Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd : FCK-Vålerenga 11.02.12 kl. 13.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kamptråd : FCK-Vålerenga 11.02.12 kl. 13.00

FC København - Vålerenga i Parken på lørdag blir årets første virkelige test.
    En meget nyttig gjennomkjøring før laget drar til La Manga.

Hvordan stiller vi?
    Vil se absolutt den beste ellever som er tilgjengelig til denne kampen.

http://www.vif-fotball.no/article3318909.ece

Kjør debatt.
    EVIG VIF

vill denne kampen bli vist på tv?
    enga for alltid.

olenga.

Comment

Det er nå man skal trå varsomt.. ingen skader og ingen overbelastninger takk.. Derfor bør man ikke kjøre forsteellevern i 90 minutter.. det bør være en omgang med beste 11'er og en omgang med rekrutter. Uansett så kommer slikt til å være avtalt på forhånd.

Fokus må være på samhandlig og spillestil/formasjon og IKKE på resultat.

Husk når vi kommer til la-manga så blir det 3 tette kamper
      ....

Tråkk på en KANARI

Comment

Originally posted by 2m@s View Post
        Det er nå man skal trå varsomt.. ingen skader og ingen overbelastninger takk.. Derfor bør man ikke kjøre forsteellevern i 90 minutter.. det bør være en omgang med beste 11'er og en omgang med rekrutter. Uansett så kommer slikt til å være avtalt på forhånd.

Fokus må være på samhandlig og spillestil/formasjon og IKKE på resultat.

Husk når vi kommer til la-manga så blir det 3 tette kamper
        Jeg mener vi bør starte å drille første-elleveren allerede nå.
        Gjerne i lengre enn 45 minutter.

Selv om resultatet ikke teller

Tviler uansett på at halve rekruttlaget blir med til København.
        EVIG VIF

Comment

Originally posted by Bojan View Post
          Jeg mener vi bør starte å drille første-elleveren allerede nå.
          Gjerne i lengre enn 45 minutter.
          Selv om resultatet ikke teller
          Jeg gleder meg til reaksjonene etter kampen. Da får man enten "fy faen så rævva vi var, tapte mot fck med toppa mannskap!" eller så får vi "Yeah!!! Vant mot Nordens beste lag!! Nå lukter det medalje."

Selv tror jeg ikke vi kjører toppa lag gjennom hele kampen. Andresen vil nok teste ut litt og se hvordan formen til de enkelte spillerne er pr nå. Som det sies, laget skal til La Manga og ha tre kamper på kort tid - det er greit å ikke brenne alt kruttet med en gang.

Comment

Originally posted by Muppetkokken View Post
            Jeg gleder meg til reaksjonene etter kampen. Da får man enten "fy faen så rævva vi var, tapte mot fck med toppa mannskap!" eller så får vi "Yeah!!! Vant mot Nordens beste lag!! Nå lukter det medalje."

Selv tror jeg ikke vi kjører toppa lag gjennom hele kampen. Andresen vil nok teste ut litt og se hvordan formen til de enkelte spillerne er pr nå. Som det sies, laget skal til La Manga og ha tre kamper på kort tid - det er greit å ikke brenne alt kruttet med en gang.
            Det er vel en del av spillerne, som er i en mulig start 11-er som sliter med skader..?!

Strandberg bla. er vel skadet?!

så en helt første 11-er blir det vel ikke uansett.
            Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

Originally posted by Muppetkokken View Post
              Det hadde vært helt typisk og sikkert noen fete typer i tabloidene også... Det er litt synd egentlig for det er med på å sette feil fokus. Vet vi har sterk ledelse i Martin og at man har stor lojalitet internt til opplegget og innebygd tro på at det vi gjør er rett.
              ....

Tråkk på en KANARI

Comment

Originally posted by olenga View Post
                vill denne kampen bli vist på tv?

noen som vet om den blir vist på dansk tv? ser at tv2 ikke skal sende noe Pdd.
                Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

http://www.fck.dk/nyhedsvisning/?newsid=12339

Litt forhåndsinformasjon fra FCK sin hjemmeside.
                  EVIG VIF

Comment

http://www.vif-fotball.no/article3331666.ece

Vålerengas tropp: Gudmund Taksdal Kongshavn, Marcus Engebretsen, Benjamin Dahl Hagen, Andreas Nordvik, André Muri, Abdurahim Laajab, Sidoine Oussou, Morten Berre, Fegor Ogude, Dawda Leigh, Kristofer Hæstad, Harmeet Singh, Suleiman Ahmed, Efosa Ono, Jasmin Mecinovic, Nicolai Næss, Akinshola Akinyemi

Vil se følgende lag:

Gudmund
                    Benja Muri Mecinovic Nordvik
                    Ogude-Hæstad
                    ------Singh------
                    Ahmed-Berre-Ibba
                    EVIG VIF

Comment

Originally posted by Bojan View Post
                      http://www.vif-fotball.no/article3331666.ece

Vålerengas tropp: Gudmund Taksdal Kongshavn, Marcus Engebretsen, Benjamin Dahl Hagen, Andreas Nordvik, André Muri, Abdurahim Laajab, Sidoine Oussou, Morten Berre, Fegor Ogude, Dawda Leigh, Kristofer Hæstad, Harmeet Singh, Suleiman Ahmed, Efosa Ono, Jasmin Mecinovic, Nicolai Næss, Akinshola Akinyemi

Vil se følgende lag:

Gudmund
                      Benja Muri Mecinovic Nordvik
                      Ogude-Hæstad
                      ------Singh------
                      Ahmed-Berre-Ibba
                      Godt dette kun er en treningskamp, og ikke en kvallik til europa f.eks.

Håper de skadete spillerne er på vei tilbake til LaManga..
                      Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

Originally posted by lokalhelt View Post
                        Fy fadern så håpløst når VIF ikke greier å skrape sammen en TV løsning på årets første "viktige" treningskamp.

Jaja, hvis flere vil slenge seg på er Norwegian billig.

Totalpris inkl. skatter og avgifter 1 295 NOK

Utreise 11. feb 2012
                        07:30 Oslo-Gardermoen
                        08:45 København

Retur 11. feb 2012
                        18:50 København
                        20:05 Oslo-Gardermoen

Sees der for dere som skal nedover en tur for å teste danskepølser og fotball. Noen fler som skal nedover?

Hvem kan man kontakte for å få flyttet mitt innlegg som egentlig burde ligge i turtråden til FCK - VIF på klanens hovedforum? For sent å redigere.
                        Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Originally posted by lokalhelt View Post
                          Hvem kan man kontakte for å få flyttet mitt innlegg som egentlig burde ligge i turtråden til FCK - VIF på klanens hovedforum? For sent å redigere.
                          Klikk på den varselstrekanten rett under her for å rapportere innlegget til en moderator. Si hva det gjelder og det blir gjort så snart vi ser det.

Comment

Truppen til kampen mod Vålerenga er blevet udtaget efter træningen fredag af CV og trænerteamet. Kampen spilles lørdag den 11. februar klokken 13.00 i PARKEN.

http://www.fck.dk/3387fc_koebenhavn_..._if_/truppen1/

Virker som om FCK stiller med toppet mannskap.
                            EVIG VIF

Comment

Kommer vi herfra med æren i behold skal vi vel være happy? Får håpe de har terpet på det defensive på Valle de siste ukene. Hvis ikke kan det bli stygt med tanke på troppen som dro ned dit.

Comment

Working...
                              X