Dårligste coverup historien ever...
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Haakonsen slutter
Collapse
X
-
Jakten på ny sportsdirektør har ikke startet.
http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...artid=10075570
Martin får fullmaktene til Truls foreløpig.
Viljugrein og sportslig utvalg mere på banen.
Blir spennende å se hvordan man skal få kabalen til å gå opp.
Hadde jeg vært styreleder så hadde jeg ringt Bengt imorgen tidlig.EVIG VIF
Comment
-
Originally posted by Bojan View PostJakten på ny sportsdirektør har ikke startet.
http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...artid=10075570
Martin får fullmaktene til Truls foreløpig.
Viljugrein og sportslig utvalg mere på banen.
Blir spennende å se hvordan man skal få kabalen til å gå opp.
Hadde jeg vært styreleder så hadde jeg ringt Bengt imorgen tidlig.
Comment
-
Originally posted by Bojan View Postmen står ikke noe om der hvorfor han er så godt skikket for jobben som sportsdirektør for vif?
Har han en lang meritt liste, eller er han en folkefavoritt slik som vår egen bojan?
Comment
-
Originally posted by phingoc View Postok.men står ikke noe om der hvorfor han er så godt skikket for jobben som sportsdirektør for vif?
Har han en lang meritt liste, eller er han en folkefavoritt slik som vår egen bojan?
Stikkord får bli godt mediatekke,snakker rett fra levra,fotballkunnskap og VIF-gutt.
Spilte i mange år på Vålerenga og trente Drøbak-Frogn + Skeid.
Han har også vore bankmann i Nordea, journalist i Dagens Næringsliv, redaktør i Skattebetalarforeininga, redaktør i FireFireTo og fotballspaltist i Dagbladet, VG og Nettavisen.
Sist fotballekspert i TV2.EVIG VIF
Comment
-
Originally posted by ValleX View PostI Vg står følgende " Bakgrunnen er at det er uenighet om hvordan elitedelen i klubben skal drives i fremtiden" ...
....
Lykke til videre til Haakonsen. Han var da med på en cuptriumf og et flott seriesølv...
(og er 'antatt uskyldig inntil det motsatte er bevist').
Comment
-
Originally posted by VIFpatriot View PostBengt er spennende på mange områder, men mitt spørsmål er om han har et stort nok kontaktnett innen fotballen. Tross alt "ganske" viktig i den stillingen.Let's have it!
Comment
-
Originally posted by Bojan View PostMå bli en slags folkefavoritt det da
Stikkord får bli godt mediatekke,snakker rett fra levra,fotballkunnskap og VIF-gutt.
Spilte i mange år på Vålerenga og trente Drøbak-Frogn + Skeid.
Han har også vore bankmann i Nordea, journalist i Dagens Næringsliv, redaktør i Skattebetalarforeininga, redaktør i FireFireTo og fotballspaltist i Dagbladet, VG og Nettavisen.
Sist fotballekspert i TV2.Kommer aldri til himmelen.
Kommer aldri til hælvete.
Jeg forblir i skjærsilden.
Comment
Comment