Du besøker forumet som gjest. For å skrive innlegg og delta i debatten må du være registrert.Registrer ny bruker her.
Guest, er du en av de som bruker Facebook? Nå kan du koble sammen Facebookkontoen din med Klansforumet, og på den måten dele innholdet mye enklere med dine venner.
Klikk på knappen "Facebook Connect" mens du er logget inn på forumet og Facebook, og resten går av seg selv. Liker du tråder, kommer det på veggen din, og når du skriver i en tråd kan du huke av for at svaret skal gå direkte på din Facebookvegg.
Hvis alle er flinke til å bruke dette vil forumet få mer trafikk, og Vålerenga får mer penger!
Har jeg bursdag? En times intervju med Martin jo! Hva syns dere om det han sier?
Selvsikker, kynisk, fremsynt, profesjonell, gjennomtenkt, bra mann for oss. Håper han får til det han har visjoner om.
Faen som jeg gleder meg til sesongstart. Det snur fort, dette supporterlivet. Lenge igjen til avspark?
Fikk sett hele intervjuet. Har i det siste vært litt skeptisk til martin, men etter dette her begynner jeg å få virkelig trua! Fikk besvart mye av det jeg har lurt på i det siste! Synes det er ganske betryggende at Martin er så sikker på at vi kommer til å kjempe i toppen! GLEDER MEG TIL SESONGSTART!
Sett del 1, og jeg liker det jeg hører angående "hjulet", og jeg skjønner at vi vil ha penger for de på utgående kontrakt. Men jeg mener også at vi må se på vår egen posisjon i Norge, hvor vi har det nest største budsjettet. Vi er langt over Molde der, og vi vil ta igjen RBK innen få år, og bli den største klubben. Da er det etter min mening kun utlandet vi burde selge våre beste spillere. Strandberg er ikke i den bunken, men det er Singh.
Når jeg hører hva MA sier i dette intervjuet blir jeg glad klubben ikke styres av supporterne. Det er en langsiktighet og en visjon MA formidler som gir meg troen på at klubben er inne i en riktig utvikling, selv om resultatene kommer i rykk og napp.
Og jeg håper også at den visjonen inneholder at vi snart får VIFTV på iPad. Er ikke sikker på om han sa noe om det i intervjuet...
Comment