Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Spiller muligens klar for Enga en gang i fremtiden

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Brigade Øst View Post
    Vil du jeg skal skrive hvem det er?
    Mulig jeg er overtroisk her nå, men mener bestemt at om navnet publiseres her, så øker det muligheten for at han ikke signerer. :-) Vi klarer nok alle å vente noen dager til.
    Geir Bergerud

En By, Ett Lag

Comment

Originally posted by geirb View Post
      Mulig jeg er overtroisk her nå, men mener bestemt at om navnet publiseres her, så øker det muligheten for at han ikke signerer. :-) Vi klarer nok alle å vente noen dager til.
      Det er en grunn til at navnet sjelden publiseres. At enkelte skal score billige poeng når en person sitter på informasjon er intet nytt.

Comment

[QUOTE=MagnusFjeld;270185]Kriterier:

Norsk.
        Ikke spilt i Vålerenga.
        Alder: 18-26 år. (Mest sansynlig 20-24)
        Posisjon: Offensiv Midtbane, Ving eller Spiss.
        Spilleren vil komme som en liten overaskelse på de fleste.
        Vi kjemper med en annen TL klubb, sjansen for å få han er ca 50/50,
        men spilleren vil mest sansynlig velge vålerenga av naturlig årsaker.
        Independent mener det ville vært sløseri å signere Mix, det tolker jeg som sløseri
        pga overflod av sentrale midtbanespiller, altså tror jeg det er snakk om en ving eller spiss.

Spillere man kan utelukke på bakgrunn av kriteriene, eller fordi de er utelukket av Independent:

Mix
        Bjørn Helge Riise
        Petter Vaagan Moen
        Marcus Pedersen
        John Carew
        Joshua King
        Daniel Braaten
        Ardian Gashi
        Daniel Fredheim Holm
        Thorstein Helstad
        Morten Gamst Pedersen
        Fredrik Strømstad
        Jan Gunnar Solli
        Daniel Bamberg
        Celso Borges
        Ole Jørgen Halvorsen
        Erik Huseklepp
        Øyvind Hoås
        Morten Giæver

Spillere som kan være aktuelle:

Alexander Søderlund
        Thomas Drage
        Espen Børufsen
        Ørjan Hopen
        Torgeir Børven
        Christer Kleiven
        Alexander Søderlund
        Tarik Elyounoussi
        Flamur K

Dette er en liste fra alle utenlandske spillere med Norsk pass.

http://www.hoelseth.com/noproff/noproff-presens.html

Liban Abdi, Ving/spiss 23 år. Plukket opp i akademiet til sheffield før han ble frigjort derifra 2010, spiller nå Ferencváros Ungarn. Kommer opprinnelig fra Oslo

Tordbjørn Agdestein 20år, spiss.

Er vel de eneste andre enn Flamur K av de norske spillere som spiller i utlandet som det kan være snakk om. Ellers så er det nødt til og være en i Norge.

Men de tidligere utalelsene fra exo vil også si at det er en spiller vi vet hvem er og det er små muligheter for at vi vet hvem noen av disse er.

Med mindre vi av en eller annen absurd grunn klarer og plukke opp Berisha eller De Lanly så vet ikke jeg hvem dette kan være snakk om.

Comment

Eller kanskje kamara, Nordkvele eller keita.

http://www.youtube.com/watch?v=osePgaXDjP4

youtube video av livan abdi

Comment

Nordkvelle har allerede signert for Viking.

Comment

Originally posted by Muppetkokken View Post
              Nordkvelle har allerede signert for Viking.
              Brann. Ellers gøy å få litt fart her inne igjen.

Comment

Prøver meg på Dag Alexander Olsen jeg da. Tilbake etter langtidsskade og milevis unna førstelagsspill. Bør passe som hånd i hanske. Forholdsvis ung og fra en by med et stort universitet.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                  Men ryktet er uten link, så da må vel de siste 3 sidene slettes.

Comment

Originally posted by Gurkemeie View Post
                    Men ryktet er uten link, så da må vel de siste 3 sidene slettes.
                    Who cares ?

Ryktet er innenfor satte grenser for tråden.
                    EVIG VIF

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                      Brain-fart fra min side. Han har signert for en klubb på Vestlandet!

Comment

Jeg tror ikke Indep er en sånn type som sitter å slenger ut rykter i løse luften, men jeg blir aldri sikkert på nett. Det er jo veldig lett for han å eventuelt vri seg unna om Enga ikke henter en spiller. Eller for å snu dette, så kommer Enga helt sikkert til å hente en spiller og da er det jo bare for Indep og si at det var den spilleren han mente.

Som sagt så har vi vell hørt om mange "rykter" dem siste årene uten at det skjedde så mye. Men Indep er litt mer troverdig person da.

Comment

Originally posted by enga View Post
                          Jeg tror ikke Indep er en sånn type som sitter å slenger ut rykter i løse luften, men jeg blir aldri sikkert på nett. Det er jo veldig lett for han å eventuelt vri seg unna om Enga ikke henter en spiller. Eller for å snu dette, så kommer Enga helt sikkert til å hente en spiller og da er det jo bare for Indep og si at det var den spilleren han mente.

Som sagt så har vi vell hørt om mange "rykter" dem siste årene uten at det skjedde så mye. Men Indep er litt mer troverdig person da.
                          Nå er det vel flere som også har hørt dette rykte og som "vet" hvilke spiller det er snakk om.

Comment

Originally posted by 1/2VorseN View Post
                            Nå er det vel flere som også har hørt dette rykte og som "vet" hvilke spiller det er snakk om.
                            Om det er det "ryktet" som går rundt på twitter så vet vell egentlig halve Norge det!

Comment

Om det er det "ryktet" som går rundt på twitter så vet vell egentlig halve Norge det!
                              Snakker vi da om en som har spillt i Oslo før, og i den siste tiden har spillt på vestlandet et sted? Han er den eneste jeg har hørt om i allefall......
                              Hater,hater,hater bergen by!!!

Comment

Nei det er en annen person som også har hørt fra "sikre skilder" om at vi holder på og signe en ny spiller og også vet hvem det er.

Comment

Working...
                                X