Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Føler med VIF

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Føler med VIF

Fant ikke denne, så jeg leggern ut....

Føler med VIF

Erik "Panzer"Hagen og Steffen Iversen jubler over landslagets opptur, men lider med gamleklubben Vålerenga.

http://fotball.aftenposten.no/elites...ticle64152.ece

https://m.youtube.com/watch?v=jkhpZoPOfZI

Re: Føler med VIF

At Panzer føler med Enga er hevet over enhvert tvil.

Men at Ivers også gjør det,tviler jeg mye mer på ...Var det igår(eller dagen før) hvor han i avisene kritiserte Enga for ditt og datt,sa at Klanen skremmer spillere bort osv....

Nei Ivers,hold bare kjeft du....Du er jo faen meg mer i media med dine uttalelser enn Mini,Karl Petter og Nordli til sammen...

statistikk er kun svart-hvit,og livet er ikke svart-hvit..

Comment

enig!!

ivers kan bare holde den stygge kjeften sin lukket og låst, vaffal i vålerengasammenheng! vi er ferdig med deg, du er ferdig med oss!

terje

Comment

Kan nok til en viss grad tro Ivers her.. Han har vel tross alt en del kompser blandt spillergruppa. Men når det kommer til klubben i helhet, sammen med klanen tror jeg nok ikke han deler entusiasmen..

Panzer er en kjernekar uansett!

Comment

Hater jævla judas Iversen - Hvem tror han han er som kan be klanen om å holde kjeft når spillere stikker engai ryggen - for så å si at han føler sånn med oss - jævla tofaced kvisetryne.

Panzer er en legende og bør ikke bli nevnt i samme setning som Iversen en gang - makan til klasseforskjell når det gjelder integritet!
          Panzer er gud og Vålenga min rellion

Comment

Sitat: Den tir, 05 september 2006 11:37 skrev j_robber:

> Kan nok til en viss grad tro Ivers her.. Han har vel tross alt en del kompser blandt spillergruppa. Men når det kommer til klubben i helhet, sammen med klanen tror jeg nok ikke han deler entusiasmen..

> Panzer er en kjernekar uansett!

Jeg tror Steffen på at han føler med Vålerenga, ikke bare fordi han har spilt her, men også fordi faren hans gjorde det da han ble født og omtrent hans (Steffens altså ) tre første leveår.

Men angående Gashi kommentaren får jeg bare gjenta meg selv (og andre her inne): Han ble hetset selv av Rosenborg-supporterne (velfortjent!), men det stoppet ikke han fra å søke seg tilbake til RBK.

Dessuten er jeg enig i at han fint kan holde kjeft om ting han ikke har noe med.
            mvh

Ogni M

Comment

Jeg tror på Steffen som sier at han har følelser for Vålerenga,men synes det er merkelig at han er så opptatt av å uttale seg som hva klanen skal gjøre og på hvordan vi skal ta igjen de 8 poengene vi er bak laget hans.
              Blårøde brødre

Comment

Jeg tror ikke Ivers skal være alt for stor i kjæften - hadde vi slått RBK, som vi absolutt burde på Lærkendal - så hadde det vært 2 poeng mellom oss... - det er ikke så stor forskjell mellom RBK og VIF i år som Ivers vil ha det til..
                Panzer er gud og Vålenga min rellion

Comment

Syns det er noe i det Ivers sier at spillere kan grue seg for å dra til Vålerenga etter den sterke reaksjonen vi i Klanen hadde. Men at det er dårlig gjort av oss ovenfor Gashi er jeg uenig i. Han la opp til det sjøl(men han hakke snakka dritt om oss etter overgangen, det er bra). Spillere som kommmer til oss, ække sikkert alle har tenkt å være her evig, men å gå på måten Gashi gjorde det syns jeg er jævla dårlig gjort av han. I forhold til situasjonen klubben vår er i!
                  KOM IGJEN ENGA

Comment

Sitat: Den tir, 05 september 2006 14:43 skrev SondreSM:

> Syns det er noe i det Ivers sier at spillere kan grue seg for å dra til Vålerenga etter den sterke reaksjonen vi i Klanen hadde. Men at det er dårlig gjort av oss ovenfor Gashi er jeg uenig i. Han la opp til det sjøl(men han hakke snakka dritt om oss etter overgangen, det er bra). Spillere som kommmer til oss, ække sikkert alle har tenkt å være her evig, men å gå på måten Gashi gjorde det syns jeg er jævla dårlig gjort av han. I forhold til situasjonen klubben vår er i!

Hadde heller håpet at vår reaksjon på Gashi's foræderi,får spillere til å tenke seg om 2 og gjerne 3 ganger,før de prøver på noe faenskap mot klubben..

Spillere har forlatt oss som rotter forlater ei synkende skute i det siste,men INGEN har fått pepper av den grunn..

Hvorfor ikke??Jo,fordi de har vært ærlige og spilt med åpne kort..

DET er det eneste vi forlanger av spillerne....er det virkelig for mye???Skal spillere grue seg å komme til Enga fordi her setter vi pris på sannhet,ærlighet og oppriktighet ovenfor arbeidsgiveren dems???

Hvis de ikke kan takle noe så simpelt som det,ja da får de faen meg holde seg unna!
                    statistikk er kun svart-hvit,og livet er ikke svart-hvit..

Comment

Sitat: Den tir, 05 september 2006 12:30 skrev Bohem1:

> Hater jævla judas Iversen - Hvem tror han han er som kan be klanen om å holde kjeft når spillere stikker engai ryggen - for så å si at han føler sånn med oss - jævla tofaced kvisetryne.

>

> Panzer er en legende og bør ikke bli nevnt i samme setning som Iversen en gang - makan til klasseforskjell når det gjelder integritet!

Du har lada kanonen hører jeg. Synd det bare freser og ikke smeller ordentlig...

Forklar den klasseforskjellen litt nærmere, er du grei...

Hagen - under kontrakt med enga når han fulgte pengene og sa takk for seg.

Iversen - skrev først en kontrakt med enga - som han fullførte. Så skrev han en kontrakt til - som han fullførte. Når han var arbeidsledig fulgte han pengene og valgte den arbeidsgiveren som betalte best.

Ivers gikk riktignok til en konkurent i TL, men bortsett fra det ser jeg ikke den store integritetsforskjellen på de to.

Men, jo da - jeg er mer glad i Hagen enn Ivers, som type, men jeg ser ingen grunn til å kalle Ivers ved navnet til han derre dispiplen som ikke har det beste ryktet eller påpeke hans hudproblemer. Uren hud har liksom fint lite med intergritet å gjøre...

Og hva Gashi angår. La nå "personlige årsaker" være personlige. Fyren trengte miljøskifte, og søkte seg vekk. Kjipt, men sant. La oss drite i å spekulere i om "personlige årsaker" er at han det hemmelige skapforholdet til Rekdal tok slutt når Reka sa opp jobben. Kanskje Gashi rett og slett var lei seg? Eller kanskje han og Eirik Bakke er fremtidas Beckhams og ville leve ut sin kjærlighet i samme klubb? Hvem vet? Iversen har et sinnsykt bra poeng når han kritiserer såra brølaper for å gauke for høyt. Proff fotball innebærer klubbytter. Gashi forlot Horten på en mer spekulativ og bedriten måte enn han forlot oss. At fyren ikke er av den mest lojale typen burde vi kanskje fatta på den tida, men da var det hele i vår favør, så det var det vel ingen som gadd å bry seg med... Han har ikke stukket noen i ryggen så vidt jeg kan forstå - han har bare vært tilstrekkelig ego til å tenke på sitt eget beste. Forøvrig en resept som kan anbefales noen og en vær. Elsk deg selv - hallelujah

Comment

Sitat: Den tir, 05 september 2006 23:25 skrev hmchrist:

Han har ikke stukket noen i ryggen så vidt jeg kan forstå - han har bare vært tilstrekkelig ego til å tenke på sitt eget beste. >

----

Her tar du feil mener jeg. Det å forlate en klubb 2 dager før overgangsvinduet stenger (dette kom nokså overraskende på de fleste, også ledelsen) er nettopp å tråkke på din klubb og alt rundt den. Hvis vi legger til at han kanskje var klubbens mest populære spiller, blir tråkket enda hardere.

Fyren trua med å sykmelde seg til han ble solgt, dette beviser bare at tosken sparker folk som ligger nede.
                        "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Sitat: Den ons, 06 september 2006 07:50 skrev Flem:

> Sitat: Den tir, 05 september 2006 23:25 skrev hmchrist:

>

> Han har ikke stukket noen i ryggen så vidt jeg kan forstå - han har bare vært tilstrekkelig ego til å tenke på sitt eget beste. >

>

> ----

>

> Her tar du feil mener jeg. Det å forlate en klubb 2 dager før overgangsvinduet stenger (dette kom nokså overraskende på de fleste, også ledelsen) er nettopp å tråkke på din klubb og alt rundt den. Hvis vi legger til at han kanskje var klubbens mest populære spiller, blir tråkket enda hardere.

> Fyren trua med å sykmelde seg til han ble solgt, dette beviser bare at tosken sparker folk som ligger nede.

Så når skulle han gått? En uke tidligere, rett etter at Rekdal sa opp?

Han ba om å gå tidligere i sesongen, men ble da klubben sa nei. Ja, han satte sin egen karriære foran klubbens ve og vel. Og det er fantastisk naivt å tro at profesjonelle spillere i TL i dag spiller av kjærlighet til klubben sin, og ikke for sin egen karriære og lommebok. Det er noen få unntak som bekrefter den reglen.

Situasjonen med Gashi ble kjedelig fordi hans egeninteresser var fryktelig i konflikt med klubbens interesser. På forumet vises det til en masse andre "snille" overganger - er dette "bedre mennesker", eller var situasjonen for disse rett og slett slik at det var mulig å tilfredstille alle parter, i motsetning til tilfellet Gashi?

Det virker som om folk tror Gashi forlot enga bare på faenskap - hva får dere til å tro det? At han forlot oss på et uheldig tidpunkt betyr ikke at hans begrunnelser ikke var gode (for han!)

Jeg regner med at du ville blitt i jobben din hvis det var "best for firmaet", selv om du mistrivdes, karriæren stagnerte, du ønsket deg bort fra stedet du bor, og hadde et fett jobbtilbud et annet sted?

Vi kan ikke kreve at spillerne skal være profesjonelle, og så samtidig kreve at de skal handle irrasjonelt ifht sin egen karriære. Når det er sagt, så tror jeg tiden vil vise at Gashi har gjort en sportslig sett dårlig avgjørelse.

Comment

Sitat: Den ons, 06 september 2006 09:20 skrev ice69:

> Sitat: Den ons, 06 september 2006 07:50 skrev Flem:

>

> > Sitat: Den tir, 05 september 2006 23:25 skrev hmchrist:

> >

> > Han har ikke stukket noen i ryggen så vidt jeg kan forstå - han har bare vært tilstrekkelig ego til å tenke på sitt eget beste. >

> >

> > ----

> >

> > Her tar du feil mener jeg. Det å forlate en klubb 2 dager før overgangsvinduet stenger (dette kom nokså overraskende på de fleste, også ledelsen) er nettopp å tråkke på din klubb og alt rundt den. Hvis vi legger til at han kanskje var klubbens mest populære spiller, blir tråkket enda hardere.

> > Fyren trua med å sykmelde seg til han ble solgt, dette beviser bare at tosken sparker folk som ligger nede.

>

> Så når skulle han gått? En uke tidligere, rett etter at Rekdal sa opp?

>

> Han ba om å gå tidligere i sesongen, men ble da klubben sa nei. Ja, han satte sin egen karriære foran klubbens ve og vel. Og det er fantastisk naivt å tro at profesjonelle spillere i TL i dag spiller av kjærlighet til klubben sin, og ikke for sin egen karriære og lommebok. Det er noen få unntak som bekrefter den reglen.

>

> Situasjonen med Gashi ble kjedelig fordi hans egeninteresser var fryktelig i konflikt med klubbens interesser. På forumet vises det til en masse andre "snille" overganger - er dette "bedre mennesker", eller var situasjonen for disse rett og slett slik at det var mulig å tilfredstille alle parter, i motsetning til tilfellet Gashi?

>

> Det virker som om folk tror Gashi forlot enga bare på faenskap - hva får dere til å tro det? At han forlot oss på et uheldig tidpunkt betyr ikke at hans begrunnelser ikke var gode (for han!)

>

> Jeg regner med at du ville blitt i jobben din hvis det var "best for firmaet", selv om du mistrivdes, karriæren stagnerte, du ønsket deg bort fra stedet du bor, og hadde et fett jobbtilbud et annet sted?

>

> Vi kan ikke kreve at spillerne skal være profesjonelle, og så samtidig kreve at de skal handle irrasjonelt ifht sin egen karriære. Når det er sagt, så tror jeg tiden vil vise at Gashi har gjort en sportslig sett dårlig avgjørelse.

----

Du skriver selv at han ville bort tidligere i sesongen (noe jeg ikke har sett, selvom det har vært spekulert i det fra media sin side pga mindre spilletid), hvorfor kunne han ikke DA stilt ultimatumet med å sykmelde seg til han ble solgt?

Hvis du som arbeidstager sier til din leder at får jeg ikke bytta jobb nå, sykmelder jeg meg i oppsigelsesperioden. Hva ville ledern din sagt da? Hva med arbeidskollegaene dine?

Selvfølgelig blir du sett på som en idiot, noe som er rettmessig i en slik situasjon.
                            "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Godt å se at det fortsatt finnes spillere med en smule lojalitet og klubbfølelse

Comment

Working...
                              X