Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Cristine Colombo Nilsen?!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cristine Colombo Nilsen?!

Leser at tidl. landslagskeeper Cristine Colombo Nilsen blir med damelandslaget på Algarve Cup - som VIF-spiller!!

http://www.vif-damefotball.no/index....il-algarve-cup

Hurra, men hæh?!!
    Hadde faktisk sett dette i en papiravis i forgårs - el noe rundt der - men regna med at det var en tyrkleif mht klubbtilhørigheta...
    Når ble hun også VIF-spiller??

Originally posted by san Paolo View Post
    Når ble hun også VIF-spiller??
    Nøyaktig når hu blei klar veit jeg ikke, men gjetordet meldte det 10. februar og oppdaga det fordi hu blei tatt ut i landslagstroppen. Sjekka deretter Silly Season-artikkelen på kvinnefotball.no og hu sto der sammen med Line Berntsen; men hadde ikke stått der noen dager tidligere. 7. februar oppdaga jeg nemlig at Mari Kalmo sto i den samme artikkelen.

Vålerenga meldte om landslagsplassen 13. februar, men har ikke tatt henne med i presentasjonen av de tre siste signeringene sine lagt ut samme dag. Der står Grønli, Kalmo og Berntsen. Det er fortsatt litt startvansker med informasjonen på hjemmesidene kan man trygt si.

Men i hvert fall: En eller annen gang mellom 7. februar og 10. februar har Vålerenga meldt fra til kvinnefotball.no og bekrefta at Colombo Nilsen gjør comeback i Vålerenga.
    in Absinthia

Comment

Og noen minutter etter at jeg skreiv dette, så la Vålerenga ut følgende artikkel.
      Derfor valgte Colombo Vålerenga
      in Absinthia

Comment

Originally posted by Hjesus View Post
        Og noen minutter etter at jeg skreiv dette, så la Vålerenga ut følgende artikkel.
        Derfor valgte Colombo Vålerenga
        Takk for den!

Kult å lese at Colombo velger VIF pga. trenerne Cecilie Berg-Hansen og Solveig Gulbrandsen... Og at hun er overbevist om at VIF ikke vil slite i nedrykkstriden...
        Hun sjøl er jo enda en grunn til å ha tro på at det vil gå bra...

Comment

Working...
        X