Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Avslutningstrening (VIF-TV)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Avslutningstrening (VIF-TV)

Hvem står i mål her ?? han virker jo totalt uinterresert og teknisk meget svak...

http://webtv.tv2.no/webtv/?progId=589754

Ellers er det jo ett par tekniske finesser.. men jeg liker best når det smeller på få touch
    ....

Tråkk på en KANARI

Originally posted by 2m@s View Post
    Hvem står i mål her ?? han virker jo totalt uinterresert og teknisk meget svak...

http://webtv.tv2.no/webtv/?progId=589754

Ellers er det jo ett par tekniske finesser.. men jeg liker best når det smeller på få touch
    Var morro å se avslutter egenskapene som ligger gutta igjen, var også morro/spennende å se intervjuet med Bergdølmo. Begynner jo nesten å få troa på at vi kan gjøre en 2010 sesong igjen, hvis ikke bedre.
    BTW: må si det også gleder meg at RBK må kutte 30mill, dette var kanskje den beste nyheten idag
    "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Artig innblikk, men likevel lurer jeg litt på hvorfor det ikke er noen forsvarsspillere som presser skikkelig og en ordentlig keeper i mål. Med forsvarsspellere som presser må da utbyttet bli langt større?
      Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
      [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Originally posted by qxvrea View Post
        Artig innblikk, men likevel lurer jeg litt på hvorfor det ikke er noen forsvarsspillere som presser skikkelig og en ordentlig keeper i mål. Med forsvarsspellere som presser må da utbyttet bli langt større?
        å bare få skyte (selv om det er en dårlig keeper) hjelper på selvtillit. noe som det har viktet som om de har manglet en stund nå.

Comment

Det virker som det er mye mer positivitet og optimisme i laget enn på veldig lenge (basert på et par VIF-TV-intervjuer), samt at det ikke er så stort forventningspress i år som det var i fjor. Bare det gjør at vi har mye bedre forutsetninger for en god sesong. TL er såpass jevn og tilfeldig at bare innsats og vilje kan føre til en god slump med poeng. Synes vi mangla litt tæl i fjor.

Comment

Herlig avsluttningsteknikk både hos Fellah og Håvard. Ellers synes jeg Koné ser langt mere fit ut fysisk enn i fjor. Sånne ting som dette som gjør at man begynner å glede seg til sesongstart igjen.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
              Ellers synes jeg Koné ser langt mere fit ut fysisk enn i fjor. Sånne ting som dette som gjør at man begynner å glede seg til sesongstart igjen.
              Har lagt merke til det selv.
              Hvis Koné får trent godt framover så blir dette veldig spennende.

De 4 offensive spillerne på dette klippet har forøvrig veldig mye kvalitet i seg
              EVIG VIF

Comment

Spennende angrepsrekke dette, og med Kone i form, så har han gode kamerater både bak seg og på sidene hvis han vil. Hvis denne gjengen holder seg skadefri, så tror jeg absolutt på at de kan utgjøre et farlig offensivt vålenga i sesongen som kommer.

Så er jeg spent på hva som skjer på høyrevingen. Selger de Mos, som i mine øyne er OK ettersom jeg ikke tror han putter like mye i vårt system som i TILS 442, så har vi Dawda, Berre og Ibba, og kanskje en Ossou eller Stoor i denne rollen? Kan bli spennende.

Comment

Working...
                X