Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vintervindu 2012: Bekreftede overganger

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Da er det bekrefta på vif.no

Lån frem til 1. August, opsjon på kjøp.

Velkommen til Vålerenga!

Comment

Originally posted by qxvrea View Post
      Martin Andresen, Lasse Vangstein og Joachim Thomassen sitter på ett rom og forbereder pressekonferansen.

-Hva bør jeg si, utbryter en tydelig forvirret Thomassen, dette her er nytt for meg, masse fans og greier!

-Du bør si noe om at du gleder deg til å spille i Vålerenga, for det gjør du vel? Spør Andresen.

-Ja, også må du si at du gleder deg til å spille foran Klanen på Ullevaal, sier Vangstein lurt og fortsetter, fotballsupportere er nemlig slik at de tror på alt spillere sier. Bare dere åpner munnen så er det sant. Så si det om Klanen og Ullevaal, så er du en supporterfavoritt.

-Ja, sier Andresen, det er faktisk sant. Si det du, så går det fint.

Jeg gleder meg til å spille foran Klanen på Ullevaal sa Thomassen på pressekonferansen, og alle Klanens forumnisser gikk rett på limpinnen fordi Vålerengas nye spiller sa det samtlige fotballspillere er programforplikta til å si når de skifter klubb.

Bra spiller, bra overgang, bra fornavn. I Fredrikstad henter de spaden, her henter vi gullpuss!
      Hvilken limpinne?
      Tror ikke Thomassen var så forvirra. VIF har større potensiale enn FFK, VIF har flere supportere og mer trøkk enn FFK. Er en klar "oppgradering" for JT å gå til VIF.
      Det han sier kan sees på som en klisjé, men som mange (de fleste?) klisjéer, så er de ikke så langt fra virkeligheta.

Hadde hatt større problemer med å tro en spiller som hadde sagt noe a lá:
      'Ja, Klanen lager bra med liv - mer enn jeg er vant til - men det betyr egentlig lite for meg...'

Comment

Simon Larsen klar for Enga!

http://www.vif-fotball.no/article3348019.ece

og

http://www.vif-fotball.no/article3348023.ece

herlig!

Comment

KONGE!!!! Er veldig spent på denne spillern.

Comment

Møtte vår kjære Marcus Pedersen på byen for 1 1/2 time siden. Drinker i begge hender og en fantastisk latter.
            Lover godt for 2012..

Comment

Originally posted by Robinho View Post
              Møtte vår kjære Marcus Pedersen på byen for 1 1/2 time siden. Drinker i begge hender og en fantastisk latter.
              Lover godt for 2012..
              ja, torsdager er vel best å gå ut på for folk på hans alder.

Comment

Jeg stiller meg undrene til at mos sier nå i en artikkel på aftenposten at han ikke stresser med å spille. Men det var jo derfor han dro til tromsø? Han sa jo at han er nå i en alder hvor man trenger mye spilletid. Hvorfor ville han dra fra vif da?http://fotball.aftenposten.no/intern...icle230359.ece

Comment

Originally posted by AlexElskerVif View Post
                  Jeg stiller meg undrene til at mos sier nå i en artikkel på aftenposten at han ikke stresser med å spille. Men det var jo derfor han dro til tromsø? Han sa jo at han er nå i en alder hvor man trenger mye spilletid. Hvorfor ville han dra fra vif da?http://fotball.aftenposten.no/intern...icle230359.ece
                  Men det er jo et år siden han var i en alder der han måtte spille. Nå er han tydeligvis i en alder der han ikke må spille.
                  In the beginning the Universe was created.
                  This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                  - Douglas Adams

Comment

Originally posted by JohnF View Post
                    Men det er jo et år siden han var i en alder der han måtte spille. Nå er han tydeligvis i en alder der han ikke må spille.
                    Hvorfor skulle han ville spille ? Nå fylles jo kontoen opp, og alt han Trenger å gjøre er å leke litt med ball sammen med resten av laget på treninger.
                    #golddiggers

Comment

Working...
                    X