Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Samletråd: Motstanderlagenes treningskamper/oppkjøring

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Samletråd: Motstanderlagenes treningskamper/oppkjøring

Kanskje noen får ro i kroppen og litt mindre nerver når jeg kan opplyse om at Rosenborg tapte årets første treningskamp 0-1 mot andredivisjonslaget Byåsen.

TV 2 har mer om det.

LD.
    Vålerenga - Oslos stolthet

Motstanderlagenes treningskamper/oppkjøring

http://fotball.aftenposten.no/trenin...icle221203.ece

Tror Molde kommer til å slite tungt i år. Greier jo ikke slå et 2. div lag i januar engang.. FUS PÅ GULLET!
    negativ optimist!

Comment

først ryker rævBK på en smell, nå molde. Dette blir en morsom sesong. Shotgun på gull
      Last edited by dikern; 24.01.2012, 01:07. Reason: Fjern FEM smileys... :S
      Twitter: @oyvindni

Comment

Som KBK-supporter (slapp av... laget ligger på 3.plass på lista =) så var dette gledelig. Men var temmelig forbannet i går da jeg fant ut at Sumo hadde droppet å vise kampen i siste liten. Hadde kjøpt inn pizza, sumo-kontoen var i boks og skulle bare finne kampen.... men....

Anyway, Molde stilte med et temmelig B-preget, og vel så det, lag. Vil vel påstå at startlaget vårt mot Nesodden og KFUM var bedre enn det Molde stilte med. Har ikke 100% oversikten over laget til KBK, men av det jeg fikk med meg så testet de ut en ny keeper, samt at deres storscorer - Torske - hadde forsvunnet. Enda mer gledelig er det når det er Geir Bakkes debut-kamp =) Så får vi se om Jan Banan kan score like mye som Torske.

Uansett en bra prestasjon av KBK uansett!

Min drøm er Enga mot Kbk i TL =)
        Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

I dette øyeblikk ligger det nye "super" lillestrøm under mot Sarpsborg. De har ikke vært noe imponerende i det hele tatt.
          Nå blir det gull til oss folkens
          Twitter: @oyvindni

Comment

Working...
          X