Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

VIF Junior 2012

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• VIF Junior 2012

Vålerenga fornyer juniortroppen;

<>

http://www.vif-fotball.no/article3311879.ece

Troppen;

http://www.vif-fotball.no/article737773.ece

Godt 2012 gutta.

Vålerenga vant 3-0 i treningskamp mot skiklubben.
    FULL PAKKE!

Comment

5-0 mot Stabæk. 3-0 mot breddeklubben. Da bør vi være klare for turnering i Vallhall i morgen.

Comment

4-0 seier over Hønefoss i dag.
        FULL PAKKE!

Comment

Hvem ligger an til å bli nestemann som tar steget opp? Og hvem er det som ser ut til å være de største talentene?

Comment

Originally posted by simen View Post
            Hvem ligger an til å bli nestemann som tar steget opp? Og hvem er det som ser ut til å være de største talentene?
            I tillegg til Anene og Næss, så var jo Qaka og Payasli med sist i troppen mot FFK. Qaka har vært med i troppen flere ganger før og han bør vel få noen kamper i år. Ellers er det mange gode.. i tillegg til Qaka og Næss,så liker jeg Lars Vincent Andersen på venstreback og jeg synes Jibril Bojang har noen spennende kvaliteter. Shola Akinyemi ser også bra ut.. men synes de fleste der nå ser bra ut!

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
              I tillegg til Anene og Næss, så var jo Qaka og Payasli med sist i troppen mot FFK. Qaka har vært med i troppen flere ganger før og han bør vel få noen kamper i år. Ellers er det mange gode.. i tillegg til Qaka og Næss,så liker jeg Lars Vincent Andersen på venstreback og jeg synes Jibril Bojang har noen spennende kvaliteter. Shola Akinyemi ser også bra ut.. men synes de fleste der nå ser bra ut!
              Ghayas Zahid har sett ganske vass ut de gangene jeg har sett han, men jeg har ikke sett nok kamper til å kunne mene noe om steg opp eller ei.
              In the beginning the Universe was created.
              This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
              - Douglas Adams

Comment

Originally posted by JohnF View Post
                Ghayas Zahid har sett ganske vass ut de gangene jeg har sett han, men jeg har ikke sett nok kamper til å kunne mene noe om steg opp eller ei.
                Glemte Ghayas Zahid! Ja, bra offensiv midtbane med god teknikk og som kommer i gode posisjoner foran mål!
                Ryktet sier at han begynner å få bra trøkk i skudda sine også.
                Ser litt sped ut, men ser ikke ut til å ha noe å si enda ihvertfall.

Comment

Mounir Benmoussa, Shåresh Ahmadi og Mathias Blårud er andre spillere som har imponert meg de gangene jeg har fått sett dem.

Comment

Junior slo Stabæk 3-1 borte i dag, og tok tabelledelse.

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
                      Siterer bare et gammelt innlegg fra før sesongen. Både U16 og U19 gjør det bra, men hvordan er det med enkeltspillere? Gjelder det fortsatt; eller er det noen andre som har vist seg frem?

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                        Siterer bare et gammelt innlegg fra før sesongen. Både U16 og U19 gjør det bra, men hvordan er det med enkeltspillere? Gjelder det fortsatt; eller er det noen andre som har vist seg frem?
                        Det jeg har sett av Moussa Nije ser bra ut! Liker Ghayas Zahid også. Han kommer ofte i scoringsposisjon fra 10-rollen sin og scorer en del.

Comment

Vålerenga henter spiller fra Drøbak/Frogn:

http://www.oblad.no/badebyen/drobak-...enga-1.7498239

Mikkel

Comment

Originally posted by miguel View Post
                            Beslektet med skøyteløperen?

Comment

Originally posted by miguel View Post

http://www.oblad.no/badebyen/drobak-...enga-1.7498239

Mikkel
                              Velkommen! Skal bli spennende å følge med på utviklingen hans.

Comment

Working...
                              X