Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Høsten

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Høsten

Etter å ha lest enda et sippe-innlegg (Ja, jeg er også en av de som har skrevet negativt) fra Bjørn H. fra dagens VPN-forside er det på tide å trekke gardinene til side, slippe inn lyset og se framover.

Vi har en utrolig spennende høst forran oss med viktige kamper på løpende bånd. Jeg har stor tro på at vi kan gå gjennom denne høsten med hevet hode og et stolt uttrykk i ansiktet.

La de andre lagene krangle om hvem som vinner seregull.

Vi skal fortsette å bygge opp klubben til det vi ønsker den skal være. Klanen er en svært viktig del av dette og det er på tide å brette opp ermene for laget i våre hjerter.

Vi har fremdeles en uhyre sterk spillerstall. Bredden er ikke veldig stor, men det vi ser av unggutta er uhyre lovende. Roberts, Fellah, Horn og Stømstad er alle spillere som faktisk kan ta steget innen kort tid.

Petter Myhre er riktig mann i høst. Han gir spillerne arbeidsro og sprer entusiasme på en godlynt måte. Dette er akkurat det Vålerenga trenger nå. De unge lovende vet de får sjanser av Petter M. og vil derfor ikke spille med så høye skuldre de kanskje ville gjort med en annen trener.

Høstlufta er så utrolig digg. Ren og klar.

Trekk et deilig dypt drag og la roen senke seg litt i forvirrede, tankefulle sinn.

Vålerenga vil klare seg denne gangen også. Forskjellen er at laget står sterkere enn de siste gangene det har vært i problemer. Uansett hva som har kommet av problemer kommer vi ikke bort fra akkurat det faktumet.

La meg igjen, som i et tidligere innlegg, bruke tittelen fra en bok jeg leste som 12-åring;

IKKE GRÅT, VÅR FRAMTID ER LYS!

Man må delta for å vinne

Re: Høsten

AMEN!!

Synes forøvrig det får være nok med sippete leserinnlegg og sutrete ytringer her inne.

Om vi ser litt tilbake, altså før 2004-sesongen, så hadde dagens tabellposisjon vært å betrakte som storarta.

Det tar tid å bygge et topplag, vi har fått et skudd for baugen,med hora Gashi og Kong I, greit nok, men det er ingen grunn til å sippe som en gjeng 6åringer som ikke har fått nok godteri til barnetv.

Opp med hue, gutter og jenter!
    ----------------
    Pilsner og slagsmål.
    Ille tilredte agronomer.

Comment

AMEN!

Sutring og atter sutring.

Nok er nok

Drit i tabellen.Vålenga er best for det!
      Blårøde brødre

Comment

Hehe, nå fikk jeg plutselig assosiasjoner til Life of Brian...

Comment

Working...
        X