Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Akademi i Afrika

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by san Paolo View Post
    Apropos Diof-gutta. Molde hadde suksess med dem, ja.
    Her er, iflg. Vågenes som henta dem, en av grunnene til dette: Integrering via å gå på lokal Folkehøyskole!

http://fotball.aftenposten.no/forste...icle223266.ece

Veit bare om Rønningen Folkehøyskole i Oslo. Hva med å sende gutter fra "Diouf-akademiet" dit? Evt til en annen fhsk. i Oslo... (Lurer av og til på hvor "integrert og velkommen" Sidouine Ossou følte seg i fjor...)

bra poeng, og ikke minst kanonbra artikkel

Så flere ganger at Sid loffa rundt valle, ensjø og helsfyr område muttters alene. Spesielt i de periodene han var skadet på andrelaget. Ikke utenkelig at integreringen av en tass som kun prater fransk kunne vært noe. Molde skapte noe stort ut av gutta sine.

Ikke for å skryte av bøflene, men de opprettet vel noen form for bokollektiv for sine nigerianere i LSK land et sted. Det gikk forsåvidt på tv også, hvordan han ene ansatte tok vare på disse 3-4 gutta. Det virket ikke helt dumt det heller.
    Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Kanskje vi skal sende spanjolen på Rønningen Folkehøgskule, så han blir godt integrert?

Neida, fin artikkel, og viktige poenger å ta med seg når man nå skal slå seg på import av unge afrikanere.

Comment

Originally posted by usbenga View Post
        Kanskje vi skal sende spanjolen på Rønningen Folkehøgskule, så han blir godt integrert?

Neida, fin artikkel, og viktige poenger å ta med seg når man nå skal slå seg på import av unge afrikanere.

haha

ja det hadde vært noe

Greit å få inn basis-norsk-kunnskapen. Det viktigte man lærer på Folkehøgskuler er jo å drekka mer. Med mindre man er på sørlandet, da lærer man salmer og drekka mer i skjul.

Comment

Da går vi tilbake til dagsorden:
          Vålerengas planer om eget akademi i Afrika, ikke integreringspolitikken Vålerenga har, eller ikke har gjort, med non-EØS-signeringer.
          Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
          [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

her er en interessant videosnutt fra akademiet til Feyenoord for de spesielt interesserte: http://fotball.aftenposten.no/webtv/index.jsp?id=102040

Comment

Det hadde vært interessant å fått høre enda litt mer om ambisjoner og status på dette området. Anyone fra klubben?

Comment

Gleder meg til vi får talentene fra Afrika.

Comment

Originally posted by lokalhelt View Post
                  Gleder meg til vi får talentene fra Afrika.
                  Ja, de er nok rett rundt hjørnet nå....

Comment

Working...
                  X