Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Carnegie Elite Tournament

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

1-1 etter 30 min. Monir BenMoussa putta

M

Comment

2-1 Enga. Zahid. En av de beste Engaspillerne til nå i turneringen. Veldig bra driv når han setter fart.

Comment

Med unntak av scoringene i dag, så syns jeg Enga har vært alt for dårlige på avslutninger. Har sett de fleste kampene i Engas gruppe, siden jeg har vært syk, og FCK har imponert meg med gode avslutninger. Der er Enga flere skritt bak. Det blir liksom litt for løst og sleivete.. litt nervøst!

Dette Enga-laget har svært mange gode individualister som har imponert meg. Fysikken til Alba, farten til Bojang osv.. Teknikken til spillerne, bl.a Qaka og Zahid, er det heller ikke noe å si på. Men samspillet syns jeg mangler en del.. Det blir for mange ego spillere på ett og samme lag. Der var FCK overlegne, og årets fck-lag er kanskje det beste juniorlaget jeg har sett sånn sett. Men syns Engaspillerne innehar bedre nærteknikk.

Dette kan bli bra dette her! Få opp Bojang og Alba, og kanskje en til.. la de kjenne på det å spille matcher med a-laget og la kanskje noen av de få prøve seg.

Og gi Qaka veksthormoner i Messi-stil.. gi han mere muskler.. og han vil bli svært svært god
        Jeg holder jo alltid med dommer’n

Fagermo 2020

Comment

de var flinke på straffer da!!!

Comment

Originally posted by wanderer View Post
            Med unntak av scoringene i dag, så syns jeg Enga har vært alt for dårlige på avslutninger. Har sett de fleste kampene i Engas gruppe, siden jeg har vært syk, og FCK har imponert meg med gode avslutninger. Der er Enga flere skritt bak. Det blir liksom litt for løst og sleivete.. litt nervøst!

Dette Enga-laget har svært mange gode individualister som har imponert meg. Fysikken til Alba, farten til Bojang osv.. Teknikken til spillerne, bl.a Qaka og Zahid, er det heller ikke noe å si på. Men samspillet syns jeg mangler en del.. Det blir for mange ego spillere på ett og samme lag. Der var FCK overlegne, og årets fck-lag er kanskje det beste juniorlaget jeg har sett sånn sett. Men syns Engaspillerne innehar bedre nærteknikk.

Dette kan bli bra dette her! Få opp Bojang og Alba, og kanskje en til.. la de kjenne på det å spille matcher med a-laget og la kanskje noen av de få prøve seg.

Og gi Qaka veksthormoner i Messi-stil.. gi han mere muskler.. og han vil bli svært svært god
            Husk at FCK er midt i sesongen, vi er i ferd med å etablere et "nytt" juniorlag og har ikke startet sesongen.
            Det er en vesentlig forskjell.
            Hvis samme lag møter hverandre i august, tror jeg nok resultatet ville vært annerledes.
            Uansett, flere spennende spillere på juniorlaget som vi forhåpentligvis får glede av i mange år.
            "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

I tillegg mente jeg en av trenerne til Vålerenga sa at Vålerenga hadde ett av de yngste lagene i turneringen, teller litt det også. Ser fremgang fra i fjor hvor de vel spilte om syvende og åttendeplass. Om vi er blitt bedre eller de andre lagene er blitt dårligere er vel en annen diskusjon men uten tvil så er det mye potensiale i dette laget.
              FULL PAKKE!

Comment

Working...
              X