Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Viljugrein trekker seg som leder for sportslig utvalg

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by skog View Post
    Dette må være første gangen jeg har hørt om en Vålerenga-supporter som ønsker at TV2 skal grave i klubben. Husker de gode gamle dagene da Dagbladet kjørte grafikk med en bombe med vif-logo på og ei lunte som ble kortere hver dag. Da hadde klubben en fot i grava og media danset og pisset på den.

Jeg er også bekymra, jeg er også nysjerrig på hva som foregår der oppe. Men det er tydeligvis slutt på tida hvor Valle lakk som ei sil og alle skulle uttale seg i øst og vest, og det mener jeg er bra, selv om det tydeligvis får folk rundt klubben til å lage konspirasjonsteorier opp og i mente.

Personlig gleder jeg meg til seriestart uansett.
    Jeg tror det som de fleste er inne på her, inkl. meg selv, er at Breen kunne gi et lite pip fra seg på vifdåttno og forklart. Er ikke dermed sagt at han skal gi sensitive opplysninger, men letta litt på sløret. Hvis dette er bagateller/tilfeldigheter burde det ikke være noe problem med en liten uttalelse, jo lengre det går, des verre er det tror jeg.

Personlig så tror jeg, når det gjelder administrasjonen/styret at det beror mest på tilfeldigheter, men at det tar så lang tid å finne ny sports direktør er ikke bra. HAr vi gått så lenge uten før? Det kan bety at dem vurderer nøye hvem dem skal ha, eller det kan være at dem arbeider seg nedover lista? Det siste hadde vært skummelt.

Når det gjelder spillerflukt tror jeg ikke på tilfeldigheter, men hvem som har skylda kan være mer kompleks en bare Martin, men tror han spiller en sentral rolle!

Når det er sagt er det bare å lese alle innleggene på de forskjellige trådene som går i retning av bekymring, kokepunktet er nådd for den allminnelige supporter ser jeg, da er det på tide med prosack fra klubben eller opium for folket, som en eller annen russer sa...... D.V.S. VI VIL HA SANNHETEN
    Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post
      Personlig så tror jeg, når det gjelder administrasjonen/styret at det beror mest på tilfeldigheter, men at det tar så lang tid å finne ny sports direktør er ikke bra. HAr vi gått så lenge uten før? Det kan bety at dem vurderer nøye hvem dem skal ha, eller det kan være at dem arbeider seg nedover lista? Det siste hadde vært skummelt.
      Går ut fra at du mener stillingen til Truls Haakonsen nå. Klubben var forholdsvis tydelige på at de ikke skal hente inn en erstatter, men fordele oppgavene på de som allerede er i klubben.

Comment

Originally posted by McCabre View Post
        Går ut fra at du mener stillingen til Truls Haakonsen nå. Klubben var forholdsvis tydelige på at de ikke skal hente inn en erstatter, men fordele oppgavene på de som allerede er i klubben.

Les Martin Andresen. Det er dette som bekymrer mange av oss. En maktsentrering rundt en mann.
        Så en veteran på TV2 som tydelig var opptatt av det samme.
        Arne G

søvnløs om natta - bevisstløs om dagen

Comment

Originally posted by Arnehgr View Post
          Les Martin Andresen. Det er dette som bekymrer mange av oss. En maktsentrering rundt en mann.
          Det er Vålerenga-supporterne som lager en maktsentrering rundt én mann. I klubben Vålerenga er det Sportslig Utvalg som står for mye av det administrative, deriblant å si ja og nei til spillerkjøp- og salg.

Comment

Originally posted by McCabre View Post
            Så vidt jeg fikk med meg jobber Haakonsen fortsatt med overganger til- og fra Vålerenga ( fram til ca. April el seriestart) tror jeg det ble sagt av Breen på TV2-sporten kort tid etter at Haakonsen slutta som sportsdirektør for oss.
            Forskjellen var bare at nå jobba han som innleid 'konsulent', så enn så lenge skulle altså Haakonsen også være ansvarlig for VIF-Fotball sine overganger fram til seriestart.

Folk kommer og går - Vål'enga består!
            Jeg heier på Vålerenga i 2012 - samme hvem som måtte komme og gå.

Comment

Originally posted by san Paolo View Post
              Så vidt jeg fikk med meg jobber Haakonsen fortsatt med overganger til- og fra Vålerenga ( fram til ca. April el seriestart) tror jeg det ble sagt av Breen på TV2-sporten kort tid etter at Haakonsen slutta som sportsdirektør for oss.
              Forskjellen var bare at nå jobba han som innleid 'konsulent', så enn så lenge skulle altså Haakonsen også være ansvarlig for VIF-Fotball sine overganger fram til seriestart.

Hvis det virkelig stemmer at TH er ansvarlig for overganger fremdeles, så må jeg si at han ikke ser noe bedre ut i 2012 enn han gjorde i 2011...

Comment

har ikke panikk

Originally posted by san Paolo View Post

Slapp av folkens, regner med at gjengen på valle ikke har klikka helt enda, regner med at dem har en plan,det er lenge til vinduet stenger enda,og de spillerne som har dratt har ihvertfall ikke imponert meg noe voldsomt den tiden dem har spillt for enga,håper dem kan handle noen spillere som er villige til å blø for drakta.
                Heier på Vålerenga 2012 jeg også.

Comment

Originally posted by dalagubbe View Post
                  Slapp av folkens, regner med at gjengen på valle ikke har klikka helt enda, regner med at dem har en plan,det er lenge til vinduet stenger enda,og de spillerne som har dratt har ihvertfall ikke imponert meg noe voldsomt den tiden dem har spillt for enga,håper dem kan handle noen spillere som er villige til å blø for drakta.
                  Heier på Vålerenga 2012 jeg også.
                  Et problem er at dem unskyldte dårlige resultater med at laget ikke hadde blitt samspilt pga skader i 2011. Handler vi inn alle de nye spillerene på slutten av vinduet nå, blir ikke dette laget samspilte i tide heller (serien starter vel i midten av mars?).
                  Marius - Evig patriot

Comment

Originally posted by maelv View Post
                    (serien starter vel i midten av mars?).
                    Deb starter 25. Mars for oss.

Comment

Det er vel ganske sansynlig at leder i sportslig utvalg og klubbleder trekker seg etter en ikke så lite kjent overgangssak. Som ledere i de øverste organene i klubben må de jo i tillegg til Truls han kjent til avtalene som ble skrevet under. Jeg tror ikke Truls sto for dette alene.
                      Så for min del helt tre naturlige avganger i klubben.

Comment

Working...
                      X