Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Dos Santos kjører taxi

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hmchrist
    replied
    Re: Dos Santos kjører taxi

Sitat: Den tor, 25 januar 2007 15:53 skrev bohem33:

> Foreslår øvelseskjøring med Gashi

Hehe - Vi har A996 Santos, Brann har L (<-stor og rød) Gashi

Leave a comment:

• clap
    replied

Sitat: Den tor, 25 januar 2007 15:24 skrev Galroth:

> Tja, det er vel egentlig greit nok. Synes egentlig bare at det er positivt at flere enn de som en inne på vif.no får se episodene, og Aftenposten har jo gitt konsptet ganske stor plass på siden sin. Reportasjene er jo delvis vif fokusert, men burde være av interesse for andre med en mer generell fotball interesse eventuelt også andre klubbers supportere.

> jeg ville i hvertfall sett på om Roar Strand skulle hatt ett tilsvarende konsept eller noe sånt.

>

> Men de kunne kanskje lagt ut innholdet på vif.no også? Eller krever aftenposten at de skal ha det "exclusive"?

-------------------------------------------------------

Greit nok at Roar Strand virker som en sympatisk fotballspiller, men han da riktignok mindre karisma enn et knekkebrød, så jeg tror A996 Strand hadde blitt en pinlig affære.

Leave a comment:

• bohem33
    replied

Har han lappen da?

Foreslår øvelseskjøring med Gashi

(resultatet blir nok det samme)

Leave a comment:

• dikern
    replied

Sitat: Den tor, 25 januar 2007 15:24 skrev Galroth:

> Tja, det er vel egentlig greit nok. Synes egentlig bare at det er positivt at flere enn de som en inne på vif.no får se episodene, og Aftenposten har jo gitt konsptet ganske stor plass på siden sin. Reportasjene er jo delvis vif fokusert, men burde være av interesse for andre med en mer generell fotball interesse eventuelt også andre klubbers supportere.

> jeg ville i hvertfall sett på om Roar Strand skulle hatt ett tilsvarende konsept eller noe sånt.

>

> Men de kunne kanskje lagt ut innholdet på vif.no også? Eller krever aftenposten at de skal ha det "exclusive"?

Virkelig morsomt hadde det jo først blitt dersom Brann hadde laget et lignende konsept. Rally med Gashi? Så kunne han kjørt ihjel sentrale folk i skarrepakket - Friele, Erna Solberg osv...

Leave a comment:

• Galroth
    replied

Tja, det er vel egentlig greit nok. Synes egentlig bare at det er positivt at flere enn de som en inne på vif.no får se episodene, og Aftenposten har jo gitt konsptet ganske stor plass på siden sin. Reportasjene er jo delvis vif fokusert, men burde være av interesse for andre med en mer generell fotball interesse eventuelt også andre klubbers supportere.

jeg ville i hvertfall sett på om Roar Strand skulle hatt ett tilsvarende konsept eller noe sånt.

Men de kunne kanskje lagt ut innholdet på vif.no også? Eller krever aftenposten at de skal ha det "exclusive"?

Leave a comment:

• VIFpatriot
    replied

Grunnen til at Aftenposten nå har sendingene.

http://www.vif-fotball.no/article876514.ece

Leave a comment:

• Stovnerramp
    replied

Sitat: Den tor, 25 januar 2007 00:01 skrev hmchrist:

>

Artige greier, men etter nesten 45 minutter med den samme kjenningsmelodien/bakgrunnsmusikken sitter jeg med en følelse av at denne musikken er rappa fra en film, men jeg kommer ikke helt på hvilken. Tror den er tysk, har ei Olga i hovedrollen og handler om turer av et noe annet slag...

>

> Nei nei gutt, lær deg din filmhistorie. Filmen er riktignok tysk, nærmere bestemt Østtysk, den er fra 1986. Og det er ikke Olga, men Helga und de grosse trailersjafuren.

Leave a comment:

• hmchrist
    replied

Sitat: Den ons, 24 januar 2007 19:04 skrev Dieu7:

> Kan CIK Media eller andre som vet, svare på hvorfor det nå er på aftenposten.no og ikke viftv som viser A966 dos santos.

>

> Glenn

Støtter den frågan. Mulig jeg er treig i oppfattelsen (eller ikke har fulgt denne tråden nøye nok), men jeg har ofte sett etter nye taxiturer på viftv.no og blitt like skuffa hver gang.

Men, når jeg nå først fikk med meg at dette lå på aftenposten, har jeg tråla meg gjennom de tre turene som lå der. Artige greier, men etter nesten 45 minutter med den samme kjenningsmelodien/bakgrunnsmusikken sitter jeg med en følelse av at denne musikken er rappa fra en film, men jeg kommer ikke helt på hvilken. Tror den er tysk, har ei Olga i hovedrollen og handler om turer av et noe annet slag...

Leave a comment:

• dikern
    replied

Sitat: Den ons, 24 januar 2007 18:03 skrev Mølla:

> http://nettv.aftenposten.no/player/p...dwidth=1029519

>

> Arne Ball

Passer bra å se denne når man er ferdig. Vekker til live litt av det glade nittitall

http://www.youtube.com/watch?v=NGO6GDTpY_I

Leave a comment:

• Dieu7
    replied

Kan CIK Media eller andre som vet, svare på hvorfor det nå er på aftenposten.no og ikke viftv som viser A966 dos santos.

Glenn

Leave a comment:

• Mølla
    replied

http://nettv.aftenposten.no/player/p...dwidth=1029519

Arne Ball

Leave a comment:

• Guest's Avatar
    Guest replied

Og en liten festlig link:

http://nettv.aftenposten.no/player/p...?category_id=8

Leave a comment:

• Stovnerramp
    replied

Nytt innslag med Grindheim

Leave a comment:

• Erlink_gammel
    replied

Makan til hensynsløs og kjip behandling skal man lete lenge etter. Tenke seg til å sette av folk på vestkanten a' gitt.

Leave a comment:

• enga13
    replied

Hvorfor er det plutselig aftenposten som har dette innslaget og ikke VIF-TV?

Leave a comment:

Working...
X