Originally posted by Bojan
View Post
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Haakonsen slutter
Collapse
X
-
-
Jakten på ny sportsdirektør har ikke startet.
http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...artid=10075570
Martin får fullmaktene til Truls foreløpig.
Viljugrein og sportslig utvalg mere på banen.
Blir spennende å se hvordan man skal få kabalen til å gå opp.
Hadde jeg vært styreleder så hadde jeg ringt Bengt imorgen tidlig.
Leave a comment:
-
Enig. Pressemeldingen er såpass fiffig formulert at det er vanskelig å være sikker på hva som ligger i den
Leave a comment:
-
Tror faktisk ikke dette har noe med Stengel og gjøre...
Men uansett takk for innsatsen og lykke til videre, skal bli spennende med nye koster på den fronten.
Leave a comment:
-
Da får vi se hvem som kommer inn da.Ville ikke sjokkert meg om Mr Eriksen er den som tar over!
Leave a comment:
-
Hadde vært utrolig gøy med Bengt Eriksen. Han var jo førstevalget etter at Jan Erik Aalbu sa opp. Dog takket han jo nei, kan være pga MA sin mange roller i klubben på den tiden? Uansett takk for nå TH og lykke til videre!
Leave a comment:
-
I Vg står følgende " Bakgrunnen er at det er uenighet om hvordan elitedelen i klubben skal drives i fremtiden" ...
Leave a comment:
-
Håper styret prøver å hente FFKs sportsdirektør Joachim Jonsson. Tippeligaens beste sportsdirektør.
Leave a comment:
-
Ikke overraskende at Truls nå slutter.
Vi trenger litt nytt blod og tanker inn.
Lykke til videre.
Når det gjelder erstatter for Truls så spørs det hva vi ønsker i den rollen.
Er det en mann med mediatekke,sportslig kompetanse og VIF-hjerte så er Bengt den rette mannen.
Hvis man ønsker enten bedre scoutingkompetanse kan Joachim Jonsson fra FFK være et godt valg.
Uansett så håper jeg vi får en pressekonferanse i løpet av uka der ny sportsdirektør blir presentert.
Sånn situasjonen er nå der Martin har fullmaktene til sportsdirektør holder ikke i lengden.
Leave a comment:
-
Originally posted by Arnehgr View PostEr det noe i spekulasjonene om Bengt Eriksen?
Er i tillegg usikker på kjemien mellom Martin og Bengt?
Leave a comment:
-
Originally posted by olemartinboy View PostInge Andre Olsen?
Ellers er vel ikke Morgan headhunta til et liv bak murene heller.
Leave a comment:
-
Originally posted by j_robber View PostEr i det hele tatt noen andre realistiske kandidater der ute?
Leave a comment:
Leave a comment: