke noe annet enn rask, men er det noen som har sagt at han skulle være så fordømt god?
Han passer til beskrivelsen ung, norsk, overraskende. Han vil jo også ha grunner til å velge en Oslo klubb som er nevnt her.Rekdal har levert varene: Cupmester 2002, seriesølv 2004 og seriegull 2005
Comment
-
Originally posted by Teern View PostNei, han er ikke noe annet enn rask, men er det noen som har sagt at han skulle være så fordømt god?
Han passer til beskrivelsen ung, norsk, overraskende. Han vil jo også ha grunner til å velge en Oslo klubb som er nevnt her.negativ optimist!
Comment
-
Originally posted by Teern View PostNei, han er ikke noe annet enn rask, men er det noen som har sagt at han skulle være så fordømt god?
Han passer til beskrivelsen ung, norsk, overraskende. Han vil jo også ha grunner til å velge en Oslo klubb som er nevnt her.
Comment
-
Håper ikke det er Knudtzon i allefall. Spillt 44 kamper og scora 2 mål for bittelillestrøm, og for Liiin 66 kamper og kun 4 mål. (ref Wikipedia) Ikke en spiller jeg ser for meg skal forsterke laget i alle fall. I tillegg er han vestkant soss som visstnok er Stabæk supporter. Blir veldig veldig veldig skuffet om det er han det er snakk om....Hater,hater,hater bergen by!!!
Comment
-
Originally posted by independent- View PostDet er vanskelig å si konkret, men ettersom det per nå står mellom to klubber vil det neppe ta altfor lang tid. Jeg vil tro at spilleren er interessert i å være med på hele oppkjøringen til sin nye klubb hvertfall.Hater,hater,hater bergen by!!!
Comment
-
Originally posted by independent- View PostHehe. Det bryter litt mot mine tidligere statements å kommentere enkelttilfeller. Men jeg ønsker ikke at noen av mine medsupportere skal frykte at det er en bøffel - så jeg kan avkrefte Knutdzon.Nå kan jeg være like spent som resten her. Tror du vi vet no før uka er over? Eller må vi vente til ny-året? Kjenner det er spennende med silly season jeg....
Hater,hater,hater bergen by!!!
Comment
-
Originally posted by panzerkris View PostTusen tusen takkNå kan jeg være like spent som resten her. Tror du vi vet no før uka er over? Eller må vi vente til ny-året? Kjenner det er spennende med silly season jeg....
Comment
Comment