Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Solskjær ønsker Harmeet Singh

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Solskjær ønsker Harmeet Singh

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...artid=10076152

Hva tror dere?
    Personlig blir hatet mot Molde kun større.

Lurer på hvem Molde egentlig tror dem er. Utenom nåden fra Røkke, og en oppsving med Solskjær, er det en liten filleklubb. Selger vi en viktig spiller til dem, er det bare å legge ned.

Comment

Klart Molde har pondus.

De har norges beste manager, han vet hva som skal til og har bevist det.
      De kjøper spillere som passer lagets måte å spille på, kun unge spillere som de igjen kan selge videre.

Norges beste trenerteam,god økonomi og langsiktighet.

Vi har ingen av delene for øyeblikket - - men vi har de fineste draktene.

Comment

Originally posted by ValleX View Post
        Klart Molde har pondus.

De har norges beste manager, han vet hva som skal til og har bevist det.
        De kjøper spillere som passer lagets måte å spille på, kun unge spillere som de igjen kan selge videre.

Norges beste trenerteam,god økonomi og langsiktighet.

Vi har ingen av delene for øyeblikket - - men vi har de fineste draktene.

Helt enig.De gjør alle ting riktig for å etablere seg som et topplag i Norge,ikke bare nåtid men på lang sikt! Noe amatørene på valle har enormt masse å lære av.

Comment

Det er da overhode ingenting galt i å prøve... Han viser med dette at de seriøst ønsker å forsterke laget.. Det er (eller i hvertfall burde være) en supporters våte drøm. At sjefen er offensivt på markedet...

Mer enn vi kan si om vår egen. For orden skyld. Det gjør ingenting om han gjør ordene mine til skamme. Ved at han jobber beinhardt i kulissene. Vi kan i hvertfall håpe

Comment

Føkk Solskjær, sier jeg!

Han kan holde de klissete fiskeslografserne sine langt unna våre beste menn.
            kjøp deg noen andre din selvrettferdige dritt.

Den dagen vi mister våre største talenter til MOLDE (!!!), da er det faen ikke store ambisjonsnivået igjen på valle...
            Last edited by g-maZta; 20.01.2012, 21:37. Reason: gram

Comment

Originally posted by g-maZta View Post
              Føkk Solskjær, sier jeg!

Den dagen vi mister våre største talenter til MOLDE (!!!), da er det faen ikke store ambisjonsnivået igjen på valle...

Amen. De har Røkke som spytter penga sine inn i bygda. De har Solskjær som gjør en god jobb. Men de er fortsatt Molde, en miniklubb som nettopp tok sitt første seriegull. Som sagt, selger vi til Molde, kan sportslig ledelse pelle seg vekk. Men jeg regner med at det ikke er tema engang. Det får være grenser.

Comment

Originally posted by g-maZta View Post
                Føkk Solskjær, sier jeg!

Hm... var da voldsomt...
                Klarer ikke helt å se Solskjær som en 'selvrettferdig dritt'.
                Noen motstandere er faktisk ålreite folk. Jeg regner Solskjær som en slik en.

Men er ellers enig i at det er totalt på trynet å bare tenke på selge en av våre bedre spillere til en "medalje-konkurrent" (For ambisjoner om medalje det bare skal vi ha! Right Martin?) Solskjær har seff lov til å prøve seg, men det får bli med forsøket.

Comment

Originally posted by san Paolo View Post

Men er ellers enig i at det er totalt på trynet å bare tenke på selge en av våre bedre spillere til en "medalje-konkurrent" (For ambisjoner om medalje det bare skal vi ha! Right Martin?) Solskjær har seff lov til å prøve seg, men det får bli med forsøket.
                  Hadde jeg vært sjef i VIF så hadde jeg svart med at da ønsker vi Wolf Eikrem og Hovland.
                  Eventuelt 20 millioner, så hadde denne saken blitt lagt død rimelig fort antar jeg.

Så hadde jeg spurt meg om hvem som egentlig vil bo i Molde by.
                  Hva har egentlig det stedet å tilby?
                  EVIG VIF

Comment

Working...
                  X