Du besøker forumet som gjest. For å skrive innlegg og delta i debatten må du være registrert.Registrer ny bruker her.
Guest, er du en av de som bruker Facebook? Nå kan du koble sammen Facebookkontoen din med Klansforumet, og på den måten dele innholdet mye enklere med dine venner.
Klikk på knappen "Facebook Connect" mens du er logget inn på forumet og Facebook, og resten går av seg selv. Liker du tråder, kommer det på veggen din, og når du skriver i en tråd kan du huke av for at svaret skal gå direkte på din Facebookvegg.
Hvis alle er flinke til å bruke dette vil forumet få mer trafikk, og Vålerenga får mer penger!
Hvem ligger an til å bli nestemann som tar steget opp? Og hvem er det som ser ut til å være de største talentene?
I tillegg til Anene og Næss, så var jo Qaka og Payasli med sist i troppen mot FFK. Qaka har vært med i troppen flere ganger før og han bør vel få noen kamper i år. Ellers er det mange gode.. i tillegg til Qaka og Næss,så liker jeg Lars Vincent Andersen på venstreback og jeg synes Jibril Bojang har noen spennende kvaliteter. Shola Akinyemi ser også bra ut.. men synes de fleste der nå ser bra ut!
I tillegg til Anene og Næss, så var jo Qaka og Payasli med sist i troppen mot FFK. Qaka har vært med i troppen flere ganger før og han bør vel få noen kamper i år. Ellers er det mange gode.. i tillegg til Qaka og Næss,så liker jeg Lars Vincent Andersen på venstreback og jeg synes Jibril Bojang har noen spennende kvaliteter. Shola Akinyemi ser også bra ut.. men synes de fleste der nå ser bra ut!
Ghayas Zahid har sett ganske vass ut de gangene jeg har sett han, men jeg har ikke sett nok kamper til å kunne mene noe om steg opp eller ei.
In the beginning the Universe was created.
This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
- Douglas Adams
Ghayas Zahid har sett ganske vass ut de gangene jeg har sett han, men jeg har ikke sett nok kamper til å kunne mene noe om steg opp eller ei.
Glemte Ghayas Zahid! Ja, bra offensiv midtbane med god teknikk og som kommer i gode posisjoner foran mål!
Ryktet sier at han begynner å få bra trøkk i skudda sine også.
Ser litt sped ut, men ser ikke ut til å ha noe å si enda ihvertfall.
Siterer bare et gammelt innlegg fra før sesongen. Både U16 og U19 gjør det bra, men hvordan er det med enkeltspillere? Gjelder det fortsatt; eller er det noen andre som har vist seg frem?
Siterer bare et gammelt innlegg fra før sesongen. Både U16 og U19 gjør det bra, men hvordan er det med enkeltspillere? Gjelder det fortsatt; eller er det noen andre som har vist seg frem?
Det jeg har sett av Moussa Nije ser bra ut! Liker Ghayas Zahid også. Han kommer ofte i scoringsposisjon fra 10-rollen sin og scorer en del.
Comment