Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Treningskamp: VIF - Kolbotn, Søndag 4. mars, 19.30

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Treningskamp: VIF - Kolbotn, Søndag 4. mars, 19.30

Neste treningskamp er Vålerenga vs Kolbotn, 4. mars klokka 19:30 i Vallhall.

Fant bare dette på Damefoppalsidene:
    http://www.vif-damefotball.no//index...w=details&id=4

Ikke noe om evt. inngangspenger el gratis...

Uansett en bra motstander...

Det ble 0-0.

Fant ikke noe på Damer A sine sider, men Kolbotn mente at de sjøl hadde vært best og hadde dette å melde:
    http://idrett.speaker.no/organisatio...8&CatId=481337

Bra av Vålerenga-damene å spille jevnt + unngå baklengs mot en av Toppseriens største klubber. Tommel'n opp!

Comment

Mista de første 7-8 minuttene pga hockeykampen, men av det jeg så, var det forholdsvis jevnt og uavgjort et riktig resultat, selv om Vålerenga var nærmest med avslutning i tverrliggeren. Kolbotn hadde også et par store sjanser.

Vålerenga stilte med følgende lag:
      Lill Yvonne Karlsrud
      Silje Kronkvist - Hanne Mellingsæter - Elisabeth Bakken - Sharon Hansen
      Rebecca Angus - Mari Kalmo (tror jeg)
      Cathrine Rollness - Solveig Gulbrandsen - Anna Fjeld
      Kristin Haugstad

Kathrine Kronkvist inn for Haugstad ca 60
      Tone Løkås inn for Fjeld ca 70
      Marianne Hanssen inn for Rollnes ca 70

Litt uvant å se Angus på midtbanen og selv om det fungerte greit, så mener jeg det ikke var til det beste for laget. Det mangler litt sting i angrepet med Haugstad som spydspiss. Det er litt som med Håvard Nielsen, fungerer foreløpig best når hu kan komme fra kanten. I hvert fall på dette nivået. Utover i andre omgang kom Kronkvist inn for Haugstad og det så ut til å fungere noe bedre, men når Tina Wulf og Maria Arnesen er tilbake, så antar jeg Angus også er tilbake i sin vante spydspissrolle.

Positivt at Gulbrandsen orka å spille hele kampen, selv om hu helt klart har et stykke igjen til god gammel form. Forsvaret fungerte helt greit, selv om Hansen vel blei grunnlurt skikkelig én gang. Er litt imponert over Elisabeth Bakken som fikk lite spilletid i fjor, men klarer seg overraskende bra. Spiller som opptrer som en rutinert ringrev på tross av at hu bare er 1995-modell.

Negativt: Tina Wulf mister sannsynligvis de to første seriekampa.
      in Absinthia

Comment

Dette var vel et bra resultat og viser at jentene (damene) er på rett vei. Etter det jeg har fått med meg og sett, så er det den defensive organiseringen som har vært pri 1 så langt og 0-0 viser at de har hatt god læring under Cecilie Berg Hansen.

Comment

Working...
        X